To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-11
Bydgoszcz: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych RDW Tuchola w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 6443 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227287 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, faks (052) 370-57-16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych RDW Tuchola w 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) utrzymanie czystości, higieny i estetyki: - pomieszczenia biurowe i świetlica: 215m2 - sanitariaty, szatnie, kotłownia (olej opałowy): 93m2 - ciągów komunikacyjnych: 52 m2 b) powierzchnia mycia okien: 37m2 c) powierzchnia sprzątania z podziałem na rodzaj posadzek: - panele podłogowe 77m2 - wykładzina dywanowa 65m2 - wykładzina PCV 51m2 - kafelki 147m2 - posadzka malowana (farba olejna) 20m2 Zakres wykonywania czynności: a) codziennie: - zamiatanie, mycie płytek podłogowych, schodów, paneli podłogowych - odkurzanie wykładzin i czyszczenie nowo powstałych zabrudzeń (plam) - opróżnienie koszy na śmieci i niszczarek, wymiana jednorazowych worków plastykowych oraz wynoszenie śmieci w wyznaczone miejsce - wycieranie mebli, szaf, biurek na mokro i sucho z użyciem odpowiednich środków - wycieranie parapetów - usuwanie widocznych śladów dotyku na drzwiach, ścianach i szafach - oczyszczenie umywalek wewnątrz i z zewnątrz - czyszczenie muszli i pisuarów włącznie z płytkami ceramicznymi w strefie rozprysku - przetarcie luster - kontrola, a w razie potrzeby wymiana papieru toaletowego, ręczników papierowych, napełnienie pojemników z mydłem - opróżnianie i czyszczenie kubłów higienicznych - wycieranie aparatów telefonicznych b) jeden raz w tygodniu: - gruntowne mycie wszystkich drzwi - wycieranie grzejników na mokro - wycieranie na mokro z użyciem środków czyszczących płytek ściennych w toaletach - wycieranie poręczy - odkurzanie tapicerki meblowej c) jeden raz w miesiącu: - wycieranie kontaktów i wyłączników światła - odkurzanie grzejników d) jeden raz na kwartał: - mycie okien łącznie z ramami i ościeżnicami - gruntowne doczyszczanie podłóg wraz z impregnacją - czyszczenie żaluzji pionowych - mycie lamp i kloszy e) Jeden raz w roku: - gruntowne czyszczenie wykładzin dywanowych - gruntowne czyszczenie tapicerki meblowej Dodatkowe informacje: Pora sprzątania codziennie (5 razy w tygodniu) w godzinach od 14oo - 22oo Całkowita powierzchnia drzwi do mycia to 98 m2 Całkowita powierzchnia żaluzji pionowych to 50 m2 Łączna ilość grzejników to 22 szt. Łączna ilość zatrudnionych pracowników to 17 osób Obicia krzeseł, foteli - tapicerowane tekstylne (standardowe) Wykonawca do wykonania zamówienia powinien wykorzystać własny sprzęt ( odkurzacz, wiadra, ścierki, mopy, szczotki, miotły itp.) Zaopatrzenie w środki czystości: Zamawiający dostarczy środki czystości. Ustalenia porządkowe: a) po zakończeniu pracy okna należy zamknąć, urządzenia elektryczne wyłączyć a krany zakręcić b) zabranie się wprowadzania do pomieszczeń osób obcych i członków rodziny c) zabrania się wynoszenia na zewnątrz budynku sprzętu należącego do zamawiającego d) należy bezzwłocznie powiadomić zamawiającego o zauważonych przypadkach noszących znamiona kradzieży oraz sytuacjach mogących spowodować pożar lub zalanie wodą itp. e) osoby sprzątające ponoszą odpowiedzialność za sprzęt i pomieszczenia znajdujące się w budynku na okres swojej pracy f) wszystkie prace objęte zamówieniem muszą być wykonywane zgodnie z przepisami BHP i p.poż sprzątanie powinno odbywać się w taki sposób aby nie powodowało zniszczenia mebli, ościeżnic drzwi, obić bądź zabrudzeń ścian.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 6000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Multi Serwis Cleaner, ul. Sportowa 6, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6000.00
- Oferta z najniższą ceną: 6000.00 oferta z najwyższą ceną: 103680.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Opracowanie ekspertyzy technicznej budowlanej i instalacyjnej oraz dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania w m. Grupa pn. "Budowa ośrodka szkolenia" - zadanie 11618.
- wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu inwentaryzacji powykonawczej wraz ze wskazaniem robót budowlanych do wykonania oraz oceną stanu technicznego i kosztorysem dla zad. 11610, 11611, 11613
- Dostawa akcesoriów do biopsji mammotomicznej
- Dostosowanie budynku szkoły do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej: montaż drzwi pożarowych oraz wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej i systemu oddymiania klatki schodowej.
- Przeglądy i konserwacje agregatów wody lodowej, agregatów skraplających, agregatów chłodniczych dla komór mroźnych i chłodniczych, pomp ciepła, klimatyzatorów freonowych i klimakonwektorów
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.