eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Przebudowa budynku nadszybia szybu Górsko- etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Wieliczka: Przebudowa budynku nadszybia szybu Górsko- etap I
Numer ogłoszenia: 64616 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka Akcyjna - Górnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku nadszybia szybu Górsko- etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku nadszybia szybu Górsko- Etap I, których zakres obejmuje: a) Organizacja terenu budowy: - ogrodzenie tymczasowe placu budowy, wykonanie zabezpieczeń, oznakowania, - zasilanie placu budowy w media, b) Roboty rozbiórkowe i demontażowe: - rozbiórka elementów budowlanych poziomych, - rozbiórka elementów budowlanych pionowych, - likwidacja instalacji, - rozbiórka dachu - pokrycie, łaty, kontrłaty,orynnowanie c) Naprawa fundamentów i ścian: - naprawa fundamentów, - naprawa ścian. d) Roboty remontowo - budowlane: - roboty ziemne, - fundamenty, - ściany zewnętrzne - wykończenie całkowite, wewnętrzne - bez okładzin ceramicznych i malowania, - konstrukcje żelbetowe monolityczne wraz z przygotowaniem i montażem zbrojenia, - nadproża, - stropy pozostałe bez systemowych sufitów podwieszanych z płyt GK, - roboty dekarsko - blacharskie - pokrycie, okucia, orynnowanie - okna i drzwi zewnętrzne wraz z robotami montażowymi i wyposażeniem, - schody strychowe, - podokienniki zewnętrzne, daszki i orynnowanie daszków, - elewacja i elementy zewnętrzne budynku, naprawa kominów, zabudowa ciągów wentylacyjno-spalinowych, nawiew do kotłowni, - elementy konstrukcyjne dachu (uszkodzone), łaty, kontrłaty, izolacje dachu, płotki śniegowe - roboty malarskie okien, drzwi, elementów metalowych, - roboty malarskie konstrukcji dachu, wieży i atrapy olinowania, - malowanie elewacji. e) Roboty termoizolacyjne i izolacje: - termoizolacja ścian zewnętrznych, izolacja pozioma pod ścianami - termoizolacja stropu nad parterem, - izolacja fundamentów - termoizolacja, przeciwwilgociowa. f) Sieci i instalacje w budynku: - sieć gazowa - przebudowa przyłącza gazu, - sieć kanalizacji sanitarnej - przebudowa przyłącza do sieci miejskiej z wprowadzeniem do budynku, - sieć wodna - przebudowa przyłącza wody wraz z studnią wodomierzową z wprowadzeniem do budynku, instalacja zewnętrzna p.poż i zabudowa hydrantów, - przyłącz elektryczny z szafką pomiarową w ogrodzeniu, - zasilanie rozdzielnicy tg/400/230, - rozdzielnica tg/400/230 w zakresie zasilana obwodów pkt.4 z możliwością rozbudowy do wielkości projektowanej, - instalacja oświetlenia zewnętrznego terenu, budynku i iluminacji zewnętrznej, - przyłącz teletechniczny, - instalacja odgromowa. g) Zagospodarowanie terenu: - wykonanie drenażu opaskowego wraz z odprowadzeniem wody, - wykonanie odwodnienie budynku i terenu - odwodnienia liniowe, ujęcia wody burzowej, sieć kanalizacji burzowej , przyłącz do sieci miejskiej, - wykonanie schodów terenowych, - wykonanie podestów wejściowych do budynku, - wykonanie muru oporowego, konserwacja muru istniejącego, - ogrodzenie terenu wraz z bramą wjazdową i bramkami wejściowymi. h) Roboty porządkowe w otoczeniu budynku. i) Prace konserwatorskie. j) Dokumentacja powykonawcza, przygotowanie dokumentacji do dopuszczenie do użytkowania obiektu Zakres prac nie obejmuje prac wykończeniowych wewnątrz budynku oraz wyposażenia. 4.3.2 Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z: a) Projektem budowlanym przebudowy budynku nadszybia szybu Górsko wraz ze zmianą sposobu użytkowania na obiekt gastronomiczno-handlowy opracowanym przez Centrum Badawczo - Rozwojowe KGHM CUPRUM - marzec 2011 stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. b) Dokumentacją przebudowy budynku nadszybia szybu Górsko wraz ze zmianą sposobu użytkowania na obiekt gastronomiczno-handlowy - przyłącz kanalizacji opadowej, opracowaną przez Centrum Badawczo - Rozwojowe KGHM CUPRUM - kwiecień 2011 stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ. c) Projektami wykonawczymi opracowanymi przez Centrum Badawczo - Rozwojowe KGHM CUPRUM - maj 2011 w branżach: - architektura i konstrukcja stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, - instalacje elektryczne stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, - instalacje sanitarne stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, - wentylacja stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, - drogi stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, - zieleń stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, w zakresie opisanym w punktach 4.3.1 ppkt a do 4.3.1 ppkt. h d) Projektem wykonawczym przebudowy budynku nadszybia szybu Górsko wraz z zmianą sposobu użytkowania na obiekt gastronomiczno-handlowy - badania stratygraficzne tynków stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, e) Projektem wykonawczym przebudowy budynku nadszybia szybu Górsko wraz z zmianą sposobu użytkowania na obiekt gastronomiczno-handlowy - Program Prac Konserwatorskich stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, f) Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót opracowanymi dla w/w branż stanowiącymi załącznik nr 11 do SIWZ, g) Wytycznymi do Planu BIOZ stanowiącymi załącznik nr 12 do SIWZ h) Pozwoleniem nr 285/11 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robot budowlanych z dnia 15.04.2011r. stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ, i) Opinią konserwatorską w sprawie badań stratygraficznych tynków i programu prac konserwatorskich z dnia 15.06.2011r. stanowiącą załącznik nr 14 do SIWZ j) Decyzją nr 397/2011 Starosty Wielickiego zatwierdzająca w/w projekt i wydająca pozwolenie na budowę z dnia 13.05.2011r. stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SIWZ, natomiast warunki jego realizacji, płatności zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 21 do specyfikacji zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 25 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych realizowanych w obiektach zabytkowych lub podlegających ochronie konserwatorskiej o wartości 1 000 000,00 zł brutto każda,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie, iż osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiada kwalifikacje uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytku nieruchomym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł (polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji , o której mowa w § 3, 2) pojawienia się na rynku materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych lub technologicznych pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub zwiększenie wartości użytkowej wykonanego przedmiotu umowy, 3) potrzeby wykonania przedmiotu umowy przy użyciu innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji, o której mowa w § 3. Potrzeba wykonania przedmiotu umowy przy użyciu innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych zachodzi w sytuacji gdy: a) użycie przewidzianych w dokumentacji, o której mowa w § 3, materiałów, urządzeń rozwiązań technicznych lub technologicznych, groziłoby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę, b) użycie innych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych wynika ze zmiany przepisów prawa, 4) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji, o której mowa w § 3, warunków realizacji przedmiotu umowy, które groziłyby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę przy użyciu dotychczasowych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu dotychczasowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, 5) potrzeby usunięcia ujawnionych sprzeczności lub wad w dokumentacji, o której mowa w § 3, 6) udzielenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia na wykonanie robót dodatkowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 7) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego, 8) działania siły wyższej, 9) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 2, nie powoduje powstania u żadnej ze Stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze Stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 8. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka S.A. Park Kingi 1 32-020 Wieliczka Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka Sekretariat Zarządu - budynek A parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.