eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklaniec › WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY ŚWIERKLANIEC ZARZĄDZANYCH PRZEZ GMINNY OŚRODEK REKREACJI W ŚWIERKLAŃCU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-08

Świerklaniec: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY ŚWIERKLANIEC ZARZĄDZANYCH PRZEZ GMINNY OŚRODEK REKREACJI W ŚWIERKLAŃCU
Numer ogłoszenia: 6454 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Rekreacji , ul. Parkowa 30, 42-622 Świerklaniec, woj. śląskie, tel. 032 2844330, faks 032 2844490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palackawalera.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY ŚWIERKLANIEC ZARZĄDZANYCH PRZEZ GMINNY OŚRODEK REKREACJI W ŚWIERKLAŃCU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości płynnych pochodzących z nieruchomości na trenie Gminy Świerklaniec zarządzanych przez Gminny Ośrodek Rekreacji w Świerklańcu 3.2. Na przedmiot zamówienia składa się: a) dojazd do zbiorników na nieczystości płynne, b) opróżnienie zbiorników na nieczystości płynne, c) transport nieczystości płynnych pojazdami specjalistycznymi do oczyszczalni ścieków, d) opłata za zrzut nieczystości płynnych, e) utylizacja nieczystości płynnych, f) opłata za korzystanie ze środowiska. 3.3 Przewidywana ilość nieczystości płynnych - 2800 m3- opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ 3.4. Zamawiający nie wyraża zgody na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. 3.5. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Słownik CPV 90.12.13.10 - 90.12.13.10 . Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 6.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 6.2. Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy. 6.3. Posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych dokumentów. 6.4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. Wymagane dokumenty wchodzące w skład oferty 7.1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: 7.1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2do SIWZ. 7.1.2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 7.1.3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 7.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.5. Wskazanie pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy wykonawcy). 7.1.6. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 7.1.7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.2. Dokumenty wymienione w pozycjach: 7.1.4 - 7.1.7 można składać również w formie kserokopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (np. zapis: za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy). 7.3. W przypadku dokumentów wymienionych w poz. 7.1.3, 7.1.4, 7.1.6 - 7.1.7Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli w ofercie ww. dokumentów lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 7.5. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zostaną poprawione wg zasad określonych w art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palackawalera.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Rekreacji ul. Parkowa 30 42-622 Świerklaniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Rekreacji ul. Parkowa 30 42-622 Świerklaniec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.