eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakość › dostawa materiałów budowlanych oraz wykonanie usług dla inwestycji pn.Przebudowa nawierzchni drogi gminnej przy ul. Wyszyńskiego w Pakości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Pakość: dostawa materiałów budowlanych oraz wykonanie usług dla inwestycji pn.: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej przy ul. Wyszyńskiego w Pakości
Numer ogłoszenia: 64353 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pakość , ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5666073 (74), 5666089, faks 052 5666075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów budowlanych oraz wykonanie usług dla inwestycji pn.: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej przy ul. Wyszyńskiego w Pakości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych oraz wykonanie usług dla inwestycji pn.: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej przy ul. Wyszyńskiego w Pakości. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 1. usługa transportowa- kostki/ kamienia/ krawężników . transport materiałów drogowych: kostki- kamienia-krawężników ma się odbywać pojazdem przystosowanym konstrukcyjnie do przewozu materiałów drogowych w/w o ładowności od 15 do 30 ton, 2. usługa transportowa urobku . transport materiałów urobku ma się odbywać pojazdem przystosowanym konstrukcyjnie do przewozu materiałów drogowych w/w o ładowności od 10 do 15 ton, 3. usługa koparko-ładowarką . łyżka koparko-ładowarki powinna być o pojemności powyżej 0,25 m3 z możliwością załadunku i rozładunku kostki, pojazd przystosowany konstrukcyjnie do załadunku pojazdów ciężarowych o wysokich burtach. 4. usługa zagęszczarką o masie minimum 300 kg, dobicie piasku 50 cm, 5. dostawa betonu B-7,5 - 1140 m3 6. dostawa piasku zwykłego -2200t 7. dostawa cementu w ilości 32 t 8. dostawa piasków uszlachetnionych w ilości 850 t 9. dostawa: a) krawężników w ilości 1500 szt.(atestowane) t.j.: . najazdowy 250 szt., 250 mb, kolor szary, . skośny 100 mb, kolor szary, . prosty 1150 mb, kolor szary. b) kostki 8 cm (10/20/8), szara, cegiełka- 400 m2 (atestowana) Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe 44.11.31.40 - Kamień drogowy 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 44.11.40.00 - Beton 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4) spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 5) wymagany termin wykonania - do dnia 31 października 2009r.- dostawy materiałów oraz świadczenie usług przez wykonawcę, będą wykonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Materiał do czasu dostarczenia go na plac budowy na prośbę Zamawiającego, przechowywany będzie w depozycie u Wykonawcy. 6) wymagany okres gwarancji na materiał - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w celu ich potwierdzenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia; Za aktualny dokument uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający, przy czym w przypadku wystawienia przez urzędy miejskie, gminy poświadczeń, zaświadczeń, iż dany podmiot nadal figuruje w rejestrze ewidencji działalności gospodarczej Zamawiający przypomina, iż taki dokument jest ważny łącznie z wpisem do ewidencji i w takim przypadku należy złożyć do oferty oba dokumenty. 3) oświadczenie lub zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na rzecz ZUS i płatnościami na rzecz właściwego dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego, 4) wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, lub stosowne oświadczenie w przypadku nie korzystania z podwykonawców, 5) przedstawienie aprobaty technicznej na kostkę brukową i krawężniki wydanej przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów. 2. Wykonawcy, którzy składają oferty dotyczące wykonywania usług mają obowiązek złożyć dodatkowo polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 3. Wykonawcy, którzy składają oferty dotyczące wykonywania usług transportowych mają obowiązek złożyć dodatkowo dokumenty uprawniające wykonawcę do wykonywania przedmiotu zamówienia, a wynikające z przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874- tekst jednolity). 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Forma składanych dokumentów: a) dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez wykonawcę, b) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą - należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego poświadczonych przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów lub przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów lub przez notariusza kraju wystawienia w przypadku, gdy umowa międzynarodowa zawarta pomiędzy Polską a krajem wystawiającym dokument dopuszcza taką formę poświadczenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakosc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pakości (88-170), ul. Rynek 4, pok. nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 09:30, miejsce: w sekretariacie (parter, pok. nr 5) przy ul. Rynek 4 w Pakości (88-170)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.