eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › wycena nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-02

Kościan: wycena nieruchomości
Numer ogłoszenia: 64640 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościan , al. Tadeusza Kościuszki 22, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 65 512 14 66, faks 65 5122700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wycena nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie wycen nieruchomości polegające na sporządzeniu operatów szacunkowych, w których zostanie określona wartość praw do nieruchomości, które są niezbędne w sprawach prowadzonych przez Wydział Gospodarki Przestrzennej i Mienia Gminnego Urzędu Miejskiego Kościana. 2. Zamówienie będzie realizowane w częściach: Część I Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych przeznaczonych do sprzedaży. Część II Wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych przeznaczonych do sprzedaży Część III Wycena lokali mieszkalnych. Część IV Wycena nieruchomości w celu ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi publiczne. Część V Wycena nieruchomości w związku z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Część VI Wycena nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów. Część VII Wycena nieruchomości gruntowych niezbędna do przeprowadzenia postępowań dotyczących naliczenia opłaty planistycznej. Część VIII Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych przeznaczonych do wykupu przez Gminę Miejską Kościan. Część IX Wycena nieruchomości gruntowych - opłata adiacencka - infrastruktura. Część X Wycena nieruchomości gruntowych - opłata adiacencka - podział. Część XI Opinia na temat wzrostu wartości nieruchomości w skutek podziału geodezyjnego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o zlecenia sporządzone przez Zamawiającego. 5. Operaty należy wykonać w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej. 6.Wycenę należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami zawodowymi. 7.Wykonawca zostanie powołany jako biegły zgodnie z art. 84 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, ze zmianami). 8.Zmawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od podpisania umowy udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, a w szczególności posiada uprawnienie zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21.08.1997 r. (t.j. Dz. U. 2010 Nr 102, poz. 651 z póź. zm.),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego.2.W przypadku dodatkowych wniosków, Zamawiający zwiększy zamówienie zgodnie z projektem umowy.3. Za usługi dodatkowe przysługuje odrębne wynagrodzenie na podstawie cen określonych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/koscianm/index.php?pid=467
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kościana, Al. Kościuszki 22, pok. 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego, kancelaria na parterze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych przeznaczonych do sprzedaży..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Usługa polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności/użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych, przeznaczonych do sprzedaży. 2)Zamawiający przewiduje wykonanie 19 operatów szacunkowych. 3)W przypadku dodatkowych wniosków, Zamawiający zwiększy zamówienie o 50 %..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych przeznaczonych do sprzedaży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Usługa polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych zabudowanych przeznaczonych do sprzedaży. 2)Zamawiający przewiduje wykonanie 4 operatów szacunkowych. 3) W przypadku dodatkowych wniosków, Zamawiający zwiększy zamówienie do 50 %..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycena lokali mieszkalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Usługa polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej lokali mieszkalnych przeznaczonych do sprzedaży 2)Zamawiający przewiduje sporządzenie 5 operatów szacunkowych. 3)W przypadku dodatkowych wniosków, Zamawiający zwiększy zamówienie do 100 %..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycena nieruchomości w celu ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi publiczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Usługa polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w celu ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi publiczne. 2) Zamawiający przewiduje sporządzenie 20 operatów szacunkowych. 3) W przypadku dodatkowych wniosków, Zamawiający zwiększy zamówienie do 25 %..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wycena nieruchomości w związku z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Usługa polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości lub sprzedaży prawa własności nieruchomości na rzecz jej użytkownika wieczystego. 2)Zamawiający przewiduje sporządzenie 60 operatów szacunkowych. 3)W przypadku dodatkowych wniosków, Zamawiający zwiększy zamówienie do 30 %..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wycena nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Usługa polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości. 2)Zamawiający przewiduje sporządzenie 10 operatów szacunkowych. 3)W przypadku dodatkowych wniosków, Zamawiający zwiększy zamówienie do 50 %..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: -Wycena dotycząca naliczenia opłaty planistycznej,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Usługa polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w celu naliczenia opłaty planistycznej. 2)Zamawiający przewiduje sporządzenie 5 operatów szacunkowych. 3)W przypadku dodatkowych wniosków, Zamawiający zwiększy zamówienie do 40 %..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wycena dotycząca nieruchomości gruntowych niezabudowanych przeznaczonych do wykupu przez Gminę Miejską Kościan..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Usługa polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności/ użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych niezabudowanych, przeznaczonych do wykupu przez Gminę Miejską Kościan. 2)Zamawiający przewiduje sporządzenie 2 operatów szacunkowych. 3) W przypadku dodatkowych wniosków, Zamawiający zwiększy zamówienie do 100 %..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wycena nieruchomości gruntowych - opłata adiacencka - infrastruktura..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Usługa polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości położonej spowodowanego stworzeniem warunków do korzystania z wybudowanej infrastruktury technicznej. 2)Zamawiający przewiduje sporządzenie 80 operatów szacunkowych. 3)W przypadku dodatkowych wniosków, Zamawiający zwiększy zamówienie do 10 %..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wycena nieruchomości gruntowych - opłata adiacencka - podział..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Usługa polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w skutek podziału nieruchomości. 2) Zamawiający przewiduje sporządzenie 10 operatów szacunkowych. 3) W przypadku dodatkowych wniosków, Zamawiający zwiększy zamówienie do 50 %..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Opinia na temat wzrostu wartości nieruchomości w skutek podziału geodezyjnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Usługa polega na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w celu określenia czy nastąpił wzrost wartości nieruchomości w skutek podziału geodezyjnego. 2) Zamawiający przewiduje sporządzenie 20 opinii. 3) W przypadku dodatkowych wniosków, Zamawiający zwiększy zamówienie do 25%..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.