eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przebudowa skrzyżowania ulicy Warszawskiej - Miłocińskiej w Rzeszowie - dobudowa pasów włączeń z przebudową wraz z zabezpieczeniem kolidującej infrastruktury technicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-31

Rzeszów: Przebudowa skrzyżowania ulicy Warszawskiej - Miłocińskiej w Rzeszowie - dobudowa pasów włączeń z przebudową wraz z zabezpieczeniem kolidującej infrastruktury technicznej
Numer ogłoszenia: 64452 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, fax 017 8526223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania ulicy Warszawskiej - Miłocińskiej w Rzeszowie - dobudowa pasów włączeń z przebudową wraz z zabezpieczeniem kolidującej infrastruktury technicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: 1) roboty drogowe: a) wykonanie robót rozbiórkowych (krawężniki bet., opaska bitumiczna, wycinka dwóch drzew) pod poszerzenie jezdni na odcinku długości 250 m, b) wykonanie koryta konstrukcji nawierzchni na pasach włączeń i wyłączeń - 1001,0 m2, c) ustawienie krawężników betonowych 20 x 30 cm na ławie betonowej - 338,0 m, d) wykonanie warstwy odsączającej o gr. 25 cm - 1001,0 m2, e) wykonanie warstwy mrozoochronnej o gr. 25 cm - 1001,0 m2, f) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 20 cm - 866,0 m2, g) wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego o gr. 6 cm - 866,0 m2, h) wykonanie nawierzchni podwójnie powierzchniowo utrwalonej bitumem - 866,0 m2, i) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - 250,0 mb, j) umocnienie pobocza kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie - 380,0 m2, 2. oświetlenie uliczne: 1) przebudowa (demontaż i montaż) elementów oświetlenia zewnętrznego lamp - 7 szt., 2) ułożenie kabli oświetlenia ulicznego - 370,0 mb, 3. kanalizację deszczową: 1) demontaż przykanalików fi 200 -25 mb, 2) demontaż studzienek ściekowych - 6 kpl., 3) wykonanie kanałów z rur PCV o fi 200 mm (odwiertem) - 55,0 mb, 4) studzienki ściekowe Ø 500 mm - 6 szt., 5) regulacja pionowa studzienek kanalizacji deszczowej (obniżenie) - 1 szt., 4. zabezpieczenie infrastruktury technicznej: 1) zabezpieczenie gazociągu płytami żelbetowymi drogowymi - 13,5 m2, 2) zabezpieczenie kabli SN - 15 kV rurami ochronnymi fi 160 mm, dł. 12 mb z przebudową kabli 134,0 m, 3) zabezpieczenie kanalizacji teletechnicznej żelbetową ławą zbrojoną - 18,0 mb

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 32.57.10.00 - Infrastruktura komunikacyjna Kod CPV wg słownika 2008: 32.57.10.00 - Infrastruktura komunikacyjna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1)Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)wykazać się doświadczeniem zawodowym: Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) od daty wszczęcia postępowania zrealizował minimum 2 zadania polegające na przebudowie lub budowie drogi (ulicy) klasy Z lub wyższej o podobnym charakterze i stopniu trudności jak przedmiot zamówienia i długości drogi co najmniej 500 mb i o wartości min. 200 000,00 zł brutto dla każdego zamówienia - poparte dokumentami potwierdzającymi, że zadania te zostały wykonane należycie, 3)posiadać potencjał kadrowy: mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpośrednio zatrudniony do wykonania zamówienia, tj.: a)kierownik budowy: - osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i będąca członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, -posiadający doświadczenie minimum 2 lata w pełnieniu funkcji kierownika budowy, -w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się doświadczeniem jako kierownik budowy w realizacji minimum dwóch zadań dotyczących przebudowy lub budowy drogi (ulicy) klasy Z lub wyższej o długości minimum 200 mb, b)kierownik robót branży sanitarnej: -osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i będąca członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, -posiadający doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, -w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży sanitarnej (w zakresie sieci kanalizacyjnej), c)kierownik robót branży elektrycznej: -osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i będąca członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, -posiadający doświadczenie minimum 2 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, -w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży elektrycznej (w zakresie sieci elektrycznych), 4) potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: a) koparko - ładowarka 0,25 - 0,6 m3 - 2 szt. lub koparka 0,25 - 0,6 m3 i ładowarka - po 1 szt., b) samochody samowyładowcze 10 - 15 t - 2 szt., c) samochód dostawczy - 1 szt., d) walec statyczny - 1 szt., e) walec ogumiony - 1 szt., f) rozściełacz mas bitumicznych - 1 szt., g) skrapiarka - 1 szt., h) szczotka mechaniczna - 1 szt., i) wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 60 mg/h. 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy, 3.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do In¬strukcji dla Wykonawcy, 4. Wykaz ważniejszych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia (zgodnie z pkt II ppkt 2 SIWZ) - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 5. Wykaz personelu odpowiedzialnego bezpośrednio za realizację zadania, na załączniku nr 4 (zgodnie z pkt II ppkt 3 SIWZ) z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (uprawnienia budowlane, zaświadczenia potwierdzające aktualne członkostwo w Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, opisy doświadczenia zawodowego), 6. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca (zgodnie z pkt II ppkt 4 SIWZ) na załączniku nr 5, 7. Dane dotyczące zakresu części zamówienia powierzonego podwykonawcom - na załączniku nr 6, 8. Kosztorys ofertowy - w wersji papierowej i elektronicznej wg załączonego przedmiaru i projektu, 9. Wstępny harmonogram prac - w rozpisie rzeczowo - finansowym zgodnym z terminami określonymi we wzorze umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.erzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, Rzeszów, ul. Targowa 1, pokój 212 (II piętro) cena SIWZ - 12,00 zł ( z VAT).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, Rzeszów, ul. Targowa 1, pokój 601 (VI piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.