eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego w celu doposażenia Urzędu Dzielnicy Wilanów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-12

Warszawa: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego w celu doposażenia Urzędu Dzielnicy Wilanów
Numer ogłoszenia: 6454 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 415524 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 50 00, faks 22 443 50 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego w celu doposażenia Urzędu Dzielnicy Wilanów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego w celu doposażenia Urzędu Dzielnicy Wilanów. Urządzenie ma być dostarczone w opakowaniu fabrycznym, do siedziby Urzędu Dzielnicy Wilanów, gdzie zostanie rozpakowane i zainstalowane przez Wykonawcę. Wykonawca przeprowadzi również szkolenie z jego obsługi. Sprzęt ma być objęty 5 letnią gwarancją od daty instalacji urządzeń w lokalizacji docelowej. Bezpłatny serwis oferowanego sprzętu w okresie trwania gwarancji będzie realizowany przez Wykonawcę...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Mirka Jan Mirka KOFAX 2 Spółka jawna, ul. Stawowa 71., 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8943,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10947,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10947,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10947,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne - w związku uruchomieniem nowej siedziby Urzędu Dzielnicy Wilanów, która składa się z dwóch samodzielnych budynków istnieje konieczność zapewnienia dostępu dla wszystkich pracowników do urządzeń wielofunkcyjnych umożliwiających drukowanie, kopiowanie oraz skanowanie dokumentów w formacie A3. Dogodny dostęp do skanera A3 jest niezbędny ze względu na wdrożenie w urzędzie faxów elektronicznych wysyłanych za pomocą poczty elektronicznej. Środki należy wydatkować w tym roku a termin ich otrzymanie uniemożliwia przeprowadzenie postępowania przetargowego. Umowa dla zamówienia podstawowego została zawarta w dniu 16.11.2014 roku z firmą Grażyna Mirka, Jan Mirka Kofax 2 Sp. Jawna. W ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego stanowi nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego. Dostawa polega na powtórzeniu tych samych dostaw, które były realizowane w zamówieniu podstawowym. Uzasadnienie prawne - art. 67 ust 1 pkt 7): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu - dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.