eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › OPRACOWANIE NUMERYCZNEJ, OBIEKTOWEJ MAPY ZASADNICZEJ DLA TERENU GMINY TCZEW, GMINY PELPLIN, GMINY MORZESZCZYN ORAZ GMINY SUBKOWY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-02

Tczew: OPRACOWANIE NUMERYCZNEJ, OBIEKTOWEJ MAPY ZASADNICZEJ DLA TERENU GMINY TCZEW, GMINY PELPLIN, GMINY MORZESZCZYN ORAZ GMINY SUBKOWY
Numer ogłoszenia: 64700 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski , ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7734 800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE NUMERYCZNEJ, OBIEKTOWEJ MAPY ZASADNICZEJ DLA TERENU GMINY TCZEW, GMINY PELPLIN, GMINY MORZESZCZYN ORAZ GMINY SUBKOWY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie numerycznej, obiektowej mapy zasadniczej dla terenu gminy Tczew: Turze, Bałdowo, Czarlin, Stanisławie, Swarożyn, Rukosin, Gniszewo, Zajączkowo, Tczewskie Łąki, Czatkowy, Miłobądz, Dąbrówka Tczewska; gmina Pelplin: miejscowość Rożental; gmina Morzeszczyn: miejscowość Morzeszczyn; gmina Subkowy: miejscowość Subkowy. 2.2 Zakres prac obejmuje: 2.2.1 Opracowanie numerycznej, obiektowej mapy zasadniczej dla terenu opracowania. 2.2.2 Opracowanie numerycznej, obiektowej mapy projektowanych sieci uzbrojenia terenu dla całego powiatu. 2.2.3 Ładowanie w trybie wsadowym opracowanej mapy numerycznej do bazy danych systemu Ewid2007. 2.2.4 Ładowanie mapy rastrowej do przestrzeni BLOB bazy danych systemu Ewid2007. 2.2.5 Zaraportowanie rozbieżności pomiędzy treścią mapy ewidencyjnej a mapą rastrową. 2.2.6 Redakcja numerycznej mapy zasadniczej oraz mapy projektowanych sieci w skali 1:500 o treści zgodnej z analogową mapą sytuacyjno-wysokościową i zasadniczą z wykorzystaniem numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków. 2.2.7 Wprowadzenie do bazy danych Systemu Ewid2007 wszystkich operatów SW i SU dotyczących obszaru opracowania MZ, które zostały przyjęte do zasobu PODGiK od momentu skanowania map, nie później jednak niż na 10 dni przed końcem umowy. 2.2.8 Przeprowadzenie cyfryzacji operatów wymienionych w punkcie V.1.g polegającej na zeskanowaniu dokumentacji. 2.2.9 Skompletowanie operatu z wykonanych prac i przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Obszar opracowania - 1.543 ha 2.3 MAPA ZASADNICZA 2.3.1 GMINA TCZEW Turze Powierzchnia opracowania 120 ha Sekcje map: 1:1000 325.321.141 325.321.142 325.321.151 325.321.152 325.321.153 325.321.154 1:500 325.321.1824 325.321.1842 325.321.1923 325.321.1924 325.321.1941 325.321.1943 Razem 6 arkuszy w skali 1:1000 oraz 6 arkuszy w skali 1:500. Bałdowo Powierzchnia opracowania 87 ha 1:1000 325.413.022 325.413.024 325.413.071 325.413.072 325.413.073 1:500 325.413.0224 325.413.0242 325.413.0732 325.413.0733 325.413.0734 325.413.1121 325.413.1122 325.413.1141 325.413.1211 325.413.1212 Razem 5 arkuszy w skali 1:1000 oraz 10 arkuszy w skali 1:500. Czarlin Powierzchnia opracowania 101 ha 1:1000 325.324.151 325.324.152 1:500 325.413.1113 325.413.1131 325.413.1132 325.413.1133 325.324.1042 325.324.1044 325.324.1224 325.324.1522 325.324.1542 325.324.1544 325.324.2022 325.324.2024 325.324.2042 325.324.2044 325.324.2522 Razem 2 arkusze w skali 1:1000 oraz 15 arkuszy w skali 1:500. Stanisławie Powierzchnia opracowania 40 ha 1:1000 325.322.101 1:500 325.322.1331 325.322.1332 325.322.1333 325.322.1334 325.322.1343 325.322.1344 Razem 1 arkusz w skali 1:1000 oraz 6 arkuszy w skali 1:500. Swarożyn Powierzchnia opracowania 140 ha 1:1000 325.324.121 325.324.123 325.324.164 325.324.212 325.341.054 325.342.011 325.342.013 325.342.021 325.342.023 1:500 325.324.1711 325.324.1712 325.324.1713 325.324.1714 325.324.1731 325.324.1732 325.324.1733 325.324.1734 325.324.2211 325.324.2212 325.324.2213 325.324.2214 325.324.2231 325.324.2232 325.324.2233 325.324.2234 Razem 9 arkuszy w skali 1:1000 oraz 16 arkuszy w skali 1:500. Rukosin Powierzchnia opracowania 40 ha 1:1000 325.322.112 325.322.121 Razem 2 arkusze w skali 1:1000. Gniszewo Powierzchnia opracowania 40 ha 1:1000 325.324.144 325.144.192 Razem 2 arkusze w skali 1:1000. Zajączkowo Powierzchnia opracowania 120 ha 1:1000 325.144.242 325.322.041 325.322.051 325.322.053 325.322.054 Razem 5 arkuszy w skali 1:1000. Tczewskie Łąki Powierzchnia opracowania 60 ha 1:1000 325.233.212 325.233.221 325.233.223 325.233.224 Razem 4 arkusze w skali 1:1000. Czatkowy Powierzchnia opracowania 100 ha 1:1000 325.233.122 325.233.124 325.233.133 325.233.172 325.233.174 325.233.181 325.233.183 325.233.222 Razem 8 arkuszy w skali 1:1000. Miłobądz Powierzchnia opracowania 195 ha 1:1000 325.144.094 325.144.103 325.144.134 325.144.143 325.144.182 325.144.191 325.144.193 325.144.194 325.144.241 325.144.243 Razem 10 arkuszy w skali 1:1000. Dąbrówka Tczewska Powierzchnia opracowania 50 ha 1:1000 325.144.234 325.322.032 325.322.081 325.322.084 325.322.093 325.322.101 325.322.103 Razem 7 arkuszy w skali 1:1000. 2.3.2 GMINA PELPLIN Rożental Powierzchnia opracowania 25 ha 1:500 325.122.1811 325.122.1812 325.122.1813 325.122.1814 Razem 4 arkusze w skali 1:500. 2.3.3 GMINA MORZESZCZYN Morzeszczyn Powierzchnia opracowania 95 ha 1:1000 335.142.84 335.142.033 335.142.034 335.142.081 335.142.082 Razem 5 arkuszy w skali 1:1000. 2.3.4 GMINA SUBKOWY Subkowy Powierzchnia opracowania 250 ha 1:1000 325.342.153 325.342.154 325.342.252 325.413.212 325.413.214 325.431.111 325.431.112 325.431.163 325.431.211 325.431.312 1:500 325.431.113.1 325.431.113.2 325.431.113.3 325.431.113.4 Razem 10 arkuszy w skali 1:1000 oraz 4 arkusze w skali 1:500. 2.3.5 Mapa zasadnicza razem: - 61 arkuszy w skali 1:500 - 76 arkuszy w skali 1:1000 - powierzchnia 1.513 ha, w tym około 50 ha powierzchni terenów przy autostradzie 2.4 PROJEKTY SIECI UZBROJENIA TERENU PODLEGAJĄCE UZGODNIENIU W ZUDP Ilość projektów - 804 szt. Średnia powierzchnia jednego projektu - 0,25 ha Sumaryczna powierzchnia projektów - 201 ha Powierzchnia opracowania ogółem - 1.420 ha. 2.5 Na przedmiot zamówienia składają się prace szczegółowo opisane w Warunkach Technicznych, stanowiących Załącznik do SIWZ. 2.6 Materiały źródłowe: Zleceniodawca udostępni Wykonawcy następujące materiały wyjściowe: a) Numeryczną mapę ewidencji gruntów i budynków dla obszaru opracowania, b) Szczątkową numeryczną mapę zasadniczą dla obszaru opracowania, prowadzoną w systemie TurboEWID, c) Analogowe mapy zasadnicze, d) Numeryczną postać osnowy geodezyjnej, e) Mapa ewidencji gruntów i budynków prowadzona numerycznie w systemie TurboEWID. f) Projekty sieci uzbrojenia terenu w wersji analogowej 2.7 W zakres prac wchodzi opracowanie następujących materiałów wynikowych: a) Numeryczna, obiektowa mapa zasadnicza, b) Numeryczna, obiektowa mapa projektowanych sieci uzbrojenia terenu c) Rastrowa mapa zasadnicza, d) Dokumentacja techniczna, e) Raporty rozbieżności. Wszystkie wynikowe pliki komputerowe mają kodowanie polskich znaków według standardu zgodnego z kodowaniem wydanej kopii bazy danych ewidencyjnych. 2.8 Warunki gwarancji Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonane usługi na okres min trzech lat - licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru . W przypadku ujawnienia wad w tym okresie Wykonawca pokryje koszty usunięcia tych wad przez Zamawiającego. 2.9 Obowiązujące przepisy i instrukcje techniczne. Przepisy prawne: - Ustawa z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 193 poz. 1287), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.03.1999 r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. Nr 30, poz. 297). 2.10 Obowiązkiem Wykonawcy jest zapoznanie się z materiałami niezbędnymi do wykonania zamówienia znajdującymi się w Powiatowym Zasobie Geodezyjnym i Kartograficznym w Tczewie (mapy analogowe) oraz w Zespole Uzgadniania Dokumentacji w Tczewie (projektu sieci uzbrojenia terenu). 2.11 Ponadto obowiązkiem Wykonawcy jest przestrzeganie poufności dostępu do danych oraz niewykorzystywaniu danych uzyskanych podczas wykonywania testów do celów innych, niż wykonania testów, a także o nieudostępnianiu danych osobom trzecim (art. 29 ust. 4 ustawy o ochronie danych osobowych). 2.12 Przed przystąpieniem do realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu sposobu i formy wykonania zasilenia baz Zasobu geodezyjnego. Ustalenia zostaną spisane w formie notatki w dzienniku pracy, do prowadzenia którego Wykonawca jest zobowiązany. 2.13 W dzienniku pracy będą zapisywane wszelkie uzgodnienia ze Zleceniodawcą, wszystkie ustalenia i omówienia problemów prac. Dla tych ustaleń zastrzega się wyłącznie formę pisemną i tylko taka forma jest wiążąca. Protokoły uzgodnień winny być zaakceptowane i podpisane przez przedstawicieli obu stron..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, którego wysokość Zamawiający określa na kwotę 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 9.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 12.1 SIWZ. 9.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 9.3.1 pieniądzu, 9.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 9.3.3 gwarancjach bankowych, 9.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 9.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42 poz. 275 ze zm.). 9.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tczewie 15 8345 0006 0000 0954 2000 0064. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - dotyczy postępowania nr ZP.272.5.2012. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 9.3, muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 9.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinna znaleźć się treść art. 46 ust. 4a i 5 ustawy określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego (brak tej treści w dokumencie będzie skutkować odrzuceniem oferty). Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 9.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 9.4 SIWZ. 9.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.3 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, jeżeli wykaże, że: 4.3.1 Wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - co najmniej trzy usługi geodezyjne związane z opracowaniami numerycznymi o rodzaju i wartości niżej opisanej: a) rodzaj prac geodezyjnych - opracowanie numerycznej, obiektowej mapy zasadniczej oraz przygotowanie plików wsadowych w formacie KCD lub SWING przeznaczonych do aktualizacji bazy danych systemu Ewid2007; b) wartość usługi - nie mniej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.3 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, jeżeli wykaże, że: 4.3.3 Dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia oraz informację o podstawie dysponowania tymi zasobami, a mianowicie: - minimum 3 stanowiskami specjalistycznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wraz z licencyjnym oprogramowaniem systemowym oraz licencyjnym oprogramowaniem aplikacyjnym do edycji danych mapy zasadniczej, które pozwoli na automatyczne przyjęcie tych danych w formacie KCD lub SWING do własnych struktur danych, aktualizację tych danych w trybie zmian z zachowaniem pełnej historii zmienionych obiektów mapy zasadniczej oraz wydanie tych danych po modyfikacji w formacie KCD lub SWING.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.3 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, jeżeli wykaże, że: 4.3.2 Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a mianowicie: - minimum 3 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania prac w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach 1 i 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.3 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, jeżeli wykaże, że: Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.5 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wykazane w wykazie o którym mowa w pkt 5.1.4, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, sporządzone według wzoru (Załącznik Nr 1E). 5.1.6 Oświadczenie o dysponowaniu minimum 3 stanowiskami specjalistycznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wraz z licencyjnym oprogramowaniem systemowym oraz licencyjnym oprogramowaniem aplikacyjnym do edycji danych mapy zasadniczej, które pozwoli na automatyczne przyjęcie tych danych w formacie KCD lub SWING do własnych struktur danych, aktualizację tych danych w trybie zmian z zachowaniem pełnej historii zmienionych obiektów mapy zasadniczej oraz wydanie tych danych po modyfikacji w formacie KCD lub SWING, sporządzone według wzoru (Załącznik Nr 1F). 5.1.8 Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. 5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.2.4 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.2.5 Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą wymaganych dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia określonych w pkt 5.2.1 i 5.2.2 oraz dokumentów, określonych w § 4 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) jeżeli dotyczy, dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. WYKAZ INNYCH ŻĄDAŃ POTRWIERDZAJACYCH, ŻE OFEROWANE USŁUGI ODPOWIADAJĄ WYMOGOM ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania testów plików wsadowych przygotowanych przez Wykonawcę przed rozstrzygnięciem przetargu. Jeżeli okaże się, że procedura wsadowego wprowadzania zmian wykaże błędy lub, że wynik wprowadzenia zmian do kopii powiatowej bazy danych nie będzie identyczny z wynikiem wprowadzenia tych samych zmian za pomocą posiadanego oprogramowania TurboEWID wersja 7.9., Zamawiający odrzuci daną ofertę jako niespełniającą warunków przetargu. UWAGA: Nieodebrane próbki danych oraz niedołączenie do oferty próbek testów plików wsadowych na płycie CD/DVD, skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca ma możliwość pobrania od Zamawiającego próbek testów plików wsadowych osobiście w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 023, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamawiający żąda dołączenia do oferty próbek testów plików wsadowych przygotowanych przez Wykonawcę na podstawie fragmentu bazy otrzymanej od Zamawiającego w formie próbki danych wektorowych (dane graficzne i opisowe w formacie KCD lub SWING - Standard Wymiany Informacji Geodezyjnych) i rastrowych (zeskanowana mapa analogowa). Zadaniem Wykonawcy będzie wprowadzenie fragmentu mapy sytuacyjno-wysokościowej z uzbrojeniem podziemnym obejmującego: budynek jednorodzinny wraz z przyłączami podziemnymi i elementami naziemnymi wszystkich mediów znajdujących się na próbce rastra mapy analogowej. Wykonawca załączy do oferty wynikowe pliki w formacie KCD lub SWING na płycie CD/DVD w układzie współrzędnych źródłowym 1965 oraz przetransformowane do układu 2000. (Zamawiający udostępni Wykonawcom plik parametrowy potrzebny do wykonania transformacji). Zamawiający dokona próby załadowania przekazanych plików do kopii bazy danych i dokona oceny poprawności zaczytanych danych. UWAGA: podana nazwa programu nie narusza przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jego wskazanie uzasadnione jest posiadaniem przez zamawiającego wdrożonego w 2004 r. systemu do prowadzenia komputerowej bazy danych Mapy Zasadniczej - TurboEWID, a jednocześnie nie jest wymagane od Wykonawcy dysponowanie licencją na użytkowanie tego oprogramowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 7 1. Niniejsza umowa będzie mogła być zmieniona jedynie w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia np. w sytuacji choroby osób uczestniczących w realizacji zamówienia. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić tylko na pisemny wniosek Wykonawcy, o ile konieczność wprowadzenia takich zmian jest następstwem szczególnych okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy. Ocena, czy zachodzą szczególne okoliczności, należy włącznie do Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tczewie, woj. pomorskie kod 83-110, ulica Piaskowa 2, w pokoju nr 319..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tczewie, woj. pomorskie kod 83-110, ulica Piaskowa 2, w Biurze Obsługi Klienta w pokoju nr 04..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.