eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › adaptacja przychodni przeciwgruźliczej na pomieszczenia biurowe Wydziałów Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Damrota 30



Ogłoszenie z dnia 2005-12-06

POZYCJA 64614

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kędzierzyn-Koźle: adaptacja przychodni przeciwgruźliczej na pomieszczenia biurowe Wydziałów Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Damrota 30

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, do kontaktów: Krystyna Maksym, Maja Makowiecka-Sroka, pl. Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4833116, e-mail: starostwo@powiat.kedzierzyn-kozle.pl, WWW.POWIAT.KEDZIERZYN-KOZLE.PL. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja przychodni przeciwgruźliczej na pomieszczenia biurowe Wydziałów Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Damrota 30. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot Zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku przy ul. Damrota 30 w zakresie: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe Roboty ziemne Roboty konstrukcyjne Roboty murowe Tynkowanie Roboty malarskie Kładzenie płytek ściennych i podłogowych, okładziny, tapetowanie Montaż balustrad i uchwytów Pokrycie dachu Montaż zadaszeń nad wejściem Docieplenie elewacji Instalacja wentylacji Instalacja wodno-kanalizacyjna Instalacja centralnego ogrzewania Instalacje elektryczne Instalacje teletechniczne Zagospodarowanie terenu Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do siwz. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynek przy ul. Damrota 30, 47-220 Kędzierzyn-Koźle. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot Zamów. obejmuje wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku przy ul.Damrota30 w zakresie: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe Roboty ziemne Roboty konstrukcyjne Roboty murowe Tynkowanie Roboty malarskie Kładzenie płytek ściennych i podłogowych,okładziny,tapetowanie Montaż balustrad i uchwytów Pokrycie dachu Montaż zadaszeń nad wejściem Docieplenie elewacji Instal.wentylacji Instal.wod-kanaliz. Instal.c.o. Instal.elektr. Instal.teletechniczna Zagospodarowanie terenu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 433,10 zł brutto termin wpłaty do 20.01.2006 r. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów: -Oferta+kosztorys ofertowy obejmujący całość zadania; -Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymienionym w art.22 i 24 ustawy pr. zam. publ.; -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; -aktualną informację z KRK w zakresie art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; -aktualne zaświadczenie z US i ZUS o nie zaleganiu z podatkami, opłatami oraz składkami na ubezp. społ. i zdrowotne, wystawione nie wczesniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; -wykaz narzędzi i urządzeń; -wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie; -oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy; -wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jes krótszy-w tym okresie (przynajmniej jednej o wartości co najmniej 250 000 zł brutto); -bilans za ostatni rok potwierdzony rachunkiem zysków i strat; -informacja z banku w którym wykonawca posiada podst. rachunek bankowy(winna wynikać konkretna kwota w zł-minimum 200 000 zł brutto),wystawiona nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert; -aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia obowiązujący co najmniej do dnia związania ofertą24.03.2006potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej dział. gospod; -oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej; -oświadczenie na podst.art.44 ustawy pr.zam.publ. o przyjęciu warunków siwz -wypełniony i podpisany projekt umowy; -pełnomocnictwa wykonawcy wiodące.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 18.01.2006, cena - 40.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.01.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.01.2006, godzina 11:30, Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, Plac Wolności 13 47-220 Kędzierzyn-Koźle - Wydział Gospodarczy pokój nr 30 - II piętro.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.