eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwieńsk › Dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-24

Czerwieńsk: Dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 64699 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17184 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1517, ul. Składowa 10, 66-016 Czerwieńsk, woj. lubuskie, tel. 068 3210253, faks 068 3210245.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały administracyjno - biurowe, papiernicze i eksploatacyjne - tusze i tonery wymienione w załączniku nr 1A do niniejszej specyfikacji. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, tj. zostały wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku bez śladów użytkowania, które przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczny logo i symbolem produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, posiadające wymienione na nowe wszystkie komponenty wpływające bezpośrednio na jakość wydruku (m.in. wałek optyczny) i gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy oświadczenie wg załącznika nr 4. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych do drukarek, kserokopiarek i faksów w pozycjach oznaczonych * Oferowane materiały eksploatacyjne równoważne muszą być wytwarzane pod nadzorem zintegrowanego systemu zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych materiałów eksploatacyjnych zgodny z wymogami norm ISO 9001:2008, 14001:2004 oraz PN-N 18001:2004 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć stosowne certyfikaty/ dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych materiałów eksploatacyjnych W celu potwierdzenia że podstawowe parametry produktów równoważnych (wydajność, kompatybilność) są równe lub przekraczają parametry odpowiadających im produktów oryginalnych, Zamawiający żąda dołączenia do oferty raportów z testów wydajnościowych oferowanych produktów, w których producent deklaruje wskazane parametry. Zamawiający wymaga, aby testy wydajności prowadzone były w oparciu o międzynarodowe normy, tj. ISO 19752:2004 i ISO 19798:2006 (dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych i kolorowych), ISO 24711:2006 i ISO 24712:2006 (dla kartridży atramentowych). Raporty powinny być sporządzone w z języku polskim oraz powinny zawierać wszystkie informacje wymagane przez wskazane normy. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest również pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. W przypadku awarii urządzenia drukującego, której przyczyną będzie użycie materiału eksploatacyjnego równoważnego (zgodnie z ofertą Wykonawcy) Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub dokona wymiany sprzętu na nowy na swój koszt. Naprawa odbędzie się w autoryzowanym serwisie i nie będzie powodować utraty dalszej gwarancji. W pozycjach oznaczonych ***Zamawiający wymaga oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów ze względu na oczekiwaną najwyższą niezawodność produktów, które będą użytkowane w różnych warunkach klimatycznych oraz międzynarodowy serwis i gwarancję. Przed produkt oryginalny Zamawiający rozumie materiał eksploatacyjny wytworzony przez producenta sprzętu do którego jest przeznaczony. Materiały będą zamawiane w godz. 8.00 - 9.00 w dni robocze od poniedziałku do czwartku. Zamówienie złożone w w/w godzinach musi być zrealizowane do godziny 14.00 dnia następnego. Zamówienia muszą być zrealizowane w 100%. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dostawy pod względem ilościowym i jakościowym w momencie dostarczenia towaru. W przypadku zakwestionowania jakości dostarczonych produktów Wykonawca jest zobowiązany do ich wymiany na właściwe w ciągu 24 godzin. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie przedmiotu zamówienia jest: mjr Krzysztof Dąbrowski tel. 068 3210 - 340.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 31.44.00.00 - Baterie 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.92.30 - Koperty 30.19.91.30 - Kalka inna niż maszynowa 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 22.99.20.00 - Papier czerpany lub tektura .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U.OMEGA Sp. Jawna Ćwilińscy, Al. Zjednoczenia 102, 65-001 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 224621,55

  • Oferta z najniższą ceną: 224621,55 / Oferta z najwyższą ceną: 224621,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.