Ogłoszenie z dnia 2012-03-02
Poznań: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni- liczba pakietów 2
Numer ogłoszenia: 64232 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni- liczba pakietów 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni pakiet nr 1, oraz realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pakiet nr 2 wykazy będą stanowiły załączniki nr 1 i 1a do umowy. 3.2 Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2 i 2a do niniejszej SIWZ Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia. 3.3 Dostawa odbywać się będzie wraz z wniesieniem, transportem na koszt wykonawcy. Odbiorcą tuszy i tonerów będą jednostki organizacyjne uczelni. Zamawiający wymaga, aby każdorazowe dostawy tuszy i tonerów dla jednostek organizacyjnych uczelni, określonych w załączniku nr 1 i 1 a do umowy, odbywały się w zwykłe dni tygodnia w godzinach od 10:00 do 14:00. Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnej dostawy tuszy i tonerów na wskazany adres, przy czym jej koszt należy wliczyć w łączną wartość oferowanych artykułów. 3.4 Zamówienie będzie zawierać: a. wykaz pozycji - przedmiotowo oraz ilościowo, b. adres odbiorcy, c. nazwisko i telefon osoby upoważnionej do odbioru dostawy (wzór wg załącznika nr 3 do umowy). 3.5 Zamówienie zbiorcze kierowane będzie przez Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia UP. 3.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości w zależności od zapotrzebowania z jednostek organizacyjnych Uczelni. 3.7 Termin dostawy może wynieść maksymalnie 24 godz. od chwili złożenia zamówienia faksem. 3.8 Tonery i tusze atramentowe muszą być oryginalne. Pod określeniem oryginalne tonery i tusze atramentowe należy rozumieć, że ich producentem jest tylko i wyłącznie firma produkująca kopiarki lub drukarki do których dany materiał eksploatacyjny ma być stosowany. Tak więc np. firma Hewlett-Pacard jest tylko i wyłącznie producentem oryginalnych tuszy atramentowych do produkowanych przez nią drukarek atramentowych HP, firma MITA jest tylko i wyłącznie producentem oryginalnych tonerów do produkowanych przez nią kopiarek, itd. Okres ważności tonerów, tuszy atramentowych w dniu realizacji zamówienia częściowego, nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 3.9 Zamawiający nie dopuszcza dostarczania nie atestowanych (zamienników) artykułów określonych w przedmiocie zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek w zakresie Pakietu nr 2 (załącznik nr 2a) realizowane będą w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (nr projektów: POIG.02.03.02-00-031/09, POIG.01.01.02-00-074/09, POIG.01.01.02-00-061/09, POIG.01.03.01-00-101/08 POLAPGEN, CCI2007CB163PO019 POMERANIA, POIG.01.03.01-00-129/09 , POIG.01.03.01-00-132/08)..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni- pakiet1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EUREKA-THIEL" JARACZEWSKI, MICHALCZYK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"EUREKA-THIEL" JARACZEWSKI, MICHALCZYK SPÓŁKA JAWNA
- EUREKA Thiel sp.j Jaraczewski Michalczyk, ul Armii Poznan 26, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 603493,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 741563,14
Oferta z najniższą ceną: 741563,14 / Oferta z najwyższą ceną: 743967,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni- pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EUREKA-THIEL" JARACZEWSKI, MICHALCZYK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"EUREKA-THIEL" JARACZEWSKI, MICHALCZYK SPÓŁKA JAWNA
- EUREKA Thiel sp.j Jaraczewski , Michalczyk, ul Armii Poznań 26, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118376,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 145378,47
Oferta z najniższą ceną: 145378,47 / Oferta z najwyższą ceną: 146276,77
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Sukcesywne dostawy ww przedmiotu zamówienia spełniają wymogi ustalonych norm jakościowych i standardowych i są powszechnie dostępne na rynku . Łączna wartość przewidywanych dostaw w okresie trwania umowy nie przekroczy 200 000,00 euro
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa odczynników (powtórka 9 części)
- Wymiana nawierzchni ulicy Wawrzyniaka w Poznaniu wraz z założeniem zieleni i roczną pielęgnacją kontraktową.
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów spotkania w Warszawie w terminie 25- 26.6.2024
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.