Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-20
Drawsko Pomorskie: Obsługa monitoringu miejskiego miasta Drawsko Pomorskie
Numer ogłoszenia: 64479 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drawsko Pomorskie , ul. Gen. W. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 36334-85 do 7, faks 094 363-31-13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa monitoringu miejskiego miasta Drawsko Pomorskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi monitoringu miejskiego miasta Drawsko Pomorskie. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje: 1) Obsługę monitoringu wizyjnego miasta poprzez: a) całodobową obserwację (dozór) zobrazowanej wizji kamer systemu i jego obsługę; b) obserwacji statycznej (obiektu, miejsca), lub obserwacji poprzez ręczne sterowanie kamer; c) reagowanie na zauważone wykroczenia lub przestępstwa poprzez natychmiastowe informowanie odpowiednich służb, własnej grupy patrolowo- interwencyjnej, policji, straży miejskiej, straży pożarnej, czy też pogotowia ratunkowego; d) niezwłoczne powiadamianie przedstawiciela zamawiającego o wszelkich awariach systemu; e) prowadzenie dokumentacji związanej z zarejestrowanymi zdarzeniami; f) pełnienie przez operatorów 8-godzinnych dyżurów w systemie całodobowym w centrum monitoringu. 2) Objazdowe monitorowanie miasta poprzez: a) patrolowanie miasta od poniedziałku do piątku minimum trzy razy na dobę, w soboty, niedziele i święta minimum pięć razy na dobę pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego; b) zwrócenie szczególnej uwagi podczas patrolów m.in. na ochronę następujących obiektów: -Urzędu Miejskiego przy ul. Sikorskiego 41; -boisko sportowe przy Szkole Podstawowej; -muszla koncertowa z zapleczem w Parku Chopina; -korty tenisowe w Parku Chopina; -Boisko Orlik 2012 w Parku Chopina; -place zabaw: w Parku Chopina, przy ul. 11 Pułku Piechoty, przy ul. Złocienieckiej, w Szkole Podstawowej, na terenie zielonym pomiędzy ul. Tuwima i ul. Mickiewicza; -Euroboisko przy ul. Okrzei; -Stadion Miejski z zapleczem przy ul. Okrzei; -hala sportowa i boisko przy Gimnazjum; -budynek byłego dworca kolejowego; -skwery : przy cmentarzu komunalnym, pl. Bałtyckim, pl. L. Kuczerawego, skwer przy kinie DRAWA, skwer pomiędzy rzeką Drawą a ul. Jagiellońską; -infrastruktura techniczna typu : oświetlenie, złącza i szafki energetyczne, urządzenia małej architektury; -innych obiektów gminy Drawsko Pomorskie oddanych do użytku w okresie świadczenia usługi; 3) Elektroniczne monitorowanie obiektów poprzez: a) prowadzenie całodobowego dozoru sygnałów przesyłanych z elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych do centrum monitoringu całodobowo po łączach radiowych i ich rejestrowanie; b) zawiadamianiu Zamawiającego lub upoważnionej przez niego osoby o sygnałach w przypadku otrzymania sygnału z Urzędu Miejskiego przy ul. Sikorskiego; c) niezwłocznym wysłaniu grupy patrolowo - interwencyjnej po otrzymaniu sygnału alarmowego. 4) Do pozostałych obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) bieżące i czytelne prowadzenie dziennika meldunków, w tym opisu objazdów miasta; b) prowadzenie książki służb, dziennego raportu zdarzeń oraz wykazu awarii systemu; c) posiadanie całodobowo działającego system nadzoru i koordynacji oraz posiadanie wyposażenie zgodnie z prawem niezbędnego do pełnienia monitoringu miasta..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz w zakresie ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował należycie, jako główny wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia tej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie (potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie) polegające na trwającym co najmniej 6 miesięcy przesyle sygnału z minimum 5 kamer w relacji kamery - centrum monitoringu;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował będzie dysponował minimum: - 1 osobą świadczącą usługi przy monitorowaniu miasta posiadającą doświadczenie i wiedzę z zakresu obsługi monitoringu miejskiego, która wykonywała takie świadczenie przez okres minimum 6 miesięcy w okresie minionych 3 lat przed upływem terminu składanie ofert posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej minimum I stopnia, - 1 osobą świadczącą usługi przy monitorowaniu miasta posiadającą doświadczenie i wiedzę z zakresu obsługi monitoringu miejskiego, która wykonywała takie świadczenie przez okres minimum 6 miesięcy w okresie minionych 3 lat przed upływem terminu składanie ofert posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia, - własnym całodobowym patrolem interwencyjnym wyposażonym w środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną krótką- warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował będzie dysponował minimum: - 1 osobą świadczącą usługi przy monitorowaniu miasta posiadającą doświadczenie i wiedzę z zakresu obsługi monitoringu miejskiego, która wykonywała takie świadczenie przez okres minimum 6 miesięcy w okresie minionych 3 lat przed upływem terminu składanie ofert posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej minimum I stopnia, - 1 osobą świadczącą usługi przy monitorowaniu miasta posiadającą doświadczenie i wiedzę z zakresu obsługi monitoringu miejskiego, która wykonywała takie świadczenie przez okres minimum 6 miesięcy w okresie minionych 3 lat przed upływem terminu składanie ofert posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia, - własnym całodobowym patrolem interwencyjnym wyposażonym w środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną krótką, w tym wykaz osób, które będą w grupie patrolowo-interwencyjnej;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony druk oferty; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale VI pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VIII pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drawsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim
ul. Gen Wł. Sikorskiego 41
78-500 Drawsko Pomorskie
pok. 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim ul. Gen Wł. Sikorskiego 41 78-500 Drawsko Pomorskie pok. 210 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie"
- Świadczenie usługi fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część I)
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
- Usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Mikołowie
więcej: Usługi w zakresie nadzoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.