eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości na potrzeby jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej w Szczecinie. Sprawa ZO-43/35A-II/08

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Szczecin: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości na potrzeby jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej w Szczecinie. Sprawa ZO-43/35A-II/08.
Numer ogłoszenia: 64233 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165387 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza w Szczecinie, ul. Janosika 8, Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 422-08-51 w 319, faks 091 4232417.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości na potrzeby jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej w Szczecinie. Sprawa ZO-43/35A-II/08..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości o wartości brutto 258 526,54 zł na potrzeby 75 jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej w Szczecinie. Wskazana powyżej wartość zamówienia jest sumą wartości zapotrzebowania poszczególnych jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej w Szczecinie, wskazanych w Załączniku nr 3 do umowy. Przedmiot dostawy określono w Wykazie asortymentu - cenniku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów określonych przykładowymi znakami towarowymi. UWAGA: Na podstawie art. 97 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w przypadku, gdy wykonawca składa tzw. ofertę równoważną obowiązany jest załączyć do oferty próbki produktów równoważnych (z dołączonym opisem, której pozycji Wykazu asortymentu - cennika stanowiącym Załączniki nr 2 są zamiennikami) wraz z odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi ich równoważność w zakresie, co najmniej podstawowych cech - atesty, aprobaty lub podobne dokumenty wystawione przez podmioty zewnętrzne (np. producenta), dla przykładu w przypadku środków chemicznych będą to dokumenty potwierdzające równoważność składu chemicznego. W celu umożliwienia komisji przetargowej dokonania sprawdzenia jakości oferowanych produktów równoważnych i stwierdzenia czy spełniają one wymogi równoważności w stosunku do wzorców, dołączone dokumenty muszą dotyczyć zarówno zamiennika jak i wzorca. Zwrot próbek wykonawcom dokonany zostanie na podstawie art. 97 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty równoważnej, w ww. osobnym opakowaniu zamieścić należy kartę z opisem poszczególnych produktów i wskazaniem ich odniesienia do Wykazu asortymentu - cennika, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.58.00 - 17.22.58.00 21.12.20.00 - 21.12.20.00 21.20.00.00 - 21.20.00.00 24.51.30.00 - 24.51.30.00 24.51.31.00 - 24.51.31.00 24.51.13.10 - 24.51.13.10 24.51.32.90 - 24.51.32.90 24.51.14.00 - 24.51.14.00 25.22.20.00 - 25.22.20.00 36.67.30.00 - 36.67.30.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 211907 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Delko Esta, ul. Kochanowskiego 23, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 207780.61
  • Oferta z najniższą ceną: 207780.61 oferta z najwyższą ceną: 211352.08
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.