eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Utrzymanie, dostawa i instalacja oznakowania drogowego pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola w latach 2017 - 2018.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-12

Ogłoszenie nr 64451 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.

Stalowa Wola: Utrzymanie, dostawa i instalacja oznakowania drogowego pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola w latach 2017 - 2018.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 30553 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, krajowy numer identyfikacyjny 830409086, ul. ul. Wolności  7, 37-450   Stalowa Wola, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 156 433 456, faks 156 433 412, e-mail dhofman@stalowawola.pl, rkozlowski@stalowawola.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.stalowawola.pl/
Adres profilu: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie, dostawa i instalacja oznakowania drogowego pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola w latach 2017 - 2018.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OKZ - V.271.09.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest oznakowanie pionowe na sieci ulic miejskich o kategorii dróg gminnych o długości 108,3 km oraz 18 km dróg wewnętrznych, które obejmuje: - ustawienie nowych znaków drogowych zgodnie z warunkami ich umieszczania na drogach zawartymi w "Instrukcji o znakach drogowych pionowych"/DZ.U.nr 220 z 2003 r. poz.2181-zał. Nr 1/ w tym realizacja zatwierdzonych projektów organizacji ruchu; - montaż tablic z nazwami ulic i tabliczek pod znakami; - montaż słupków, barierek łańcuchowych, progów zwalniających, tablic prowadzących; - demontaż zbędnych lub zniszczonych znaków; - naprawa bądź uzupełnienie elementów progu zwalniającego; - naprawa bądź uzupełnienie starej tarczy znaku; - naprawa uszkodzonego oznakowania: a) odwrócenie na właściwą stronę tarczy znaku lub tablicy, b) wymiana uchwytów lub śrub od uchwytów, c) wyprostowanie słupka od znaku lub wygrodzeń łańcuchowych ( U - 12 ), d) zabetonowanie słupka w sytuacjach awaryjnych, e) naprawa bądź uzupełnienie uszkodzonego przęsła łańcuchowego. 2. Przedmiotem zamówienia jest również realizacja oznakowania poziomego jezdni, ulic i parkingów gminnych na terenie miasta Stalowa Wola wykonanego zgodnie z warunkami ich umieszczenia na drogach, zawartymi w Instrukcji o znakach drogowych poziomych /Dz. U. Nr 220 z 2003 r. poz. 2181-zał. Nr 2/. 3. Oznakowanie poziome cienkowarstwowe atestowaną farbą drogową białą na sieci ulic gminnych utwardzonych dł. 92,4 km oraz parkingach obejmuje: - znaki podłużne; - strzałki; - znaki poprzeczne; - znaki uzupełniające. 4. Ogólna powierzchnia drogowych znaków poziomych wynosi ok. 7 900 m2 . W/w powierzchnia usług może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. 5. Wymagania techniczne: Znaki drogowe pionowe; - Znaki drogowe powinny spełniać wymagania techniczne zawarte w "Szczegółowych warunkach technicznych dla znaków drogowych pionowych..." /Dz.U. Nr 220 z 2003 r. poz.2181-zał. Nr 1/ a ponadto: - materiały do znaków pionowych /folia, blacha/ powinny posiadać atest; - lico znaku drogowego winno być wykonane z folii odblaskowej I lub II generacji; - podkład tarczy znaku drogowego wykonany z blachy ocynkowanej gr. 1,5 mm, odginany krawędziowo; - słupek do znaku /dł. 3,0 -4,5m/ wykonany z rury stalowej fi 60 mm malowany na kolor szary, ustawiony w fundamencie betonowym o wym. 25x25x40 cm; - znaki drogowe pionowe powinny posiadać certyfikat /znak bezpieczeństwa "B"/. Znaków drogowych poziomych: - Farba do malowania cienkowarstwowego nawierzchni ulic miejskich i parkingów winna spełniać wymagania techniczne zawarte w :"Szczegółowych warunkach technicznych dla znaków drogowych poziomych" /Dz. U. Nr 220 z 2003 r. poz. 2181- zał. Nr 2/. - Farba powinna posiadać atest

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233221-4
Dodatkowe kody CPV: 45233292-2, 45233290-8, 45233270-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT252201.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DROMECH wanie Dróg Łopucka Płaza Sp. Jawna,  ,  ul. Nowa 99,  37-400,  Nisko,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 324535,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 324535,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 324535,50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.