Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-15
Warszawa: Dostawę oprogramowania do tworzenia grafiki, zestawu komputerowego, monitora panoramicznego, drukarki laserowej kolorowej, urządzenia wielofunkcyjnego, kart pamięci oraz zewnętrznych dysków twardych w podziale na pakiety
Numer ogłoszenia: 64522 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk , ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6293221, faks 022 6296302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka naukowo-badawcza PAN.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę oprogramowania do tworzenia grafiki, zestawu komputerowego, monitora panoramicznego, drukarki laserowej kolorowej, urządzenia wielofunkcyjnego, kart pamięci oraz zewnętrznych dysków twardych w podziale na pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do tworzenia grafiki, zestawu komputerowego, monitora panoramicznego, drukarki laserowej kolorowej, urządzenia wielofunkcyjnego, kart pamięci oraz zewnętrznych dysków twardych w podziale na pakiety: Pakiet I: Dostawa oprogramowania do tworzenia grafiki (1 licencja edukacyjna z nośnikiem) Pakiet II: Dostawa zestawu komputerowego tzn.(jednostki centralnej z oprogramowaniem, ,klawiatura, mysz komputerowa, listwa antyprzepięciowa), monitora panoramicznego (1 szt.) oraz drukarki laserowej kolorowej (1 szt.); Pakiet III: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego czarno-białego(1 szt.) Pakiet IV: Dostawa zewnętrznych dysków twardych (2 szt.) oraz kart pamięci ( 6 szt.) 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów, stanowiących Załączniki nr 2.1-2.4 do SIWZ. 3. Oprogramowanie musi być wyrobem licencjonowanym, co powinno być udokumentowane przez Wykonawcę w chwili dostawy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie producentów i nazw oferowanych produktów umożliwiających ich jednoznaczną identyfikację. Jeśli nazwa produktu identyfikuje produkt z serii Wykonawca podaje dodatkowe informacje niezbędne do ich jednoznacznej identyfikacji, np. numer katalogowy produktu. Wykonawca dostarczy dokumentację techniczną oferowanych produktów umożliwiającą rzetelną ocenę spełnienia wymogów SIWZ. 6. W załączniku nr 2.1 Formularza wymaganych warunków technicznych, w celu ułatwienia Wykonawcom przygotowanie oferty, Zamawiający zamieścił informację o przykładowym oprogramowaniu, spełniającym jego minimalne wymagania z zastrzeżeniem, iż dopuszczalne jest zaoferowanie równoważnego oprogramowania, pod warunkiem, że spełnia ono wymagania techniczne określone w załączniku nr 2.1. Niezależnie od oferowanego programu Wykonawca zobowiązany jest wypełnić rubryki w załączniku nr 2.1 Formularza wymaganych warunków technicznych, w sposób wymagany przez Zamawiającego. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia objętego pakietem I-IV do Muzeum i Instytutu Zoologii PAN, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.12.14.30-6, 30.23.30.00-1, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.46.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części VIII SIWZ. Nie spełnienie jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania wraz z odrzuceniem jego oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części VIII SIWZ. Nie spełnienie jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania wraz z odrzuceniem jego oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części VIII SIWZ. Nie spełnienie jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania wraz z odrzuceniem jego oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części VIII SIWZ. Nie spełnienie jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania wraz z odrzuceniem jego oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części VIII SIWZ. Nie spełnienie jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania wraz z odrzuceniem jego oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają określonym wymaganiom, należy przedłożyć w zakresie Pakieti II-IV np. karty katologowe, foldery lub inne dokumenty zawierające opis techniczny oferowanego urządzenia wymienionego w Formularzu wymaganych warunków technicznych, sporządzony zgodnie z załącznikami nr 2.2-2.4.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: - w zakresie Pakietu I-IV: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni. - w zakresie Pakietu I: - Wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go nowszą wersją produktu tego samego producenta o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę nie wyższą niż zaoferowana w postępowaniu - w zakresie Pakietu II-IV: - wycofania z dystrybucji modelu oferowanego przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach, co najmniej takich jak model oferowany lub, który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miiz.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum i Instytut Zoologii PAN, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, pok. 100 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Muzeum i Instytut Zoologii PAN, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, pok. 100 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie objęte pakietem I realizowane jest w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działania 2.3 - Inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałania 2.3.2 - Projekty w zakresie rozwoju zasobów informacyjnych nauki w postaci cyfrowej, pt., Repozytorium cyfrowe Instytutów Naukowych, nr UDA/ POIG.02.03.02-00-043/10, umowa z dnia 22.11.2010 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oprogramowania do tworzenia grafiki, zestawu komputerowego, monitora panoramicznego, drukarki laserowej kolorowej, urządzenia wielofunkcyjnego, kart pamięci oraz zewnętrznych dysków twardych w podziale na pakiety: Pakiet I: Dostawa oprogramowania do tworzenia grafiki (1 licencja edukacyjna z nośnikiem).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do tworzenia grafiki, zestawu komputerowego, monitora panoramicznego, drukarki laserowej kolorowej, urządzenia wielofunkcyjnego, kart pamięci oraz zewnętrznych dysków twardych w podziale na pakiety: Pakiet I: Dostawa oprogramowania do tworzenia grafiki (1 licencja edukacyjna z nośnikiem) 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów, stanowiących Załączniki nr 2.1 do SIWZ. 3.Oprogramowanie musi być wyrobem licencjonowanym, co powinno być udokumentowane przez Wykonawcę w chwili dostawy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie producentów i nazw oferowanych produktów umożliwiających ich jednoznaczną identyfikację. Jeśli nazwa produktu identyfikuje produkt z serii Wykonawca podaje dodatkowe informacje niezbędne do ich jednoznacznej identyfikacji, np. numer katalogowy produktu. Wykonawca dostarczy dokumentację techniczną oferowanych produktów umożliwiającą rzetelną ocenę spełnienia wymogów SIWZ. 6. W załączniku nr 2.1 Formularza wymaganych warunków technicznych, w celu ułatwienia Wykonawcom przygotowanie oferty, Zamawiający zamieścił informację o przykładowym oprogramowaniu, spełniającym jego minimalne wymagania z zastrzeżeniem, iż dopuszczalne jest zaoferowanie równoważnego oprogramowania, pod warunkiem, że spełnia ono wymagania techniczne określone w załączniku nr 2.1. Niezależnie od oferowanego programu Wykonawca zobowiązany jest wypełnić rubryki w załączniku nr 2.1 Formularza wymaganych warunków technicznych, w sposób wymagany przez Zamawiającego. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia objętego pakietem I-IV do Muzeum i Instytutu Zoologii PAN, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania do tworzenia grafiki, zestawu komputerowego, monitora panoramicznego, drukarki laserowej kolorowej, urządzenia wielofunkcyjnego, kart pamięci oraz zewnętrznych dysków twardych w podziale na pakiety: Pakiet II: Dostawa zestawu komputerowego tzn.(jednostki centralnej z oprogramowaniem, ,klawiatura, mysz komputerowa, listwa antyprzepięciowa), monitora panoramicznego (1 szt.) oraz drukarki laserowej kolorowej (1 szt.);.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do tworzenia grafiki, zestawu komputerowego, monitora panoramicznego, drukarki laserowej kolorowej, urządzenia wielofunkcyjnego, kart pamięci oraz zewnętrznych dysków twardych w podziale na pakiety: Pakiet II: Dostawa zestawu komputerowego tzn.(jednostki centralnej z oprogramowaniem, ,klawiatura, mysz komputerowa, listwa antyprzepięciowa), monitora panoramicznego (1 szt.) oraz drukarki laserowej kolorowej (1 szt.); 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów, stanowiących Załączniki nr 2.2do SIWZ. 3.Oprogramowanie musi być wyrobem licencjonowanym, co powinno być udokumentowane przez Wykonawcę w chwili dostawy. 4.Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie producentów i nazw oferowanych produktów umożliwiających ich jednoznaczną identyfikację. Jeśli nazwa produktu identyfikuje produkt z serii Wykonawca podaje dodatkowe informacje niezbędne do ich jednoznacznej identyfikacji, np. numer katalogowy produktu. Wykonawca dostarczy dokumentację techniczną oferowanych produktów umożliwiającą rzetelną ocenę spełnienia wymogów SIWZ. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia objętego pakietem I-IV do Muzeum i Instytutu Zoologii PAN, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oprogramowania do tworzenia grafiki, zestawu komputerowego, monitora panoramicznego, drukarki laserowej kolorowej, urządzenia wielofunkcyjnego, kart pamięci oraz zewnętrznych dysków twardych w podziale na pakiety: Pakiet III: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego czarno-białego(1 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do tworzenia grafiki, zestawu komputerowego, monitora panoramicznego, drukarki laserowej kolorowej, urządzenia wielofunkcyjnego, kart pamięci oraz zewnętrznych dysków twardych w podziale na pakiety: Pakiet III: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego czarno-białego(1 szt.) 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów, stanowiących Załączniki nr 2.3 do SIWZ. 3.Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie producentów i nazw oferowanych produktów umożliwiających ich jednoznaczną identyfikację. Jeśli nazwa produktu identyfikuje produkt z serii Wykonawca podaje dodatkowe informacje niezbędne do ich jednoznacznej identyfikacji, np. numer katalogowy produktu. Wykonawca dostarczy dokumentację techniczną oferowanych produktów umożliwiającą rzetelną ocenę spełnienia wymogów SIWZ. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia objętego pakietem I-IV do Muzeum i Instytutu Zoologii PAN, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania do tworzenia grafiki, zestawu komputerowego, monitora panoramicznego, drukarki laserowej kolorowej, urządzenia wielofunkcyjnego, kart pamięci oraz zewnętrznych dysków twardych w podziale na pakiety: Pakiet IV: Dostawa zewnętrznych dysków twardych (2 szt.) oraz kart pamięci ( 6 szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do tworzenia grafiki, zestawu komputerowego, monitora panoramicznego, drukarki laserowej kolorowej, urządzenia wielofunkcyjnego, kart pamięci oraz zewnętrznych dysków twardych w podziale na pakiety: Pakiet IV: Dostawa zewnętrznych dysków twardych (2 szt.) oraz kart pamięci ( 6 szt.) 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów, stanowiących Załączniki nr 2.4 do SIWZ. 3.Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie producentów i nazw oferowanych produktów umożliwiających ich jednoznaczną identyfikację. Jeśli nazwa produktu identyfikuje produkt z serii Wykonawca podaje dodatkowe informacje niezbędne do ich jednoznacznej identyfikacji, np. numer katalogowy produktu. Wykonawca dostarczy dokumentację techniczną oferowanych produktów umożliwiającą rzetelną ocenę spełnienia wymogów SIWZ. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia objętego pakietem I-IV do Muzeum i Instytutu Zoologii PAN, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1, 30.23.46.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
- Dostawa gastroduodenoskopów dla Oddziału Gastroenterologicznego w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-63/2024)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Dostawa komputerów do szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2024
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Wyposażenie i montaż pracowni językowych dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
- Dostawa laptopów i komputerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektów własnych WUP Szczecin - w podziale na Części
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.