eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dozór i ochrona osób i mienia budynku przy ulicy 3 Maja 16 w Płocku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-02

Płock: Dozór i ochrona osób i mienia budynku przy ulicy 3 Maja 16 w Płocku
Numer ogłoszenia: 642 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411556 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i ochrona osób i mienia budynku przy ulicy 3 Maja 16 w Płocku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie dozoru i ochrony osób i mienia budynku przy ulicy 3 Maja 16 w Płocku. Usługa będzie realizowana przez jednego agenta ochrony każdego dnia całodobowo. Realizacja zadań ochrony polegać będzie na: 1.Ochronie osób i mienia całodobowo wykonywanej przez jednego agenta ochrony na jednej zmianie. 2.Udaremnianiu kradzieży w chronionym obiekcie. 3.Niedopuszczeniu do dewastacji i niszczenia chronionego mienia. 4.Reagowaniu na zdarzenia zakłócenia ładu, porządku i bezpieczeństwa w chronionym obiekcie. 5.Niedopuszczeniu do powstania zagrożeń o charakterze przestępczym i noszącym znamiona wykroczeń. 6.Odbiorze kluczy od sprzątających i zdeponowaniu ich w portierni budynku (dotyczy pomieszczeń zajmowanych przez miejskie jednostki organizacyjne, mające swoją siedzibę w przedmiotowym budynku). 7.Odbiorze i wydawaniu kluczy od pozostałych najemców wraz z prowadzeniem rejestru. 8.Prowadzenie rejestru interwencji w budynku dozorowanym i chronionym. 9.Włączeniu alarmu i zamykaniu drzwi głównych do miejskich jednostek organizacyjnych oraz zdeponowaniu kluczy w portierni budynku. 10.Otwieraniu głównych drzwi do miejskich jednostek organizacyjnych o godzinie 7.00 oraz wydawaniu kluczy ich pracownikom za potwierdzeniem. 11. Reagowaniu na włączenie alarmu - udostępnieniu lokali miejskich jednostek organizacyjnych dla wizji grupy interwencyjnej. 12. Obsłudze platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych, usytuowanej przy schodach wejściowych do budynku. 13. Sporządzaniu i przedkładaniu Zamawiającemu miesięcznych raportów z wykonywanych czynności do 10-go dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni. Zakres obowiązków, czynności i zadań agenta ochrony: 1.Pełnienie służby w obiekcie z wyposażeniem do ochrony osobistej w umundurowaniu służbowym z identyfikatorem osobistym. 2.Natychmiastowe informowanie osób upoważnionych przez Zamawiającego o zdarzeniach mających cechy klęski, awarii, przestępstwa bądź nadzwyczajnego zagrożenia. 3.Ścisłe współdziałanie w zakresie zapewnienia ochrony mienia z odpowiednimi służbami specjalistycznymi jak: straż, pogotowie ratunkowe, gazowe i energetyczne oraz wodociągowe. 4.Dokonywanie obchodu w celu sprawdzenia stanu technicznego oraz p.poż. 5.Możliwość korzystania z pomocy grupy interwencyjnej (własnej lub innej agencji ochrony)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTISERVICE Sp. z o.o., ul. Artyleryjska 3 H, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40142,88

  • Oferta z najniższą ceną: 40142,88 / Oferta z najwyższą ceną: 70184,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.