eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Radziejów: Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie.
Numer ogłoszenia: 64231 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania świadczenie usług telekomunikacyjnych w publicznej sieci telefonii stacjonarnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie siedziba przy ulicy Szpitalnej 3. 2.W ramach wykonywanej usługi telekomunikacyjnej Wykonawca zapewni Zamawiającemu stały dostęp do sieci telefonii stacjonarnej i umożliwi realizowanie wychodzących i przychodzących połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz z siecią telefonii komórkowej. 3.Zamawiający obecne korzysta z poniższych usług: 1) usługi ISDN 30B+D ( PRA ograniczone do 15 szczelin) wejścia/wyjścia plus dwa łącza analogowe: faks -54 285 3701 i numer 54 234 10 28. 2) łącze 2B+D - 2 szt. 3) usługi DDI - 300 numerów, 4) realizacji połączeń głosowych z pominięciem techniki VoIP, 5) sekundowego naliczania połączeń bez opłaty wstępnej, 6) 5000 bezpłatnych minut na połączenia lokalne, strefowe i międzystrefowe, w tym 300 min dla łącza analogowego (faks) 54 285 37 01 i dla łącza analogowego 54 234 10 28. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawców świadczenia przedmiotowej usługi w niżej wymienionych wymaganiach bezwzględnych: 1) zachowania usługi PRI ISDN 30B + D wyjścia /wejścia plus jedno łącze analogowe- faks, 2) dwa łącza BRA 2B +D, 3) usługi DDI na 300 numerów z zachowaniem dotychczasowej numeracji z bezpośrednim wybieraniem numerów wewnętrznych, 4) realizacji połączeń głosowych z pominięciem techniki VoIP, 5) zachowania dotychczasowej numeracji miejskiej, 6) sekundowego rozliczania czasu połączeń od pierwszej sekundy połączenia bez opłaty wstępnej, 7) usługi telekomunikacyjne świadczone przez system typu kablowego lub radiowego z zastrzeżeniem, iż w przypadku zamiaru świadczenia usług poprzez system radiowy. Zamawiający nie wyraża zgody na instalację urządzeń na jego terenie. Jedynym możliwym sposobem doprowadzenia traktu PRA i łączy BRA do centrali są łącza światłowodowe lub miedziane, 8) świadczenie usługi w sposób ciągły, tj. codziennie, przez całą dobę, nieprzerwanie, przez cała dobę, przez okres 24 miesięcy z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń, tj. poprawności wybierania numerów, baku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usługi, 9) zapewnienia bezpłatnych okresowych przeglądów stanu technicznego łączy i sprawdzania ich parametrów poprzez wykonanie pomiarów oraz zapewnienie bezpłatnej, technicznej pomocy przy zgłoszeniu awarii łącza przez Zamawiającego, obejmującej lokalizację i usuwanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy, 10) zapewnienia wskazania numerów kontaktowych w zakresie zgłaszania usterek i nieprawidłowości w pracy łączy analogowych PSTN i traktów ISDN, 11) w przypadku nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia usługi bez zwłoki po zgłoszeniu usterki telefonicznie bądź faksem przez Zamawiającego, nie później jednak niż w ciągu 6 godzin od chwili zgłoszenia. 12) zachowania pakietu darmowych minut nie mniejszego niż 5000 minut/miesięcznie na połączenia lokalne, strefowe i międzystrefowe. 5. Wykonawca wyraża zgodę na termin płatności nie krótszy niż 14 dni..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. b) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie analizy dostarczonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do siwz). 2. Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej (załącznik nr 2 do siwz). 3. Wykaz /części zamówienia/ (załącznik nr 6 do siwz).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamówienie realizowane będzie przez okres 24 miesięcy od dnia uruchomienia usługi. 1) rozpoczęcie świadczenia usługi nastąpi w terminie nie później niż 30 dni od dnia zawarcia umowy, 2.Zamawiający dokonywać będzie płatności przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w oparciu o fakturę VAT wystawioną raz w miesiącu z odroczonym terminem płatności nie krótszym niż 14 dni od daty jej otrzymania. 3. Koszty połączeń telefonicznych będą naliczane po zakończeniu każdego pełnego miesięcznego okresu rozliczeniowego z wyjątkiem abonamentów, które będą rozliczane z początkiem danego miesięcznego okresu rozliczeniowego. 4. Wysokość 1 - miesięcznego abonamentu oraz stawek za realizowane połączenia nie ulegnie zmianie w stosunku do wysokości określonych w ofercie Wykonawcy przez cały okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem sytuacji: 1)kiedy Wykonawca obniży ceny świadczenia usług telekomunikacyjnych w cenniku usług telekomunikacyjnych Wykonawcy, 2) zmiany obowiązującej stawki VAT; Jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie zapłaconego podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalradziejow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Administracji i Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów - lokal nr 2-102 (pierwsze piętro budynek administracji)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 12:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów - lokal 2-100 sekretariat (pierwsze piętro budynek administracji)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.