eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żuromin › Zarząd Powiatu Żuromińskiego ogłasza przetarg naDostawę materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Żurominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 6443 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Żuromin: Zarząd Powiatu Żuromińskiego ogłasza przetarg na: Dostawę materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Żurominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe Żuromin, krajowy numer identyfikacyjny 13038184300000, ul. Plac Piłsudskiego  4, 09300   Żuromin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 574 700, e-mail zuromin-powiat@home.pl, faks 236 573 535.
Adres strony internetowej (URL): www:zuromin-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.zuromin-powiat.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.zuromin-powiat.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, w przypadku ofert składanych listownie decyduje data i godzina wpływu do sekretariatu
Adres:
sekretariat Starostwa Powiatowego w Żurominie, 09-300 Żuromin, Plac Józefa Piłsudskiego 4, pok. nr 32


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarząd Powiatu Żuromińskiego ogłasza przetarg na: Dostawę materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Żurominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu
Numer referencyjny: OiN.272.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Żurominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu: 1) Starostwo Powiatowe, 09-300 Żuromin, Plac Józefa Piłsudskiego 4. 2) Liceum Ogólnokształcące im. Wł. Orkana, 09-320 Bieżuń, ul. Warszawska 4. 3) Zespół Szkół Specjalnych, 09-300 Żuromin, ul. Wyzwolenia 16. 4) Dom Pomocy Społecznej w Bądzynie, 09-304 Lubowidz. 5) Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie, 09-300 Żuromin, ul. Lidzbarska 27A. 6) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II, 09-300 Żuromin, ul. Lidzbarska 27. 7) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, 09-300 Żuromin, ul. Olszewska 9/11. 8) Liceum Ogólnokształcące im. Marii Dąbrowskiej, 09-300 Żuromin, ul. Wyzwolenia 61. 9) Powiatowy Obwód Dróg, 09-300 Żuromin, ul. Warszawska 32. 10) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Batalionów Chłopskich, Zielona, ul. 1 Maja 8C, 09-310 Kuczbork. 11) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, 09-300 Żuromin, ul. Lidzbarska 27C. 12) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żurominie, ul. Lidzbarska 27, 09-300 Żuromin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do formularza ofertowego siwz stanowiących odpowiednio części zamówienia. Dostawy będą realizowane partiami odpowiednio do siedziby zamawiającego (poszczególnych jednostek organizacyjnych), w okresie obowiązywania umowy, według potrzeb określanych w zapotrzebowaniu przez zamawiającego (odpowiednią jednostkę organizacyjną), w formie pisemnej, faksem, drogą elektroniczną, a w nagłych przypadkach również telefonicznie. WAŻNE: podane ilości asortymentu są wielkością szacunkową, dlatego Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej bądź większej ilości towaru po zaoferowanej cenie w granicach łącznej ceny oferty całego zamówienia w danej części zamówienia. W związku z tym ilość towaru może ulec zmianie. Nie zrealizowanie całkowitej ilości towaru w okresie trwania umowy nie powoduje obowiązku Zamawiającego do odbioru niezrealizowanej części dostaw, ani jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego powodu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności prawnej ani finansowej za niezrealizowanie części zamówienia. Zamawiający przewiduje zakup na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości umowy dla każdej części zamówienia.Wszystkie zaoferowane materiały biurowe muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad. Oferowane materiały muszą ściśle odpowiadać cechom oraz parametrom określonym przez zamawiającego, jak również posiadać określone właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. Wszystkie materiały muszą posiadać oryginalne opakowania producenta (ze znakiem firmowym), opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały z każdej dostawy muszą mieć, co najmniej 12 miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od daty dostawy. Zamawiający w ramach dostawy materiałów eksploatacyjnych wymaga dostawy oryginalnych i nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tuszów, tonerów, taśm barwiących, głowic itp. do opisanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia sprzętu biurowego: drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów i faksów itd. Poprzez określenie "oryginalne i nowe" należy rozumieć materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, wyprodukowane przez producenta drukarki, kserokopiarki lub innego urządzenia biurowego. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych regenerowanych lub powtórnie napełnianych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie na materiały eksploatacyjne asortymentu równoważnego.

II.5) Główny kod CPV: 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów
Dodatkowe kody CPV:30107644-2, 30197630-1, 30199500-5, 30199230-1, 22816000-3, 30197320-5, 30237430-2, 30190000-7, 22000000-0, 30192112-9, 30192113-6, 30125100-2, 30124300-7, 30192300-0, 30192125-3, 30192130-1, 39241200-5, 39292500-0, 30197330-8, 30192800-9, 30141200-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej, - Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykaz dokumentów i oświadczeń, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp (dotyczy części zamówienia z materiałami eksploatacyjnymi): - w przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych nieoryginalnych tzw. zamienników (z wyłączeniem poz. zamówienia, gdzie zamawiający sam wskazuje zamiennik), w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego, wymaga się załączenia do oferty: a) oświadczenia wykonawcy, że oferowany produkt charakteryzuje się takim samymi lub lepszymi cechami dotyczącymi: jakości wydruku, szybkości schnięcia, intensywności kolorów, pojemności oraz posiada funkcjonalność przekazywania informacji o stanie zużycia materiału jak produkt oryginalny, b) dokumentu wystawionego przez zewnętrzne podmioty, uprawnione do kontroli jakości, potwierdzające, że zaproponowane produkty równoważne odpowiadają wydajnością produktom oryginalnym w teście przeprowadzonym zgodnie z wymaganiami norm ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, norm ISO/IEC 24711 dla tuszy monochromatycznych oraz norm ISO/IEC 24712 dla tuszy kolorowych w przypadku drukarek lub norm równoważnych.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a)Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp - o treści załącznika do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. b) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. c) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wykazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt III.3-III.5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności20
termin dostawy20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmian wynikających ze zmiany przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) dopuszcza się zmianę umowy w przedmiocie zamówienia i zaoferowaniu innych produktów niż wycenione przez wykonawcę w formularzu cenowym, w przypadku gdy materiały wyszczególnione w tym formularzu, zostaną wycofane z produkcji lub czasowo niedostępne na rynku lub zostaną zastąpione przez inne produkty. Nowo zaoferowane produkty muszą posiadać parametry nie gorsze niż opisane w przedmiotowym formularzu i spełniać wszystkie wymagania w nim zawarte. Dopuszczalna jest również zmiana cen jednostkowych w zakresie nowo oferowanych produktów, jednak ceny te nie mogą być wyższe od cen przedstawionych w dniu składania oferty. Zmiana zostanie dokonana na wniosek wykonawcy po akceptacji zamawiającego. W przypadku jej braku wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodny z przedstawioną ofertą przetargową, 3) zamawiający przewiduje możliwość częściowej zmiany miejsca dostawy towaru, w przypadku zmiany zamawiający określi nowe miejsce dostawy towaru na obszarze miasta Żuromin (bez zmiany wynagrodzenia), 4) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w umowie ulegnie stosownej zmianie, z tym, że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie. 5) Zamawiający dopuszcza również zmiany umowy wynikające ze zmiany przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2. Wszelkie zmiany do umowy dokonywane będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/01/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: materiały biurowe-różne dla potrzeb Starostwa Powiatowego wŻurominie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 1 do formularza oferty w siwz. Załącznik ten stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały biurowe, które zamawiający zamierza realizować w okresie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2, 30197630-1, 30199500-5, 30199230-1, 22816000-3, 30197320-5, 30237430-2, 30190000-7, 30192125-3, 30192130-1, 39241200-5, 39292500-0, 30197330-8, 30192800-9, 30141200-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 1A    Nazwa: materiały eksploatacyjne dla potrzeb Starostwa Powiatowego wŻurominie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 1A do formularza oferty w siwz. Załącznik ten stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały biurowe, które zamawiający zamierza realizować w okresie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5, 30192112-9, 30192113-6, 30125100-2, 30124300-7, 30192300-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: materiały biurowe dla potrzeb Liceum Ogólnokształcącego im. Wł.Orkana w Bieżuniu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 2 do formularza oferty w siwz. Załącznik ten stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały biurowe, które zamawiający zamierza realizować w okresie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5, 30197644-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: materiały biurowe dla potrzeb Zespołu Szkół Specjalnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 3 do formularza oferty w siwz. Załącznik ten stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały biurowe, które zamawiający zamierza realizować w okresie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5, 30197644-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: materiały biurowe dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Bądzynie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 4 do formularza oferty w siwz. Załącznik ten stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały biurowe, które zamawiający zamierza realizować w okresie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5, 30197644-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: materiały biurowe dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 5 do formularza oferty w siwz. Załącznik ten stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały biurowe, które zamawiający zamierza realizować w okresie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5A    Nazwa: materiały biurowe dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 5A do formularza oferty w siwz. Załącznik ten stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały biurowe, które zamawiający zamierza realizować w okresie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5, 30192113-6, 30125100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: mateiały biurowe dla potrzeb Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła w Żurominie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 6 do formularza oferty w siwz. Załącznik ten stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały biurowe, które zamawiający zamierza realizować w okresie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5, 30197644-2, 30192113-6, 30125100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności20
temin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: materiały biurowe dla potrzeb Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Żurominie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 7 do formularza oferty w siwz. Załącznik ten stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały biurowe, które zamawiający zamierza realizować w okresie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5, 30197644-2, 30192113-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: materiały biurowe dla potrzeb Liceum ogólnokształcącego im. M.Dąbrowskiej w Żurominie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 8 do formularza oferty w siwz. Załącznik ten stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały biurowe, które zamawiający zamierza realizować w okresie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2, 30125110-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
termin płatności20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: materiały biurowe dla potrzeb Powiatowego Obwodu Dróg w Żurominie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 9 do formularza oferty w siwz. Załącznik ten stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały biurowe, które zamawiający zamierza realizować w okresie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5, 30197644-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: materiały biurowe dla potrzeb Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Batalionów Chłopskich w Zielonej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 10 do formularza oferty w siwz. Załącznik ten stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały biurowe, które zamawiający zamierza realizować w okresie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5, 30197644-2, 30192113-6, 30125100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: materiały biurowe dla potrzeb Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żurominie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 11 do formularza oferty w siwz. Załącznik ten stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały biurowe, które zamawiający zamierza realizować w okresie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5, 30197644-2, 30192113-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: materiały biurowe dla potrzeb Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Żurominie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, których szczegółowy opis określony został w załączniku nr 12 do formularza oferty w siwz. Załącznik ten stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały biurowe, które zamawiający zamierza realizować w okresie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5, 30197644-2, 30192113-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
termin płatności20
termin dostawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.