eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › wykonanie robót remontowo-modernizacyjnych w budynku przepompowni wielofunkcyjnej OB 5 na oczyszczalni ścieków



Ogłoszenie z dnia 2006-02-03

POZYCJA 6441

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Malbork: wykonanie robót remontowo-modernizacyjnych w budynku przepompowni wielofunkcyjnej OB 5 na oczyszczalni ścieków

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo "Nogat" Sp. z o.o. Kałdowo Wieś, do kontaktów: Magdalena Żołędziewska, lok., 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2722166, fax 05502722166, e-mail: inwestycje@nogat.com.pl, www.nogat.malbork.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowo-modernizacyjnych w budynku przepompowni wielofunkcyjnej OB 5 na oczyszczalni ścieków. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie na rzecz Zamawiającego zadania inwestycyjnego pn.: Roboty remontowo-modernizacyjne w budynku przepompowni wielofunkcyjnej na terenie oczyszczalni ścieków w Kałdowie Wsi, gm. Malbork. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kałdowo Wieś, 82 -200 Malbork. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.00 - Zakłady oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, elektryczne, wentylacyjne, technologiczne i zewnętrzne. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10.000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny tj 2.1. jako Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat zrealizowali minimum 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. budowę lub remont obiektu o wartości minimum 600.000 zł w terminie nie dłuższym niż 150 dni 2.2. posiadają średni roczny obrót na działalności budowlanej w ciągu ostatnich 3 lat w wysokości min. 1.000.000 zł. (słownie złotych jeden milion rocznie). 3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mają do dyspozycji w ramach umowy o pracę lub umowy zlecenia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane wykonawcze i staż pracy minimum 5 lat po uzyskaniu tych uprawnień oraz kierowników robót branżowych (sanitarnych i elektrycznych) z uprawnieniami wykonawczymi lub podwykonawców posiadających takich kierowników robót 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. 4.1.osiągnęli zysk w roku 2003, 2004, 2005 4.2.posiadają ubezpieczenie prowadzonej działalności budowlanej na kwotę min. 600.000 zł. 5.Wnieśli wadium 6.Zobowiążą się wykonać zadanie w terminie określonym w pkt. II SIWZ 7.Zobowiążą się udzielić gwarancji na wykonane prace na okres 36 miesięcy 8.Przedłożą do oferty kosztorysy ofertowe zawierające wycenę wszystkich robót wymienionych w przedmiarach robót zakładającą ilości robót i technologię ich wykonania określoną w projekcie budowlanym i przedmiarach.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.03.2006, cena - 500 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.03.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.03.2006, godzina 10:30, siedziba Zamawiającego, pokój 206.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.