eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa sprzętu multimedialnego oraz akcesoriów komputerowych do Jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Olsztyn: Dostawa sprzętu multimedialnego oraz akcesoriów komputerowych do Jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 64548 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu multimedialnego oraz akcesoriów komputerowych do Jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego oraz akcesoriów komputerowych do Jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ, dostępnym na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 30.20.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, formularz ofertowy sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie, opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy sporządzone przez Wykonawcę według wzorów zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej. 2. Dopuszcza się zmiany zakresu przedmiotu umowy spowodowane: a) niedostępnością na rynku urządzenia wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego urządzenia, b) wprowadzeniem przez producenta nowej wersji produktu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi niż wskazane w ofercie w przypadku zaprzestania produkcji urządzenia wskazanego w ofercie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, 10- 719 Olsztyn, pok. 305.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pok. 309.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tablica interaktywna z oprogramowaniem i stojakiem oraz projektor multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablica interaktywna z oprogramowaniem i stojakiem oraz projektor multimedialny 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Projektor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Projektor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dyski twarde.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyski twarde 8 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rejestrator cyfrowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejestrator cyfrowy 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Telewizor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Telewizor 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestaw urządzeń sieciowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw urządzeń sieciowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Stacja montażowa do obróbki materiałów video full HD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja montażowa do obróbki materiałów video full HD Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Projektor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rejestrator cyfrowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejestrator cyfrowy 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Projektor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dyktafon cyfrowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyktafon cyfrowy 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Aparat Cyfrowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat Cyfrowy 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestaw multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw multimedialny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Ekran projekcyjny ręczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ekran projekcyjny ręczny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Elektryczny ekran ścienny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektryczny ekran ścienny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Projektor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Kopiarka cyfrowa A3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kopiarka cyfrowa A3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Ekran elektryczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ekran elektryczny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zestaw projektorów multimedialnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw projektorów multimedialnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Projektor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zestaw sprzętu muzycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw sprzętu muzycznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Aparat fotograficzny cyfrowy - cyfrowa lustrzanka z wymienną optyką (body + obiektyw).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat fotograficzny cyfrowy - cyfrowa lustrzanka z wymienną optyką (body + obiektyw) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Kamera ze statywem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamera ze statywem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Rzutnik multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzutnik multimedialny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Kserokopiarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kserokopiarka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego www.uwm.edu.pl/zamowienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.