eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Reymonta i ul. Przemysłowej w Chojnicach w ramach NARODOWEGO PROGRAMU PRZEBUDOWY DRÓG LOKANYCH 2008-2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Chojnice: Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Reymonta i ul. Przemysłowej w Chojnicach w ramach NARODOWEGO PROGRAMU PRZEBUDOWY DRÓG LOKANYCH 2008-2011
Numer ogłoszenia: 64398 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Reymonta i ul. Przemysłowej w Chojnicach w ramach NARODOWEGO PROGRAMU PRZEBUDOWY DRÓG LOKANYCH 2008-2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n. Nadzór inwestorski nad przebudową ul.Reymonta i ul.Przemysłowej w Chojnicach w ramach NARODOWEGO PROGRAMU PRZEBUDOWY DRÓG LOKANYCH 2008-2011 B.Zakres robót: 1.1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z realizacja umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane zwane w dalszej treści również Kontraktem, którego przedmiotem jest : zad. 1: Przebudowa ul.Przemysłowej wraz z budową ronda i kanalizacji deszczowej w Chojnicach w ramach NARODOWEGO PROGRAMU PRZEBUDOWY DRÓG LOKANYCH 2008-2011 - zad. 2- Przebudowa ul.Reymonta w Chojnicach w ramach NARODOWEGO PROGRAMU PRZEBUDOWY DRÓG LOKANYCH 2008-2011 zwane w dalszej treści obiektem. Usługa obejmuje: - Zarządzanie i koordynacje realizacji obiektu, - weryfikacje dokumentacji projektowej, - świadczenie usług zarządzania kontroli i nadzoru inwestorskiego nad przebudowa drogi w związku z umowa na roboty budowlane zawarta w wyniku oddzielnego postępowania zwanego w dalszej części Kontraktem, - obsługa geodezyjna i laboratoryjna kontrolna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: I. Warunki ogólne: a) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. c) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełnić każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. II. Warunki szczegółowe 1)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) Wykonawca musi wykazac, że zrealizował (zakończył) co najmniej 2 usługi polegające na nadzorze inwestorskim przebudowy lub rozbudowy drogi klasy technicznej m.in. z przebudową urządzeń podziemnych (min. 1 urządzenie) - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonania niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie tu określonym. Osoby wskazane przez Wykonawcę muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej. A. Specjalność drogowa: Funkcja i wymagana ilość osób: Inspektor nadzoru 1 - osoba. Uprawnienia: Uprawnienia i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów w zakresie prawa do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie: uprawnienia wykonawcze drogowe lub konstrukcyjno budowlane bez ograniczeń właściwe dla przedmiotu zamówienia; Minimalne doświadczenie zawodowe z okresu ostatnich 5 lat: Był inspektorem nadzoru robót drogowych na co najmniej dwóch zadaniach polegających na przebudowie lub rozbudowie drogi klasy technicznej m.in. z przebudową urządzeń podziemnych (min. 1 urządzenie). B.Specjalność telekomunikacyjna. Funkcja i wymagana ilość osób: Inspektor nadzoru 1 osoba. Uprawnienia: Uprawnienia i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów w zakresie prawa do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie: uprawnienia wykonawcze telekomunikacyjne; Minimalne doświadczenie zawodowe z okresu ostatnich 5 lat: -. C. Specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Funkcja i wymagana ilość osób: Inspektor nadzoru 1 osoba. Uprawnienia: Uprawnienia i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów w zakresie prawa do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie: uprawnienia wykonawcze w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Minimalne doświadczenie zawodowe z okresu ostatnich 5 lat: -. D. Specjalność instalacyjna w zakresie sieci wod.-kan; Funkcja i wymagana ilość osób:Inspektor nadzoru 1 osoba. Uprawnienia: Uprawnienia i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów w zakresie prawa do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie: uprawnienia wykonawcze w zakresie sieci wod.- kan.; Minimalne doświadczenie zawodowe z okresu ostatnich 5 lat:-. c) dysponują lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę lub w inny sposób) do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego wymaganą jakość i postęp robót, tj.: - Komplet sprzętu geodezyjno-pomiarowego umożliwiającego dokonanie obmiarów i pomiarów kontrolnych (niwelator szt. 2; teodolit z dalmierzem szt. 1). - Samochód wyposażony w lampy ostrzegawcze (szt. 1). III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia tj. a) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na okres co najmniej obejmujący realizację przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 300.000,00 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych określonych w pkt 8,1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 9.1.1. Oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy 9.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.1.3. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych opisanych w pkt 8.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 9.2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Do wypełnionego druku Wykaz osób należy załączyć uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 9.2.2. Wypełniony Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (minimum 2 usługi polegające na nadzorze inwestorskim przebudowy lub rozbudowy drogi klasy technicznej m.in. z przebudową urządzeń podziemnych - min. 1 urządzenie) , stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 9.2.3. Wypełniony Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodny z treścią Załącznika nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w p. 8.2 lit c. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. 9.2.4. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na okres co najmniej obejmujący realizację przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 300.000,00 zł. 9.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę za granicą, zamiast dokumentu opisanego w pkt 9.1.2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że: jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę. 9.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt 9.1. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 9.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt 9.2 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców lub umowa regulująca współpracę (umowa spółki cywilnej lub umowa konsorcjum) wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 9.6. Inne dokumenty: 9.6.1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 9.6.2 Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 9.6.3 W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone PEŁNOMOCNICTWO jednoznacznie określające postępowanie, do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania i wskazujące pełnomocnika. 9.6.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne, konsorcja) wykonawcy ustanawiają PEŁNOMOCNIKA do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem. 9.6.5. PEŁNOMOCNICTWO-A należy złożyć w oryginale lub potwierdzo notarialnie. 9.6.6. Informacja na temat części zamówienia powierzonego Podwykonawcy, na formularzu zgodnym z treścią ZAŁĄCZNIKA Nr 5 - Podwykonawcy w zakresie jakich części zamówienia wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy. Załącznik Nr 5 wymagany jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie elementów robót Podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.