eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa bioreaktora szklanego do hodowli mikroorganizmów do zastosowań dydaktycznych i naukowych, dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Gdańsk: Dostawa bioreaktora szklanego do hodowli mikroorganizmów do zastosowań dydaktycznych i naukowych, dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed.
Numer ogłoszenia: 64249 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40539 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bioreaktora szklanego do hodowli mikroorganizmów do zastosowań dydaktycznych i naukowych, dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38500000-0 aparatura kontrolna i badawcza. 2.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa bioreaktora szklanego do hodowli mikroorganizmów do zastosowań dydaktycznych i naukowych, dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed, który będzie wykorzystywany do hodowli mikroorganizmów (bakterii/grzybów) w dydaktyce oraz badaniach naukowych. 3.Zamówienie obejmuje dostawę bioreaktora szklanego - 1 szt. wraz z systemem sterowania, kontroli i dozowania mediów oraz z zapasowym zbiornikiem szklanym - 1 szt. i dodatkową pompą zewnętrzną w pełni zintegrowaną z jednostką sterującą -1 szt. 4.W skład gotowego do pracy bioreaktora powinny wchodzić: - zintegrowana lub zewnętrzna jednostka kontrolno-sterująca z systemem kontroli i pomiaru, - system grzania, - pompy kontrolujące media, - system hodowlany. 5.Szczegóły zamówienia opisane są w załączniku nr 8 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). 6.Wykonawca zobowiązuje się do: 1)dostawy zamówienia w sposób kompletny, zgodny z opisem w rozdz. II SIWZ i załączniku nr 8 do SIWZ, 2)skontaktowania się z Zamawiającym, przed realizacją zamówienia, celem potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, 3)poniesienia ryzyka wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą do czasu przekazania przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, 4)poniesienia kosztów przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 5)poniesienia kosztów rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, 6)poniesienia kosztów instalacji i przeszkolenia do 6 osób z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia, 7)zapewnienia gwarancji i serwisu dla dostarczonego przedmiotu zamówienia, 8)zagwarantowania dostępności oryginalnych części zamiennych przez okres minimum 5 lat od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia. 7.Miejscem dostawy jest Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed, ul. Kładki 24,80-822 Gdańsk, pok. 415. 8.Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarcza do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. 9.Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego przedmiotu zamówienia zgodnie z dołączoną do oferty specyfikacją techniczną i sporządza oraz podpisuje protokół zdawczo-odbiorczy, który jest podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury. 10.Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. 11.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego przedmiotu zamówienia a przedstawionymi w SIWZ i dołączonej do oferty specyfikacji technicznej, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie. 12.W przypadkach określonych w pkt. 11 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdz. III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 1 umowy. 13.Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu podane są w § 7 umowy. 14.Płatność nastąpi ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Zwiększenie aktywności studentów MWB UG i GUMed w działaniach poprawiających atrakcyjność absolwentów na rynku pracy, umowa nr UDA-POKL-04.01.02-00-084/12-00 z dnia 2013-01-09, zad. 2. Podniesienie jakości i innowacyjności kształcenia studentów/ek Biotechnologii MWB UG i GUMed, kat. 13. Koszt zakupu bioreaktora. 15.Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od daty zawarcia umowy. Termin obowiązywania umowy obejmuje termin świadczeń gwarancyjnych, tj. okres 24 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Płatność nastąpi ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Zwiększenie aktywności studentów MWB UG i GUMed w działaniach poprawiających atrakcyjność absolwentów na rynku pracy, umowa nr UDA-POKL-04.01.02-00-084/12-00 z dnia 2013-01-09, zad. 2. Podniesienie jakości i innowacyjności kształcenia studentów/ek Biotechnologii MWB UG i GUMed, kat. 13. Koszt zakupu bioreaktora..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAARTIM Anna Monika Janachowska, Al. Piastów 42, 71-065 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110577,00

  • Oferta z najniższą ceną: 110577,00 / Oferta z najwyższą ceną: 133824,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.