eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Naprawy dróg po awariach wodociągowo-kanalizacyjnych w 2012 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-09

Rawicz: Naprawy dróg po awariach wodociągowo-kanalizacyjnych w 2012 roku.
Numer ogłoszenia: 6449 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Półwiejska 20, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 546-10-59, faks 065 546-70-04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy dróg po awariach wodociągowo-kanalizacyjnych w 2012 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje roboty budowlane w zakresie cząstkowych remontów nawierzchni jezdni i chodników po wykonaniu wcześniejszych prac naprawczych na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych użytkowanych przez ZWiK w Rawiczu. 2. Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót. Z uwagi na charakter robót ( awaryjne naprawy dróg i chodników ), prace wykazane w przedmiarze ZAMAWIAJĄCY określił na powierzchniach o wielkościach wcześniej naprawianych. 3. Sposób realizacji będzie polegał na interwencyjnym ( pisemnym lub telefonicznym ) zlecaniu i odwrotnym wykonywaniu określonych robót. 4. Szczegółowy zakres robót będzie ustalany bezpośrednio przed przystąpieniem do ich wykonania, lub w razie potrzeby, nawet w trakcie ich trwania. 5. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumenty w/w stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr DT/362-5/12, 3) Kosztorysie ofertowym, 4) Polskich Normach. 7. Roboty nie przewidziane w przedmiarze lecz konieczne i niezbędne do wykonania w ramach awaryjnej naprawy dróg, będą zlecane i regulowane w oparciu o składniki cenotwórcze przedstawione przez WYKONAWCĘ w ofercie ( roboczogodzina, wskaźniki kosztów pośrednich, zysk, ceny materiału i sprzętu itp ). 8. W przypadku wystąpienia prac nieprzewidzianych do rozliczeń zastosowane zostaną pozycje z katalogów oraz kalkulacji własnych i średnie ceny obowiązujące w danym okresie rozliczeniowym wydawnictw zajmujących się publikacją cen jednostkowych materiału i sprzętu ( PROMOCJA, ORGBUD ). 9. W przypadku braku cen w wyżej wymienionych publikacjach w rozliczeniach należy zastosować ceny rynkowe obowiązujące w okresie rozliczeniowym np. załączając do kosztorysu kopię dowodu zakupu materiałów. 10. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia. 11. Wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 12. WYKONAWCA przy realizacji robót budowlanych zobowiązuje się do: 1) wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych. 2) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 roku o wyrobach budowlanych ( Dz. U. nr 92 poz. 881 ). 3) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnym prób, pomiarów, badań (w tym zagęszczenia gruntu) wynikających z prawa budowlanego jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 4) ubezpieczenia prowadzonych prac i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 5) organizacji i zabezpieczenia miejsca prowadzonych prac oraz zaplecza, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 6) utrzymania miejsc prowadzonych prac (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie itp.), 7) odtworzenia i przywrócenia do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 8) zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac oraz poniesienia kosztów z tym związanych, 9) po zakończeniu robót, demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacja zamówienia, 10) zabezpieczenia i prawidłowego oznakowania robót prowadzonych w ramach awarii..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZ, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże na podstawie złożonych dokumentów, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał i prawidłowo ukończył roboty polegające na naprawie cząstkowej nawierzchni dróg i chodników w zakresie: a) wykonania nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych o grubości nie mniejszej niż 15 cm w ilości co najmniej 77 m 2 , b) wykonania nawierzchni wodociągowych kostki betonowej wodociągowych grubości 8 cm w ilości nie mniejszej niż 163 m 2 , c) wykonania remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej mieszanka mineralno-asfaltową w ilości nie mniejszej niż 28 ton. d) wykonania podbudowy z kruszywa łamanego w ilości nie mniejszej niż 120 m 2, e) wykonania podbudowy z betonu B-10 w ilości nie mniejszej niż 170 m 2. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ ), wraz z załączonym do oferty wykazem wykonanych robót drogowych lub prac naprawczych (załącznik nr 4 do SIWZ) i dokumentami potwierdzającymi, że prace wymienione w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o załączony do SIWZ przedmiar wraz z kosztorysem zerowym zgodnie z ustalonymi działami i ich podsumowaniem z uwzględnieniem zapisów zawartych w rozdziale XVI. 3) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach: 1) potrzeby wykonania robót zamiennych lub odstąpienia od realizacji części robót, i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, 2) wystąpienia robót dodatkowych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego, 3) zmiany technologii wykonania robót, 4) zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, 5) wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy, 6) wprowadzenie lub zmiana zgłoszonych w ofercie części robót wykonywanych przy udziale Podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, 7) zmiana terminu realizacji zamówienia, 8) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy, 9) zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia, kierownik budowy itp.) 10) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, 11) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl zakładka przetargi ZWiK
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Półwiejska nr 20, 63-900 Rawicz, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 11:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Półwiejska nr 20, 63-900 Rawicz, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.