eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Dostarczenie licencji na oprogramowanie ochrony sieci komputerowej. Obsługa serwisowa systemów ochrony sieci komputerowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-24

Ruda Śląska: Dostarczenie licencji na oprogramowanie ochrony sieci komputerowej. Obsługa serwisowa systemów ochrony sieci komputerowej
Numer ogłoszenia: 64521 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie licencji na oprogramowanie ochrony sieci komputerowej. Obsługa serwisowa systemów ochrony sieci komputerowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ochrona sieci komputerowej: Dostawa, instalacja i opieka serwisowa oprogramowania CheckPoint UTM-1: Przedmiotem usługi jest zmiana funkcjonalności obecnie eksploatowanego oprogramowania do wersji UTM-1 R70.20 w trybie licencjonowania Blade. Dostarczony system musi zapewniać obsługę 500 użytkowników, zarządzanie dla 3 bram internetowych oraz pracować z wykorzystaniem minimum 2 rdzeni procesora zapewniając następujące funkcjonalności: - FireWall blade - IPSEC VPN blade - Network Policy Management Blade - Endpoint Policy Management Blade - Logging & Status Blade Dodatkowo należy zapewnić 2-letnie wsparcie producenta Collaborative Enterprise Support Standard oraz 2-letnią subskrypcję dla: - IPS Blade - Anti-Spam & Email Security Blade - URL Filtering Blade - Antivirus & Anti-Malware Blade W okresie trwania supportu (czyli do 01.05.2012) pełne wsparcie techniczne ze strony Wykonawcy obejmujące: a) wykonywanie kopii zapasowych systemu CP na wskazany przez Zamawiającego komputer w sieci co najmniej 1 raz w miesiącu, b) bieżącą rozbudowę oraz konserwację całego systemu (wgrywanie service packów, hotfixów, oraz innego oprogramowania np. bibliotek ewentualnie nowych modułów zakupionych przez Zamawiającego), c) bieżące konfiguracje systemu CP wraz z urządzeniami współpracującymi z CP (routery, CP-EDGE) w innych lokalizacjach Urzędu Miasta Ruda Śląska, d) w przypadku reinstalacji systemu CP ze względu na wymianę platformy sprzętowej lub wydania przez producenta systemu nowszej wersji oprogramowania niż zainstalowana u Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do ponownego zainstalowania lub podniesienia istniejącej wersji w okresie nie dłuższym niż 14 dni od dnia ukazania się najnowszej wersji. Termin instalacji Zamawiający ustali z Wykonawcą telefonicznie, faksem, lub drogą mailową, e) usuwanie usterek systemu CP włącznie z pełnym odzyskiwaniem systemu. Maksymalny czas usunięcia usterki: do 4 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia (mail, telefon, fax) przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu iż przerwa w działaniu sieci ze względu na prace związane z jakimikolwiek rekonfiguracjami czy też instalacjami nie przekroczy 2 godzin. 2. Kontynuacja subskrypcji oraz dokupienie licencji programu antywirusowego Trend Micro Przedmiotem dostawy jest zmiana funkcjonalności obecnie eksploatowanego oprogramowania do wersji Enterprise Security for Endpoints Light v10. Obecnie zamawiający posiada licencję dla 275 użytkowników. Dostarczony system musi zapewniać obsługę 375 użytkowników. Dodatkowo należy zapewnić 2-letnie wsparcie producenta w zakresie wdrożonego produktu oraz 2-letni dostęp do aktualizacji: - sygnatur antywirusowych, - sygnatur ataków Internetowych, - poprawek oprogramowania - nowych wersji produktu, również jeśli ulega zmianie główny numer wersji Do zadań Wykonawcy będzie należało świadczenie usług serwisowych dla dostarczonego oprogramowania przez czas trwania usługi serwisowej świadczonej przez producenta oprogramowania, obsługa serwisowa będzie polegała na: a) dostarczeniu licencji oraz nośników oprogramowania antywirusowego, b) zgłaszaniu (rejestracja) licencji oprogramowania antywirusowego na serwerach Trend Micro b) instalacji oprogramowania na serwerze wskazanym przez Zamawiającego, c) oprogramowanie klienckie należy zainstalować na wszystkich serwerach oraz stanowiskach, d) konfiguracji oprogramowania na serwerze dystrybucyjnym, na życzenie Zamawiającego e) wykonywaniu kopii zapasowych stanu bazy oraz aplikacji na wskazany przez Zamawiającego komputer w sieci f) na czas trwania licencji Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej aktualizacji oraz konserwacji oprogramowania (wgrywanie poprawek, hotfixów) g) instalacji dodatkowych modułów, ewentualnie nowych pakietów oprogramowania antywirusowego rodziny Trend Micro w przypadku nabycia takowych przez Zamawiającego w innych postępowaniach, h) integracji oprogramowania (o ile producent wspiera taką integrację) z nowo zakupionymi urządzeniami sieciowymi (bramy internetowe, klienci VPN itp.) i) konfiguracji serwera dystrybucyjnego do sprawdzania lub ewentualnego pobierania szczepionek 1 raz na godzinę. System antywirusowy musi być dystrybuowany z jednego serwera dystrybucyjnego na wszystkie podsieci sieci komputerowej Urzędu Miasta do wszystkich lokalizacji na wszystkie stanowiska w oparciu o istniejące konfiguracje sprzętowe (Zamawiający nie dopuszcza instalacji dodatkowych urządzeń aktywnych sieci komputerowej). 3. Systemy operacyjne MS Windows 7 Professional PL OEM 64-bit PL - 3 sztuki (opakowanie powinno zawierać licencję + nośnik) 4. Nośniki danych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.46.00 - Pamięć flash .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśłi okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 porównywalne dostawy polegające na : - dostawie oraz instalacji systemów ochrony sieci typu CheckPoint (co najmniej 1 instalacja), - dostawie oraz instalacji systemów antywirusowych rodziny Trend Micro (co najmniej 1 instalacja)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie instalacji sysytemu CheckPoint (co najmniej 3 instalacje), odzyskiwania, konfiguracji ww. systemów ochrony sieci komputerowej oraz instalacji, konfiguracji systemów antywirusowych typu Trend Micro(co najmniej 1 instalacja w sieciach komputerowych powyżej 500 stanowisk)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z pkt 7.2. rozdz. XII SIWZ wraz z ofertą należy złożyć również: -oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska, Pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A, III piętro- Wydział Zamówień Publicznych, pokój 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, Pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A, III piętro- Wydział Zamówień Publicznych, pokój 309.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dotyczy sekcji II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: zamówienie należy zrealizować w terminie 14 dni od daty podpisania umowy (dotyczy licencji wraz z instalacją, natomiast świadczenie usługi wsparcia technicznego musi trwać nieprzerwalnie do 01.05.2012 r. - zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz zapisami umowy). 2. W zakresie wykonanych dostaw ( dokument z sekcji III.4.1) Zamawiający żąda wykazania dostaw już zrealizowanych (wykaz wykonanych dostaw).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.