To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-09
Łódź: ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH PŁYWALNI MOSiR W ŁODZI
Numer ogłoszenia: 6432 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336963 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 27 21 417, faks 42 6367980.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH PŁYWALNI MOSiR W ŁODZI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na Pływalni WODNY RAJ przy ul. Wiernej Rzeki 2 w części dotyczącej pomieszczeń basenowych, pomieszczeń usługowych, pomieszczeń sauny a także utrzymanie czystości i porządku na Pływalni Odkrytej Wodny Raj i Pływalni odkrytej Promienistych przy ul. Głowackiego 10/12. Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie pływalni krytej Wodny Raj w okresie 12 miesięcy, na pływalniach odkrytych Wodny Raj i Promienistych w okresie od 30 maja do 31 sierpnia 2010 r. Utrzymanie czystości musi odbywać się zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. I. Opis obiektów BUDYNEK PŁYWALNI KRYTEJ WODNY RAJ - łączna powierzchnia 6.522,20 m2 1. Parter: - terakota - 1.573,60 m2, - wykładzina PCV - 14,60 m2, - wykładzina dywanowa - 15,20 m2, - glazura ścienna - 3.925,00 m2, 2. Piętro: - terakota - 165,30 m2, - wykładzina PCV -35,50 m2, - glazura ścienna - 443,00 m2, - szklane powierzchnie - 350 m2. PŁYWALNIA ODKRYTA WODNY RAJ - łączna powierzchnia 323,80 m2 1. Pomieszczenia: - polbruk - 1901,90 m2 - lastriko szlifowane - 29,3 m2 - ceramika - 49,4 m2 - luksfery - 27,3 m2 - glazura - 102,5 m2 - niecki basenu - 611,4 m2 PŁYWALNIA PRZY UL.GŁOWACKIEGO - łączna powierzchnia 392 m2 1. Pomieszczenia: - ceramika - 290 m2 - szklane powierzchnie - 54 m2 - linoleum - 18 m2 - niecki prysznicowe - zewnętrzne - 30 m2 II. Zakres usług: USŁUGI WYKONYWANE PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY dotyczy opisu obiektu - budynek pływalni krytej 1. Pomieszczenia basenowe: 1. mycie i dezynfekcja plaż wokół basenów - codziennie 2. mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie 3. mycie dna niecki basenu sportowego - 2 razy w roku, basenu rekreacyjnego i basenu zewnętrzno-wewnętrznego - minimum 4 razy w roku, pozostałe zbiorniki znajdujące się na hali - nie rzadziej niż 1 raz na tydzień (w przypadkach awaryjnych częstotliwość mycia zbiorników może ulec zmianie) 4. mycie wewnętrznych ścian niecek do wysokości lustra wody - codziennie 5. czyszczenie pionowych ścian zbiorników (niecek) - 2 razy w tygodniu 6. mycie kratek zakrywających kanały rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, 7. mycie kanałów rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu 8. mycie i dezynfekcja wyposażenia basenu (zjeżdżalnie) - wg potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, schody prowadzące na wieżyczkę zjeżdżalni żółtej i zielonej - codziennie 9. mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków - codziennie 10. mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi - wg potrzeb. UWAGA ! W przypadkach awarii urządzeń mogą nastąpić zmiany częstotliwości wykonywania prac, które będą uzgadniane z kierownikiem pływalni pisemnie. 2. Pomieszczenia usługowe: 1. holl z szatnią i kasami 2. szatnie basenowe 3. toalety oraz prysznice 4. pomieszczenia gospodarcze 5. pomieszczenia biurowe 6. ciągi komunikacyjne W pomieszczeniach wymienionych w punktach a) - f) wymagane jest stałe utrzymanie czystości. Zakres prac i czynności : 1. mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) 2. mycie i dezynfekcja kabin przebieralni 3. mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych 4. mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi, 5. opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych 6. mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz 7. mycie i dezynfekcja pojemników na mydło 8. uzupełnianie mydła w płynie i ręczników jednorazowych 9. zaopatrywanie toalet w papier toaletowy 10. mycie luster 11. mycie i dezynfekcja suszarek do włosów w przebieralniach 12. mycie ławek w przebieralni i holu 13. mycie szafek ubraniowych w szatniach 14. mycie elementów metalowych poręczy, balustrad 15. mycie parapetów, murków itp. 16. mycie nogomyj Czynności wymienione w punktach a) - p) należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia wg potrzeb. 3. Pomieszczenia sauny wraz z infrastrukturą: 1. mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) 2. mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych 3. mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi 4. mycie i dezynfekcja sprzętu 5. mycie elementów metalowych poręczy 6. mycie parapetów, murków, itp. W pomieszczeniach sauny wymagane jest stałe utrzymanie czystości, a czynności wymienione w punktach a - f należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia wg potrzeb. USŁUGI WYKONYWANE W SEZONIE LETNIM OKREŚLONYM ZARZĄDZENIEM DYREKTORA MOSIR dotyczy opisu obiektu - pływalnia odkryta Wodny Raj 1. Pomieszczenia kąpieliska odkrytego. 1. mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie 2. mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych - 2 razy w tygodniu, 3. mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi oraz luksferów - wg potrzeb. 4. mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) - codziennie, 5. mycie kabin przebieralni - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, 6. mycie powierzchni podłogowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, 7. opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - codziennie według potrzeb, 8. mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz - 2 razy w tygodniu, 9. mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy - codziennie według potrzeb 10. mycie luster - codziennie 11. mycie szafek ubraniowych w szatniach - według potrzeb 12. mycie linii brzegowej (ścian wewnętrznych do wysokości lustra wody) w niecce basenu odkrytego - codziennie, 13. mycie i dezynfekcja plaż wokół basenów - codziennie, 14. mycie kratek zakrywających kanały rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, 15. mycie kanałów rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, 16. mycie zjeżdżalni, nogomyj, schodów - codziennie, 17. mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, murków - codziennie, 18. przygotowanie terenu utwardzonego (kostka brukowa - zmycie całej powierzchni wodą, usunięcie piasku naniesionego w czasie mycia i eksploatacji basenu), 2. Przygotowanie kąpieliska (basenu odkrytego) do sezonu letniego. 1. mycie folii po okresie zimowym w celu przygotowania niecki do sezonu letniego w terminie uzgodnionym z kierownikiem pływalni, 2. mycie folii po sezonie letnim w celu przygotowania niecki basenu do okresu zimowego w terminie uzgodnionym z kierownikiem pływalni, 3. mycie krat przelewowych zakrywających koryta przelewowe po okresie zimowym, 4. mycie zjeżdżalni, nogomyj, schodów, 5. mycie urządzeń-elementów atrakcji przed zamontowaniem, 6. przygotowanie terenu utwardzonego (kostka brukowa): - usunięcie wszelkich porostów i mchów ze szczelin kostki brukowej, mycie kostki brukowej, - zmycie całej powierzchni terenu utwardzonego wodą, - usunięcie piasku naniesionego w czasie mycia, 3. Zaopatrzenie w środki czystości Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w środki czystości (mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekcyjne), papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach zapewniających systematyczne uzupełnianie dozowników w w/w środki. 4. Terminy wykonania poszczególnych prac: Sprzątanie według określonych powyżej zakresów prac odbywa się 7 dni w tygodniu. Obiekt pływalni WODNY RAJ otwarty jest dla użytkowników: Pływalnia kryta: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 22.00 w soboty w godzinach 10.00 - 22.00 w niedziele i święta w godzinach 9.00 - 21.00 Pływalnia odkryta od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10.00 - 18.00 Liczba pracowników: - w ciągu dnia (basen czynny - sprzątanie bieżące): zmiana ranna - minimum 2 osoby zmiana popołudniowa - minimum 1 osoba - w nocy (basen nieczynny - sprzątanie całego basenu) - minimum 3 osoby USŁUGI WYKONYWANE W SEZONIE LETNIM OKREŚLONYM ZARZĄDZENIEM DYREKTORA MOSIR - dotyczy opisu obiektu - pływalnia odkryta przy ul Głowackiego 1. Pomieszczenia kąpieliska odkrytego. 1. mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie 2. mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych - minimum 2 razy w tygodniu, 3. mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi - wg potrzeb. 4. mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) - na bieżąco przy dużej frekwencji, codziennie w ramach dyżurów, 5. mycie kabin przebieralni - codziennie, dezynfekcja - minimum 2 razy w tygodniu 6. mycie powierzchni podłogowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu 7. opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - codziennie i według potrzeb, 8. mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz - 2 razy w tygodniu, 9. wynoszenie i wymiana pełnych worków na śmieci - według potrzeb, 10. mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy oraz ręczniki jednorazowe - codziennie według potrzeb, 11. mycie luster - codziennie 2. Zaopatrzenie w środki czystości Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w środki czystości (mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekcyjne), papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach zapewniających ich bieżące użytkowanie oraz systematyczne uzupełnianie dozowników w w/w środki. 3. Terminy wykonania poszczególnych prac: Sprzątanie według określonych powyżej zakresów prac odbywa się 7 dni w tygodniu. Obiekt pływalni odkrytej przy ul. Głowackiego otwarty jest dla użytkowników: od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10.00 - 18.00 Godziny funkcjonowania pływalni mogą ulec zmianie. Czas oraz godziny sprzątania obiektów należy określić w harmonogramie sprzątania stosownie do podanego zakresu czynności, w uzgodnieniu z kierownikiem pływalni. W przypadku przerw w pracy obiektu, spowodowanych nieprzewidzianymi awariami lub okresem świątecznym, harmonogramy mogą ulec zmianie i zostaną przekształcone w jednozmianowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Solcom-Bayard Sp. z o.o., Janickiego 20 b, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162602,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 195485,13
Oferta z najniższą ceną: 195485,13 / Oferta z najwyższą ceną: 251455,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń biura i posesji Nadleśnictwa Złotoryja w latach 2024-2027
- Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewnecji
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.