Ogłoszenie z dnia 2015-05-06
Warszawa: Usługa realizacji zadań na rzecz Zamawiającego przez ekspertów, w celu wsparcia Zamawiającego przy realizacji zadań dot. utworzenia i uruchomienia rejestrów medycznych. Nr referencyjny postępowania WZP.221.30.2015
Numer ogłoszenia: 64415 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. St. Dubois 5A, 00-184 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5970927, faks 022 5970937.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa realizacji zadań na rzecz Zamawiającego przez ekspertów, w celu wsparcia Zamawiającego przy realizacji zadań dot. utworzenia i uruchomienia rejestrów medycznych. Nr referencyjny postępowania WZP.221.30.2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa realizacji zadań na rzecz Zamawiającego przez ekspertów, w celu wsparcia Zamawiającego przy realizacji zadań dot. utworzenia i uruchomienia rejestrów medycznych. Szczegółowy zakres określono w opisie przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PENTACOMP SYSTEMY INFORMATYCZNE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PENTACOMP SYSTEMY INFORMATYCZNE S.A.
- Pentacomp Systemy Informatyczne S.A., ul. Lektykarska 29, 01-687 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 614958,18
Oferta z najniższą ceną: 614958,18 / Oferta z najwyższą ceną: 614958,18
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Niniejsze zamówienie stanowi zamówienie uzupełniające do postępowania CSIOZ-WZP.221.20.2014. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone było w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 poz. 907, z późn. zm.). Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzą łącznie następujące okoliczności: - zamówienie uzupełniające jest udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług; - wartość zamówień uzupełniających ustalono na wartość 500 000,00 zł netto i, stanowilo one nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień; - zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; - zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (ogłoszenie nr 2014/S 039-064670 z dnia 2014-02-25) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Należy wskazać, iż zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a możliwość udzielenia zamówień uzupełniających przewidziano w ogłoszeniu o zamówieniu. Umowa została zawarta 23.05.2014 r. (nr umowy CSIOZ/61/2014). Wobec czego zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone temu samemu wykonawcy Pentacomp Systemy Informatyczne S.A. z siedzibą przy ul. Lektykarskiej 29, 01-687 Warszawa. Usługi w zamówieniu uzupełniającym polegają na powtórzeniu usługi określonej w Opisie Przedmiotu Zamówienia do zamówienia podstawowego opisanych w pkt jak poniżej wskazano: Przedmiotem zamówienia podstawowego jest usługa realizacji zadań na rzecz Zamawiającego przez Ekspertów, w wymiarze 10 000 roboczogodzin, w celu wsparcia Zamawiającego przy realizacji zadań dotyczących utworzenia i uruchomienia rejestrów medycznych. W ramach zamówienia uzupełniającego zakupione zostaną takie same usługi.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiany programistyczne w ramach platformy edukacyjnej Akademia PARP (LMS Moodle)
- Odnowienie wsparcia dla środowiska produkcyjnego i testowego narzędzia SafeNet Authentication Service (SAS)
- Odnowienie licencji na oprogramowanie Xopero ONE Backup&Recovery v.1.6.5.5414 do zabezpieczenia danych przechowywanych w usłudze Office 365
- "Świadczenie usług z zakresu wsparcia informatycznego systemu Syrena w 15 Domach Pomocy Społecznej funkcjonujących na terenie Miasta Stołecznego Warszawy."
- Opracowanie Narzędzia dla pracodawców obejmującego prototyp e-kwestionariusza w wersji mid-fidelity oraz sporządzenie Opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie cyfrowej wersji Narzędzia dla pracodawców
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.