eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lednogóra › Zintegrowany system sprzedaży, gospodarki magazynowej i rozliczeń księgowych w punktach handlowych Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Lednogóra: Zintegrowany system sprzedaży, gospodarki magazynowej i rozliczeń księgowych w punktach handlowych Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy.
Numer ogłoszenia: 64234 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35376 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy, Dziekanowice 32, 62-261 Lednogóra, woj. wielkopolskie, tel. 061 4275010, faks 061 4275020.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zintegrowany system sprzedaży, gospodarki magazynowej i rozliczeń księgowych w punktach handlowych Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zintegrowany system sprzedaży, gospodarki magazynowej i rozliczeń księgowych w punktach handlowych Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy. 2. Rodzaj zamówienia: Dostawa i usługi. 3. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zintegrowanego systemu sprzedaży, gospodarki magazynowej i rozliczeń księgowych w punktach handlowych Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy. Na system ten składają się: a)specjalistyczne seryjne oprogramowanie przeznaczone do zarządzania sprzedażą w sieci punktów handlowych oraz magazynem i umożliwiające zarządzanie asortymentem i wykazem kontrahentów. b) specjalistyczne oprogramowanie seryjne do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci, stanowiące końcówkę systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych i wymieniającą dane on-line z bazą centralną c)sprzęt umożliwiający pracę systemu (terminal dotykowy, drukarka fiskalna z szufladą na pieniądze, drukarka etykietująca do drukowania biletów, czytnik kodów kreskowych). d)szkolenia personelu muzealnego przygotowujące do pracy na zintegrowanym systemie sprzedaży, gospodarki magazynowej i rozliczeń księgowych w punktach handlowych Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy e)moduł umożliwiający przekazywanie danych księgowych do programu WF_Fakir WAPRO, (program w posiadaniu Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy) f) projekt aranżacji trzech punktów sprzedaży w MuzeumPierwszych Piastów na Lednicy umożliwiający efektywne i atrakcyjne wykorzystanie zamawianego systemu (rzut i fotografie wnętrz pomieszczeń muzealnych w których zostaną zamontowane kasy fiskalne zawiera załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Ilość zamawianych zestawów do sprzedaży w punktach handlowych MPP - 6 szt. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5.1. Zakup programu, wraz z pisemną licencją dla Windows (lub równoważnego systemu operacyjnego), przeznaczonego do zarządzania magazynem, oraz siecią sklepów. Program ma być przejrzysty i prosty w obsłudze, w intuicyjny sposób pozwalający zarządzać asortymentem towarowym oraz wykazem kontrahentów. Oprogramowanie powinno mieć: - możliwość aktualizacji, -zapewniony serwis -wsparcie techniczne -podstawowe szkolenie, które przygotuje personel w sposób wystarczający do sprawnej obsługi w/w programu i powinno zawierać: -wersję jednostanowiskową (serwer) -wersja sieciową do 5 stanowisk -rozliczenie kasjerów -obsługę drukarek kodów kreskowych -obsługę sprawdzarek cen -edytor etykiet -generator zamówień -oprogramowanie umożliwiające przesyłanie danych księgowych do programy WF Fakir (WAPRO) -moduł (oprogramowanie) zdalnego zarządzania cenami -oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci, -końcówki systemu pracujące na swojej lokalnej bazie danych i wymieniające dane on-line z bazą centralną. 5.2. Wykaz sprzętu do systemu: 1. Komputer stacjonarny (1 szt.) -Procesor min. 2 rdzenie -Hdd min 500 GB -Napęd dvd-rw -RAM min. 4GB ddr3 -Obudowa -System operacyjny Windows pro -Monitor LED min 19 -Myszka -Klawiatura -Wymagane okablowanie 2. Drukarka laser mono, możliwość stosowania zamienników (bez tzw. bębna, którego trzeba wymieniać okresowo), wymagane okablowanie 3. Terminal komputerowy z ekranem dotykowym (6 szt.) 4. Skaner o wysokiej wydajności odczytu kodów jednowymiarowych, kodów złej jakości, uszkodzonych oraz o dużej gęstości. (7 szt. tzn. - 5 stanowisk sprzedaży, 1 centrala, 1 rezerwa). 5.Drukarka fiskalna z obcinaczem i kopią elektroniczną + szuflada do pieniędzy (6 szt.) 6. Drukarka etykietująca drukarki stacjonarne o podwyższone szybkość i wydajność, drukujące w technologii druku termicznego (6 szt.) 5.4. Przedmiot zamówienia obejmuje także: 1. Szkolenie dla pracowników Muzeum, około 10 osób (Ilość godzin zgodnie z wymaganiami producenta oprogramowania). 2. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu oraz oprogramowania (przedmiotu zamówienia) stanowiących w dniu zawarcia niniejszej umowy własność MUZEUM. 3. Opracowanie projektów organizacji stanowisk handlowych w trzech punktach należących do Zamawiającego. 4. Dostarczany sprzęt objęty ma być co najmniej 24 miesięczną gwarancją. 5. Termin reakcji serwisu w przypadku awarii sprzętu lub oprogramowania - 24 h w siedzibie Zamawiającego - jeżeli naprawa może być wykonana w siedzibie Zamawiającego. 6. Termin reakcji serwisu w przypadku awarii sprzętu lub oprogramowania - 48 h w siedzibie Zamawiającego - jeżeli naprawa musi być wykonana w siedzibie Wykonawcy. Wykonawca dostarczy zastępczy sprzęt na czas wykonania naprawy. 5.5. Wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.20.00 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące 30.21.61.00 - Czytniki optyczne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIDDEX Drygas i Żabko sp. j, ul. Grunwaldzka 146 a, 60-309 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61350,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79783,95

  • Oferta z najniższą ceną: 79783,95 / Oferta z najwyższą ceną: 79783,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.