eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotla › Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla farmy wiatrowej i biogazowni w obrębie Kotla, Gmina Kotla zgodnie z uchwałą Rady Gminy Kotla z dnia 8 listopada 2010 r. Nr XL/258/10 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-02

Kotla: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla farmy wiatrowej i biogazowni w obrębie Kotla, Gmina Kotla zgodnie z uchwałą Rady Gminy Kotla z dnia 8 listopada 2010 r. Nr XL/258/10 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Numer ogłoszenia: 64284 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotla , ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla, woj. dolnośląskie, tel. 076 8318361, faks 076 8318308.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla farmy wiatrowej i biogazowni w obrębie Kotla, Gmina Kotla zgodnie z uchwałą Rady Gminy Kotla z dnia 8 listopada 2010 r. Nr XL/258/10 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla farmy wiatrowej i biogazowni w obrębie Kotla, Gmina Kotla zgodnie z uchwałą Rady Gminy Kotla z dnia 8 listopada 2010 r. Nr XL/258/10 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego stanowiącej załącznik nr 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego należy sporządzić (część tekstową i graficzną) w wersji papierowej i elektronicznej w 4-ch egzemplarzach. Część graficzną-rysunek planu należy wykonać na kopii map zasadniczych a dla obszarów dla których jest brak map zasadniczych na kopii map ewidencyjnych w skali 1:2000 w technice graficznej barwnej. Wersję elektroniczną części tekstowej należy wykonać w formacie .doc, a część graficzną planu należy sporządzić w formacie .jpg oraz w formacie .dwg lub .dgn na nośniku CD. Rysunek planu 1 egz. wersji papierowej, barwnej, należy wykonać w wersji zalaminowanej. 2. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a)opracowania koncepcji planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego w formie graficznej w 1 egz. i uzgodnienia jego z Zamawiającym, b)opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz.717 ze zm.) w szczególności z art. 15 ust.2, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) i innymi przepisami szczególnymi w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury opiniowania, uzgadniania, wyłożenia do publicznego wglądu, uchwalenia -część tekstową i graficzną w wersji papierowej i elektronicznej, c)przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wraz z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 03.10.2008r.- o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199. poz. 1227 ze zm.) w 4-ch egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej z możliwością wykorzystania materiałów udostępnionych przez Zamawiającego tj. raportu rocznego z badań chiropterofauny celem oddziaływania farmy wiatrowej w gminie Kotla na nietoperze, raportu rocznego z badań ornitofauny celem oceny oddziaływania farmy wiatrowej w pobliżu miejscowości Kotla w Gminie Kotla na ptaki za okres IV 2009 - IV 2010 , d)sporządzenia prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów, spełniającej warunki określone w § 11 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) w 4-ch egzemplarzach dla każdego planu w wersji papierowej i elektronicznej, e)sporządzenia opracowania ekofizjograficznego dla terenu wymaganego do sporządzenia projektu planu miejscowego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1298) w 4-ch egzemplarzach dla każdego planu w wersji papierowej i elektronicznej, f)pozyskania niezbędnych do wykonania projektu danych ewidencyjnych gruntów, g)wykonania inwentaryzacji urbanistycznej, h)sporządzenia, w razie potrzeby, wniosków o wyłączenie gruntów z produkcji rolnej i leśnej w zakresie wynikającym z projektu planu, zgodnie z ustawą z dnia 03 lutego 1995 r., tekst jednolity z dnia 02 kwietnia 2004r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 121 poz. 1266 ze zm.) w 4-ch egzemplarzach, i)udziału zespołu autorskiego w czynnościach formalno - prawnych związanych z rozpatrywaniem wniosków i uwag, opiniowaniem, uzgadnianiem, organizacją dyskusji publicznej, uchwalaniem przedmiotu zamówienia oraz uczestniczenia we wszystkich spotkaniach organizowanych w tym zakresie i sesji rady gminy, j)uzyskania wszystkich wymaganych prawem opinii i uzgodnień i wprowadzenia zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, k)sporządzenia projektów wszystkich dokumentów formalno-prawnych, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w szczególności ogłoszenia o podjęciu uchwały i o wyłożeniu projektu planu, zawiadomienia, wystąpienia o opinie i uzgadniania projektu, uchwały, rozstrzygnięcia uwag oraz zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, l)skompletowania dokumentacji planistycznej związanej z przedstawieniem projektu miejscowego planu radzie gminy wraz z listą nieuwzględnionych uwag, a w przypadku stwierdzenia przez radę gminy konieczności dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie planu ponowienie czynności w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian, m)sporządzenia projektu korespondencji do wojewody przedstawiający uchwałę o uchwaleniu planu wraz z załącznikami tekst i rysunek planu oraz rozstrzygnięcia o sposobie rozpatrzenia uwag, oraz dokumentację planistyczną w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi. Dokumentację planistyczną należy wykonać w 2-chegzemplarzach. n)dostarczenia Zamawiającemu opracowań i projektów dokumentów stanowiących przedmiot zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed datą składania ofert. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonywania wraz z referencjami lub opiniami lub listami polecającymi potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie zał. Nr 6. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi , że wykonał minimum 2 zadania w zakresie opracowania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełni

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności- zał. Nr 5, Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- zał. Nr 11. 2.Polisa ubezpieczenia, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadku konieczności zlecenia opracowań dodatkowych jeżeli rodzaj i zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, bądź zaistnienia okoliczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy Zmiany terminu nie będą rodzić zobowiązań finansowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kotla ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kotla ul. Głogowska 93 67-240 Kotla.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.