eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnojno › Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 6469 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Gnojno: Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 362183-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 365476-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Raczycach, krajowy numer identyfikacyjny 121633400000, ul. Raczyce  64, 28114   Gnojno, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 413 532 085, faks 413 532 038, e-mail spraczyce@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkoła

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SPR.S.271.2.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części: Część I zamówienia obejmuje - mięso i produkty mięsne Część II zamówienia obejmuje - pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie Część III zamówienia obejmuje - artykuły mleczarskie Część IV zamówienia obejmuje - artykuły spożywcze suche i inne Część V zamówienia obejmuje - warzywa i owoce Poszczególne części obejmują dostawę następujących produktów: CZĘŚĆ I- MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE 1. Boczek wędzony parzony kg 50 2. Kiełbasa cienka schabowa I klasa (80% mięsa wieprzowego na 100g) - produkt polski kg 1000 3. Łopatka bez kości I klasa- produkt polski kg 500 4. Filet ( piersi) z kurczaka I klasa- produkt polski kg 550 5. Korpusy drobiowe I klasa produkt polski kg 250 6. Kostka rybna panierowana kg 500 7. Słonina kg 50 8. Parówki śniadaniowe drobiowe (mięso z kurczaka 73% , 0% MOM ) kg 50 9. Smalec kg 50 10. Karczek bez kości kg 600 11. Udka z kurczaka, ćwiartka tylna bez grzbietu kg 900 12. Szynka mięso kg 750 13. Udziec z indyka świeży kg 250 14. Żeberka wieprzowe kg 250 15. Pyzy z mięsem1kg kg. 400 CZĘŚĆ II-PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE 1. Chleb wiejski 0,6 kg szt. 3500 2. Bułka zwykła (pszenna)100g szt. 800 3. Bułka słodka szt. 800 4. Pączek szt 1600 CZĘŚĆ III- ARTYKUŁY MLECZARSKIE 1. Śmietana 30% tłuszczu 0,5 l szt. 500 2. Ser biały (półtłusty) kg 340 3. Masło extra 200g zawartość tłuszczu 82% szt. 400 4. Serki homogenizowane 150g szt. 800 5. Śmietana w kubku 400 ml 18% szt. 100 6. Jogurt owocowy 115g szt 1900 CZĘŚĆ IV- ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SUCHE I INNE 1. Barszcz biały w butelkach 0,5 l szt. 400 2. Bazylia 10g szt. 120 3. Buraczki słoik 275g szt. 500 4. Cukier 1 kg kg 260 5. Czosnek granulowany 30g szt. 500 6. Cząber 10g szt. 50 7. Jajka kl. L szt. 5500 8. Kwasek cytrynowy 25g szt. 150 9. Przyprawa warzywna sypka 1kg szt. 150 10. Kalafior mrożony 400g szt. 150 11. Kostka mięsna 60g szt. 32 12. Koncentrat pomidorowy 200g słoik 30% szt. 500 13. Ketchup łagodny 500g szt. 20 14. Koper suszony 10g szt. 40 15. Kasza jęczmienna saszetki 4*100g (opakowanie) opak. 900 16. Liść laurowy 10g szt. 60 17. Magii 1l l 30 18. Majeranek 10g szt. 150 19. Makaron różny z wysoką zawartością pszenicy durum 0,5 kg szt. 2500 20. Mąka typ 550 1kg kg 250 21. Musztarda słoik 190 g szt. 20 22. Ogórki kiszone 0,5kg (torebki) szt. 200 23. Olej( butelka 3l) szt. 200 24. Pieprz mielony prawdziwy 15g szt. 150 25. Pieprz mielony ziołowy 20g szt. 500 26. Pierogi różne( paczka 1kg ) kg 600 27. Przyprawa do kurczaka 30g szt. 70 28. Przyprawa do karkówki 20g szt. 50 29. Pietruszka suszona 10g szt. 140 30. Papryka słodka 20 g szt. 80 31. Papryka ostra 20g szt. 80 32. Przecier ogórkowy w słoiku 290g szt. 300 33. Ryż saszetki 4x100g opakowanie 400g opak. 550 34. Rosołki wołowe 60g szt. 100 35. Rosołki drobiowe 60g szt. 150 36. Sól 1kg szt. 120 37. Soda 50g szt. 50 38. Susz warzywny w torebkach 100g szt. 50 39. Ocet 0,5l szt. 50 40. Sos spaghetti w słoikach 550g szt. 500 41. Warzywa mrożone 7-składnikowe 450g szt. 200 42. Ziele angielskie 15g szt. 100 43. Brokuły mrożone 450g szt. 200 44. Soki owocowe w kartoniku 200ml szt. 3040 45. Bułka tarta 0,5kg szt. 200 46. Liść lubczyka susz 10g szt. 100 47. Majonez kielecki 1 l L 50 48. Sałatka szwedzka 900g szt. 300 CZĘŚĆ V- WARZYWA I OWOCE 1. Buraki czerwone kg 500 2. Cebula biała kg 90 3. Cytryny kg 10 4. Kapusta kiszona 1 kg kg 500 5. Marchew kg 500 6. Kapusta pekińska kg 250 7. Por kg 40 8. Seler korzeń kg 60 9. Groch łuskany połówki 0,5kg szt. 100 10. Kapusta biała kg 50 11. Jabłka kg 250 12. Ziemniaki kg 7000 13. Kapusta czerwona kg 90 14. Pietruszka korzeń kg 50 15. Pietruszka (pęczek) szt. 150 16. Koperek świeży (pęczek) szt. 200 17. Fasola biała średnia 0,5kg szt. 100 18. Ogórek świeży kg 120 19. Mandarynki kg 200 20. Gruszki kg 200 21. Kiwi kg 100 22. Szczypiorek (pęczek) szt 50 II. Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914) oraz ustawą z dnia 21.12.2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. z 2005r. Nr 187 poz.1577 z późn. zm.), wraz z aktami wykonawczymi; 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Dowóz przedmiotu zamówienia winien odbywać się ubezpieczonym transportem - pojazdem Wykonawcy. 4. Dostawa zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w godz. od godz 6:15 do godz. 14:00 - dotyczy części I, III, IV, V oraz w godz. od 6:15 do 8:00 dotyczy części II. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru następnego dnia po dniu w którym złożono zamówienie dotyczy części II oraz w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia - dotyczy części I, III, IV, V. 6. Dostawy winny być wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez SP Raczyce osobiście z dostawy na dostawę, w formie telefonicznej, faksem lub e-mailem. 7. Biorąc pod uwagę, że SP Raczyce będzie składał zamówienie na piśmie faksem lub e-mailem. Wykonawca winien posiadać czynny faks lub adres poczty elektronicznej, który wskaże Zamawiającemu w druku oferty. 8. Towar winien być dostarczany w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9. Wykonawca każdorazowo za dostarczoną partię towaru wystawi fakturę. 10. Za dostarczoną żywność odpowiada Wykonawca do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15100000-9, 15800000-6, 15300000-1, 15500000-3, 15810000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: mięso i produkty mięsne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT63501.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przetwórstwo Mięsa ŁATANICE Chrobot Zbigniew,  ,  Łatanice 132,  28-160,  Wiślica ,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72586.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72586.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73521.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił - w Części II Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie - postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE W części II została złożona jedna oferta która została odrzucona przez Zamawiającego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT9938.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: artykuły mleczarskie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT10665.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe MIR Robert Guca,  ,  Al. Górników Staszicowskich 126,  25-808,  Kielce,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9524.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9524.55
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10974.60
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: artykuły spożywcze suche i inne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT34116.52
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo - Usługowa Andrzej Wójcik,  ,  Porąbki 105,  26-004,  Bieliny,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29995.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29995.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35984.28
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: warzywa i owoce
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT12938.70
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Gospodarstwo Rolne Kucięba Mariusz,  ,  Biskupice 27,  28-425,  Złota,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10344.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10344.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13145.19
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.