eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Bieżące utrzymanie dróg i mostów powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko - Sędziszowskiego z podziałem na 2 zadania. Zadanie Nr 1 - Drobne roboty z zakresu bieżącego utrzymania dróg i mostów Zadanie Nr 2 - Roboty ziemne (renowacja rowów, ścinka poboczy, przebudowa zjazdów)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-23

Ropczyce: Bieżące utrzymanie dróg i mostów powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko - Sędziszowskiego z podziałem na 2 zadania. Zadanie Nr 1 - Drobne roboty z zakresu bieżącego utrzymania dróg i mostów Zadanie Nr 2 - Roboty ziemne (renowacja rowów, ścinka poboczy, przebudowa zjazdów)
Numer ogłoszenia: 64242 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski , ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, faks 017 2228571.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg i mostów powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko - Sędziszowskiego z podziałem na 2 zadania. Zadanie Nr 1 - Drobne roboty z zakresu bieżącego utrzymania dróg i mostów Zadanie Nr 2 - Roboty ziemne (renowacja rowów, ścinka poboczy, przebudowa zjazdów).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: Bieżące utrzymanie dróg i mostów powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko - Sędziszowskiego. Zamówienie podzielono na 2 zadania: Zadanie Nr 1 - Drobne roboty z zakresu bieżącego utrzymania dróg i mostów Zadanie Nr 2 - Roboty ziemne (renowacja rowów, ścinka poboczy, przebudowa zjazdów) Zakres robót objętych zamówieniem: Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 1 - Drobne roboty z zakresu bieżącego utrzymania obejmujące m.in.: remonty obiektów z betonu - remont ścianek czołowych, remont przepustów, umocnienie skarp rowów, kanałów koszami kamiennymi, ustawienie barier stalowych jednostronnych, wypełnienie uszkodzonych miejsc gruntem rodzimym lub mieszanką piaszczysto - gliniastą, Prace będą wykonywane sukcesywnie w miarę potrzeb, każdorazowo na polecenie Zamawiającego. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 - Roboty ziemne - obejmujące renowację rowów, ścinkę poboczy, przebudowę zjazdów; Przedmiot zamówienia w zakresie tego zadania dotyczy: robót ziemnych (renowacja rowów, ścinka pomoczy, przebudowa zjazdów). Jednostką obmiaru renowacji rowów jest 1 mb, jednostką obmiaru ścinki jest 1 m, zaś jednostką obmiaru przebudowy zjazdów jest 1 mb. Cena netto za te jednostki powinna obejmować: usunięcie namułu z wyprofilowaniem dna i skarp wraz z odwiezieniem urobku (przy średniej głębokości zamulenia 30- 40 cm). W przypadku nie wskazania miejsca składowania urobku przez zamawiającego, miejsce odkładu znajdzie Wykonawca robót, uzyska on również zgodę właściciela terenu na gromadzenie urobku, przełożenie rur betonowych lub wymiana uszkodzonych wraz z uszczelnieniem i odtworzeniem nawierzchni na zjazdach - usunięcie nadmiaru ziemi z poboczy wraz z odwiezieniem urobku. Orientacyjny zakres robót ziemnych wg załączonego kosztorysu ofertowego. Prace będą wykonywane sukcesywnie w miarę potrzeb, każdorazowo na polecenie Zamawiającego. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w kosztorysach ofertowych oraz w Specyfikacji technicznej. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu robót określonych w kosztorysach ofertowych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.11.21.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach Zadania Nr 1 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował odpowiednim sprzętem, tj. samochód ciężarowy o ładowności min. 8T, koparka samojezdna, piła do cięcia asfaltu, zagęszczarka spalinowa. W ramach Zadania Nr 2 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował odpowiednim sprzętem, potrzebnym do realizacji zamówienia t.j. koparka samojezdna, samochód wywrotka o ładowności min. 10T.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty o treści zgodnej z załączonym wzorem, kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem cen czynników produkcji, o treści zgodnej z załączonym wzorem, pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy niewymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Czas reakcji - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: przekazanie terenu budowy, zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać zamawiającemu, lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy objętym przedmiotem zamówienia. Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: niesprzyjających warunków atmosferycznych zawieszenia robót przez zamawiającego, wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych siły wyższej, Skrócenie wykonania terminu wykonania zamówienia obniżenie kosztu wynagrodzenia robót i tym samym wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku wykonania mniejszego zakresu robót niż planowany, rezygnacja z części robót. zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych. poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmiana technologii wykonywania robót budowlanych. wprowadzenie robót zamiennych lub dodatkowych wprowadzenie podwykonawstwa, zmiana podwykonawców, rezygnacja z podwykonawstwa, zmiana zakresu podwykonawstwa, podniesienie bezpieczeństwa prowadzonych robót Powyższe zmiany mogą być zainicjowane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy (najpierw ustny, później pisemny) w sprawie proponowanej zmiany. Może to być: wniosek zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, wniosek zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany, wniosek wykonawcy. Wniosek taki, aby mogła się do niego ustosunkować druga strona musi zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, koszt zmiany oraz wpływ na wysokość wynagrodzenia, czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie w przyszłej umowie wszelkich nieistotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty. Za zmiany nieistotne Zamawiający uznaje takie zmiany, co do których wiedza na etapie przygotowania postępowania nie miałaby wpływu na potencjalnych wykonawców lub na wynik postępowania. Wszelkie zmiany wymagają zgody zamawiającego i wykonawcy w formie sporządzonego i podpisanego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spropczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce pok. 202, I p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, II. pok. 314 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Drobne roboty z zakresu bieżącego utrzymania dróg i mostów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.3.1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 1 - Drobne roboty z zakresu bieżącego utrzymania obejmujące m.in.: a) remonty obiektów z betonu - remont ścianek czołowych, b) remont przepustów, c) umocnienie skarp rowów, kanałów koszami kamiennymi, d) ustawienie barier stalowych jednostronnych, e) wypełnienie uszkodzonych miejsc gruntem rodzimym lub mieszanką piaszczysto - gliniastą, Prace będą wykonywane sukcesywnie w miarę potrzeb, każdorazowo na polecenie Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Czas reakcji - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Roboty ziemne (renowacja rowów, ścinka poboczy, przebudowa zjazdów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 - Roboty ziemne - obejmujące renowację rowów, ścinkę poboczy, przebudowę zjazdów; Przedmiot zamówienia w zakresie tego zadania dotyczy: robót ziemnych (renowacja rowów, ścinka pomoczy, przebudowa zjazdów). Jednostką obmiaru renowacji rowów jest 1 mb, jednostką obmiaru ścinki jest 1 m, zaś jednostką obmiaru przebudowy zjazdów jest 1 mb. Cena netto za te jednostki powinna obejmować: usunięcie namułu z wyprofilowaniem dna i skarp wraz z odwiezieniem urobku (przy średniej głębokości zamulenia 30- 40 cm). W przypadku nie wskazania miejsca składowania urobku przez zamawiającego, miejsce odkładu znajdzie Wykonawca robót, uzyska on również zgodę właściciela terenu na gromadzenie urobku, przełożenie rur betonowych lub wymiana uszkodzonych wraz z uszczelnieniem i odtworzeniem nawierzchni na zjazdach - usunięcie nadmiaru ziemi z poboczy wraz z odwiezieniem urobku. Orientacyjny zakres robót ziemnych wg załączonego kosztorysu ofertowego. Prace będą wykonywane sukcesywnie w miarę potrzeb, każdorazowo na polecenie Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Czas reakcji - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.