eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa realizacji zadań na rzecz Zamawiającego przez ekspertów, w celu wsparcia Zamawiającego przy realizacji zadań dot. utworzenia i uruchomienia rejestrów medycznych. Nr referencyjny postępowania WZP.221.30.2015



Ogłoszenie z dnia 2015-05-06

Warszawa: Usługa realizacji zadań na rzecz Zamawiającego przez ekspertów, w celu wsparcia Zamawiającego przy realizacji zadań dot. utworzenia i uruchomienia rejestrów medycznych. Nr referencyjny postępowania WZP.221.30.2015
Numer ogłoszenia: 64415 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. St. Dubois 5A, 00-184 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5970927, faks 022 5970937.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa realizacji zadań na rzecz Zamawiającego przez ekspertów, w celu wsparcia Zamawiającego przy realizacji zadań dot. utworzenia i uruchomienia rejestrów medycznych. Nr referencyjny postępowania WZP.221.30.2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa realizacji zadań na rzecz Zamawiającego przez ekspertów, w celu wsparcia Zamawiającego przy realizacji zadań dot. utworzenia i uruchomienia rejestrów medycznych. Szczegółowy zakres określono w opisie przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pentacomp Systemy Informatyczne S.A., ul. Lektykarska 29, 01-687 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 614958,18

  • Oferta z najniższą ceną: 614958,18 / Oferta z najwyższą ceną: 614958,18

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Niniejsze zamówienie stanowi zamówienie uzupełniające do postępowania CSIOZ-WZP.221.20.2014. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone było w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 poz. 907, z późn. zm.). Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzą łącznie następujące okoliczności: - zamówienie uzupełniające jest udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług; - wartość zamówień uzupełniających ustalono na wartość 500 000,00 zł netto i, stanowilo one nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień; - zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; - zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (ogłoszenie nr 2014/S 039-064670 z dnia 2014-02-25) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Należy wskazać, iż zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a możliwość udzielenia zamówień uzupełniających przewidziano w ogłoszeniu o zamówieniu. Umowa została zawarta 23.05.2014 r. (nr umowy CSIOZ/61/2014). Wobec czego zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone temu samemu wykonawcy Pentacomp Systemy Informatyczne S.A. z siedzibą przy ul. Lektykarskiej 29, 01-687 Warszawa. Usługi w zamówieniu uzupełniającym polegają na powtórzeniu usługi określonej w Opisie Przedmiotu Zamówienia do zamówienia podstawowego opisanych w pkt jak poniżej wskazano: Przedmiotem zamówienia podstawowego jest usługa realizacji zadań na rzecz Zamawiającego przez Ekspertów, w wymiarze 10 000 roboczogodzin, w celu wsparcia Zamawiającego przy realizacji zadań dotyczących utworzenia i uruchomienia rejestrów medycznych. W ramach zamówienia uzupełniającego zakupione zostaną takie same usługi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.