eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Wybór Inżyniera Kontraktu projektuUporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kartuzy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Kartuzy: Wybór Inżyniera Kontraktu projektu: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kartuzy
Numer ogłoszenia: 64314 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kartuzy , ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 681-05-02, faks 058 6810973.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.kartuzy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Inżyniera Kontraktu projektu: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kartuzy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu projektu: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kartuzy, zwanego dalej Projektem. 2.Zakres realizacji Projektu obejmuje: 1)budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Dzierżążnie - zakładany termin realizacji robót budowlanych do 31 grudzień 2010 r, 2)budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Borowie - zakładany termin realizacji robót budowlanych do 31 grudnia 2010 r, 3)budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Sitnie - zakładany termin realizacji robót budowlanych do 31 grudnia 2011 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki określone poniżej: 1. Spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.2 PZP, tj. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający precyzuje powyższe warunki w sposób następujący: 1) Odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonał w sposób należyty, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego (lub funkcji równoważnej) nad budową, modernizacją lub remontem sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 5 km. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego (lub funkcji równoważnej) nad budową, modernizacją lub remontem sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 5 km. oraz dokumentów potwierdzających, że funkcja ta została wykonana należycie (Formularz oświadczenia określa załącznik nr 3 do SIWZ). Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego (lub funkcji równoważnej) nad budową, modernizacją lub remontem sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 5 km. 2) Odnośnie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach: a)Inspektor Nadzoru w branży sanitarnej - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru danej specjalności b)Inspektor Nadzoru w branży drogowej - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru danej specjalności. c)Inspektor Nadzoru w branży elektrycznej - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru danej specjalności. d)Inspektor Nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru danej specjalności. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz dokumentów potwierdzających możliwość wykonywania praktyki zawodowej przez wskazane w oświadczeniu osoby (uprawnienia zawodowe tych osób i aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego pod warunkiem, że obowiązek taki wynika z zapisów innych aktów prawnych). (Formularz oświadczenia określa załącznik nr 4 do SIWZ). Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane i doświadczenie, wymaganymi przez Zamawiającego. 2. Spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.3 PZP, tj. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1)Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000 zł. 2)Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie minimum 50.000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie, odpowiednio: 1)Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia. 2)Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: 1)Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwoty i z tytułu wymaganego przez Zamawiającego. 2)Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie wymaganej przez Zamawiającego. 3. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.4 PZP, tj. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie: 1)oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (Formularz oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ), 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (nie podlega wykluczeniu) i jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego (lub funkcji równoważnej) nad budową, modernizacją lub remontem sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 5 km. oraz dokumenty potwierdzające, że funkcja ta została wykonana należycie (Formularz oświadczenia określa załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz dokumenty potwierdzające możliwość wykonywania praktyki zawodowej przez wskazane w oświadczeniu osoby (uprawnienia zawodowe tych osób i aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego pod warunkiem, że obowiązek taki wynika z zapisów innych aktów prawnych). (Formularz oświadczenia określa załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, dotyczący realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (Formularz oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ), 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kartuzy 83-300 Kartuzy ul. Hallera 1, pokój 318 (III piętro) tel.: (058) 694-52-58 (Cena SIWZ - 30 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Gminy Kartuzy 83-300 Kartuzy, ul. Hallera 1 (pokój nr 100, I p.).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Instytucją Wdrażającą dla Projektu jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku, Instytucją Pośredniczącą jest Minister Środowiska. Instytucją Zarządzającą jest Minister Rozwoju Regionalnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.