eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Ograniczenie negatywnego oddziaływania wody na budynek siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń na parterze budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-06

Rzeszów: Ograniczenie negatywnego oddziaływania wody na budynek siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń na parterze budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Numer ogłoszenia: 64473 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8604212, 8604246.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ograniczenie negatywnego oddziaływania wody na budynek siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń na parterze budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na ograniczeniu negatywnego oddziaływania wody na budynek siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (Część I) oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń na parterze budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia na salę obsługi klientów, wraz z niezbędnym zapleczem technicznym i sanitarnym ( na parterze i w piwnicy skrzydła A) oraz oddzielenie stref przetwarzania danych poprzez wyłączenie/zamknięcie dla nieuprawnionego ruch stron/petentów głównych korytarzy znajdujących się parterze skrzydła B oraz na I i II piętrze w skrzydle A i B wraz z bocznymi klatkami ewakuacyjnymi oraz przeniesienie Kancelarii Dokumentów Niejawnych do wydzielonej strefy (Część II). 3.2. Siedziba Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie to budynek biurowy użyteczności publicznej o kubaturze budowlanej 26 532,50 m2. Obiekt, w którym planowane są roboty budowlane jest obiektem zabytkowym, który objęty jest ochroną konserwatorską na podstawie gminnej ewidencji zabytków i budownictwa dla miasta Rzeszowa. 3.3. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy i specyfikę robót jakie należy wykonać zawiera kompletna dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1.1-1.5 dla Części I i załączniki nr 2.1-2.10 dla Części II do niniejszej SIWZ, do pobrania w formie elektronicznej ze strony internetowej Zamawiającego. 3.4. Wymienione w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ i uwzględnione w ofercie, urządzenia i wyroby winny spełniać wymagania Polskiej Normy PN przenoszących normy europejskie PN-EN, posiadać znak bezpieczeństwa CE, a dla wyboru dla którego nie ustanowiono Polskiej Normy - Aprobatę Techniczną w zależności od zaproponowanych rozwiązań. 3.5. Materiały przewidziane do realizacji przedmiot zamówienia należy zastosować zgodnie z dokumentacją budowlaną, muszą być nowe nie używane. 3.6. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie. Skutki rezygnacji z wizji lokalnej lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. 3.7. Roboty prowadzone będą pod nadzorem konserwatora zabytków. Wykonawca uzgodni z inspektorem nadzoru inwestorskiego i konserwatorem zabytków sposób i termin przekazania informacji o przewidywanym użyciu podstawowych materiałów oraz elementów konstrukcyjnych do wykonania robót, a także o aprobatach technicznych lub certyfikatach zgodności. 3.8. W związku z tym, że roboty budowlane prowadzone będą w czynnym budynku użyteczności publicznej, w którym pracuje 232 pracowników, roboty te muszą być prowadzone w taki sposób, aby do minimum ograniczyć uciążliwość w korzystaniu z budynku i jego otoczenia przez pracowników i osoby z zewnątrz. 3.9. Za wykonany w całości przedmiot zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6, 45.31.20.00-8, 45.33.12.10-1, 45.32.10.00-3, 45.11.13.00-1, 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.26.26.50-2, 45.31.11.00-1, 45.31.43.20-0, 45.31.51.00-9, 45.31.53.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla Części I 22 000,00 zł słownie dwadzieścia dwa tysiące złotych, dla Części II 29 000,00 zł słownie dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że: a) dla Części I Wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 800 000,00 zł związaną z wykonaniem robót odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia opisanej szczegółowo w pkt 5.1 SIWZ a obszar prowadzonych robót wynosił min. 500 m2, z załączeniem dowodu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. nr 8 do SIWZ. b) dla Części II Wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 1 000 000,00 zł związaną z wykonaniem pomieszczeń na cele biurowe, w zakresie przystosowania wykonano roboty opisane szczegółowo w pkt 5.2. SIWZ a obszar prowadzonych robót wynosił min. 500 m2, z załączeniem dowodu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. nr 8 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca dostarczy: a) dla Części I aa) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami- zał. nr 9 do SIWZ. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że Wykonawca będzie dysponował na czas wykonywania przedmiotowego zamówienia: - co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, - co najmniej jedną osoba pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacji w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych, - co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót sanitarnych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacji w zakresie sieci i urządzeń sanitarnych. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia , oceniany będzie łączny potencjał kadrowy. bb) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. nr 10 do SIWZ. b) dla Części II aa) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami- zał. nr 9 do SIWZ. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że Wykonawca będzie dysponował na czas wykonywania przedmiotowego zamówienia: - co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, - co najmniej jedną osoba pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacji w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych, - co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót sanitarnych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacji w zakresie sieci i urządzeń sanitarnych. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia , oceniany będzie łączny potencjał kadrowy. bb) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. nr 10 do SIWZ W przypadku złożenia oferty dla Części I i dla Części II Wykonawca może wykazać te same osoby, jako osoby zdolne do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca dostarczy: a) dla Części I: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniej niż 1 000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został przez Wykonawcę spełniony jeżeli informacja będzie zawierała dane finansowe potwierdzające stawiane przez Zamawiającego w niniejszym punkcie warunki. b) dla Części II: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniej niż 1 200 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został przez Wykonawcę spełniony jeżeli informacja będzie zawierała dane finansowe potwierdzające stawiane przez Zamawiającego w niniejszym punkcie warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty przetargowej - załącznik nr 3 do SIWZ. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji zamówienia - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia Podkarpacki Oddział Wojewódzki ul. Zamkowa 8 35- 032 Rzeszów tel. 017 86 04 100 fax: 017 86 04 228.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 09:00, miejsce: 14.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego przy ul. Zamkowej 8 , pok. 12-biuro podawcze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 4.1. Część I - roboty budowlane polegające na ograniczeniu negatywnego oddziaływania wody na budynek siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Części I zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać : - drenaż wewnętrzny piwnicy skrzydła A, - roboty elektryczne wewnętrzne ( montaż przewodów, montaż korytek kablowych), - izolację zewnętrzną ścian wykonaną z żelu osłonowego, wykonana od wewnątrz, - położyć tynki renowacyjne, - izolację poziomą pod posadzkami, - posadzki w piwnicach, - roboty instalacyjne związane z wentylacją mechaniczną w piwnicach, - harmonogram robót, - oraz inne konieczne roboty towarzyszące, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6, 45.31.20.00-8, 45.33.12.10-1, 45.32.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń na parterze budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia na salę obsługi klientów, wraz z niezbędnym zapleczem technicznym i sanitarnym ( na parterze i w piwnicy skrzydła A) oraz wydzielenie stref przetwarzania danych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Części II zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać: - przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń biurowych na parterze skrzydła A budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia na salę obsługi klientów wraz z niezbędnym zapleczem technicznym i sanitarnym na parterze i w piwnicy budynku, - wydzielić strefy przetwarzania danych poprzez wyłączenie (zamknięcie) dla nieuprawnionego ruchu stron/petentów głównych korytarzy znajdujących się na parterze w skrzydle B oraz na I i II piętrze w skrzydłach A i B wraz z bocznymi ewakuacyjnymi klatkami schodowymi, - przenieść Kancelarię Dokumentów Niejawnych do wydzielonej strefy, - instalację systemu kolejkowego oraz systemu kontroli dostępu, - harmonogram robót, - w pierwszej kolejności należy wykonać pomieszczenia Kancelarii Ogólnej, - oraz inne konieczne roboty towarzyszące, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.25.20-2, 45.42.10.00-4, 45.31.11.00-1, 45.31.51.00-9, 45.31.43.20-0, 45.31.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.