Ogłoszenie z dnia 2005-12-05
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Toruń: Dostawa systemu radiografii cyfrowej dla pracowni diagnostyki obrazowej w 3 szpitalach Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, do kontaktów: Maria Ciesielska Departament Organizacyjno-Prawny, Plac Teatralny, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6218249, 6218248, fax 056 6218347, e-mail: m.ciesielska@kujawsko-pomorskie.pl, www.kujawsko-pomorskie.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): NACE 72. 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu radiografii cyfrowej dla pracowni diagnostyki obrazowej w 3 szpitalach. 5) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów do radiografii cyfrowej dla pracowni diagnostyki obrazowej 3 szpitali: - Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu, - Szpitala Wojewódzkiego we Włocławku, - Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii we Bydgoszczy o danych technicznych wskazanych w specyfikacji technicznej stanowiacej załacznik nr 1 do SIWZ. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): w zakresie 130.000 Euro - 5.000.000 Euro
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% parametry techniczne przedmiotu zamówienia - 30%
V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 AGFA sp. z o.o., do kontaktów: Iwona Zagajewska Spec. ds. Handlowych Dział Handlowy, Al. Jerozolimskie 195 A, 02-222 Warszawa, woj. Polska, tel. 0-22 311-19-20, fax 0-22 311-19-67. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 1965156 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OP.IV.333/28/2005. 3) Data udzielenia zamówienia: 24.11.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 2 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 119 - 117576 z dnia 22.06.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Współfinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Rozwoju Regionalnego dla Priorytetu I - rozbudowa i modernizacja infrastruktury służacej wzmacnianiu konkurencyjnosci regionów, działania 1.3 - Regional. 7) Informacje dodatkowe: W toku postępowania przedłużono termin składania ofert. 8) Data wysłania ogłoszenia: 29.11.2005
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Obsługa systemu instalacji uzdatniania wody basenowej w "AQUA Toruń" przy ul. Bażyńskich 9/17 w Toruniu.
- "Zagospodarowanie terenu wokół osady Cieszyny"- postępowanie drugie
- "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18 wraz z przebudową przepustu Gronowo"
- Roboty remontowe w Uniwersyteckim Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Chełmińskiej 83 w Toruniu
- Naprawa pokrycia dachowego wraz z elementami towarzyszącymi w budynku Bursy Uniwersyteckiego Liceum Ogólnokształcącego i Hotelu Uniwersyteckiego zlokalizowanym przy ul. Chełmińskiej 83a w Toruniu.
- Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż nowej stolarki z PCV wraz z wykonaniem robót towarzyszących w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez ZGM w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa Artroskopu
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (I)
- ZP/CZD/072/24 Dostawa zestawów do wentylacji domowej
- Dostawa ambulansu typu C dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/10/2024
- Dostawa, montaż, uruchomienie aparatu do elektrowstrząsów w ramach zadania pn. "Zakup aparatu do elektrowstrząsów" w MSCZ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.