eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Przegląd techniczny, konserwacja i naprawa urządzeń szkolno - treningowych oraz pozostałego wyposażenia Strzelnicy Czołgowej i Wozów Bojowych oraz Strzelnicy Piechoty w OSPWL Nowa Dęba. Numer sprawy 1/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-24

Nowa Dęba: Przegląd techniczny, konserwacja i naprawa urządzeń szkolno - treningowych oraz pozostałego wyposażenia Strzelnicy Czołgowej i Wozów Bojowych oraz Strzelnicy Piechoty w OSPWL Nowa Dęba. Numer sprawy 1/2010
Numer ogłoszenia: 64699 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2090 , ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8162235, faks 015 8162410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd techniczny, konserwacja i naprawa urządzeń szkolno - treningowych oraz pozostałego wyposażenia Strzelnicy Czołgowej i Wozów Bojowych oraz Strzelnicy Piechoty w OSPWL Nowa Dęba. Numer sprawy 1/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeglądzie technicznym, konserwacji i naprawie urządzeń szkolno - treningowych oraz pozostałego wyposażenia Strzelnicy Czołgowej i Wozów Bojowych oraz Strzelnicy Piechoty w Ośrodku Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych w Nowej Dębie. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich czynności niezbędnych do właściwego, bezawaryjnego, zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania poddanych usługom urządzeń oraz całych obiektów. Wykonawca zobowiązany będzie do użycia, w toku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z umową, tylko fabrycznie nowych materiałów, urządzeń, części, podzespołów, których koszt oraz koszt ich transportu, załadunku oraz rozładunku powinien zostać uwzględniony w cenie usług wskazanej w ofercie. Wszelkie niezbędne do wykonania zamówienia maszyny i urządzenia Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do bezpłatnego przeszkolenia obsługi obiektu w zakresie prawidłowej obsługi urządzeń technicznych stanowiących ich wyposażenie (systemu WSB-04). Wykonawca zobowiązany będzie także do udzielenia co najmniej dwunastomiesięcznej gwarancji na niezawodne działanie urządzeń stanowiących wyposażenie obiektów i poddanych przeglądowi technicznemu, konserwacji i naprawie, jak również na niezawodne działanie całych obiektów. Gwarancją winny być objęte także dostarczone przez Wykonawcę urządzenia, części i podzespoły wymienione w trakcie przeglądu, konserwacji i naprawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu 50.32.42.00 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena czy Wykonawca spełnia postawiony powyżej warunek udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą --spełnia/nie spełnia--, na podstawie analizy złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - za takie Zamawiający uzna zamówienie na usługi zbieżne z przedmiotem zamówienia w podstawowym zakresie czy charakterze (przegląd, konserwacja lub naprawa urządzeń szkolno - treningowych) o wartości nie niższej niż 180.000 zł brutto. Ocena czy Wykonawca spełnia postawiony powyżej warunek udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą --spełnia/nie spełnia--, na podstawie analizy złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku, a także wykazu wykonanych przez Wykonawcę usług w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i dokumentów potwierdzających, że usługi ujęte w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru ze wzmianką, że usługi wykonano właściwie)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena czy Wykonawca spełnia postawiony powyżej warunek udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą --spełnia/nie spełnia--, na podstawie analizy złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena czy Wykonawca spełnia postawiony powyżej warunek udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą --spełnia/nie spełnia--, na podstawie analizy złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena czy Wykonawca spełnia postawiony powyżej warunek udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą --spełnia/nie spełnia--, na podstawie analizy złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powinien ponadto złożyć, zgodnie z art. 44 PZP, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej (pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w terminach ustalonych dla dokumentów, które te oświadczenia mają zastępować

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Jeżeli zamówienie nie będzie mogło być zrealizowane w wyznaczonym terminie (15 maja 2010 r.) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszczalne będzie przesunięcie terminu zakończenia o czas oznaczony, nie dłużej jednak niż do 31 maja 2010 r. Inne zmiany są dopuszczalne jeżeli ich konieczność wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagać będą formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego, ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 godzina 11:00, miejsce: kancelaria Zamawiającego, ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT - oferty otwarte zostaną w dniu 06 kwietnia 2010 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego, w sali odpraw. OSOBY DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI - p. Jacek KWAŚNIK tel. (15) 816 22 48 lub 816 22 50..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.