eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno-Zdrój › Usługa organizacji i przeprowadzenia pięciu poziomów szkoleń z zakresu zarządzania projektami wg metodyki Projekt Cycle Management w ramach projektu Dobre zarządzanie oraz organizacji i przeprowadzenia warsztatów wzrostu motywacji do zarządzania dla beneficjentek projektu Dobre zarządzanie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-04

Szczawno-Zdrój: Usługa organizacji i przeprowadzenia pięciu poziomów szkoleń z zakresu zarządzania projektami wg metodyki Projekt Cycle Management w ramach projektu Dobre zarządzanie oraz organizacji i przeprowadzenia warsztatów wzrostu motywacji do zarządzania dla beneficjentek projektu Dobre zarządzanie.
Numer ogłoszenia: 64226 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 64 80 400, faks 074 64 80 417.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.darr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji i przeprowadzenia pięciu poziomów szkoleń z zakresu zarządzania projektami wg metodyki Projekt Cycle Management w ramach projektu Dobre zarządzanie oraz organizacji i przeprowadzenia warsztatów wzrostu motywacji do zarządzania dla beneficjentek projektu Dobre zarządzanie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego wsparcia w postaci: organizacji i przeprowadzenia pięciu poziomów szkoleń z zakresu zarządzania projektami wg metodyki Projekt Cycle Management (łącznie minimum 10 cykli szkoleniowych, minimum 50 szkoleń dla minimum100 uczestników ,uczestniczek, w tym minimum 63 kobiet) oraz organizacji i przeprowadzenia warsztatów wzrostu motywacji do zarządzania dla beneficjentek projektu (łącznie minimum 5 warsztatów dla minimum 63 uczestniczek) w ramach Projektu pn. Dobre zarządzanie. Okres realizacji przedmiotu zamówienia ustala się następująco: - data rozpoczęcia realizacji usługi: dzień podpisania umowy, - data zakończenia realizacji usługi: 17 maja 2012 r, - data końcowego rozliczenia realizacji usługi: 31 maja 2012 r. Usługa obejmuje realizację następujących zadań: - zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zarządzania projektami wg metodyki Projekt Cycle Mamagement, - zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wzrostu motywacji do zarządzania dla uczestniczek Projektu Szczegółowe zakresy poszczególnych elementów usługi zostały opisane w załącznikach do SIWZ: Zakres zadań wykonawcy oraz we wzorze umowy. Grupa docelowa usługi. Uczestnikami (uczestniczkami) szkoleń mogą być wyłącznie dorosłe osoby pracujące na Dolnym Śląsku (min. 100 osób), które z własnej inicjatywy są zainteresowane nabyciem nowych, uzupełnieniem lub podwyższeniem kwalifikacji poza godzinami pracy (w tym minimum 63% stanowiły będą kobiety). Uczestniczkami warsztatów mogą być wyłączni dorosłe kobiety, które wzięły udział w szkoleniach z zakresu zarządzania wg metodyki PCM realizowanych w ramach Projektu (minimum 63 osoby). 2.5. Oczekiwane rezultaty przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje, iż w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien osiągnąć następujące rezultaty: Twarde: - przynajmniej 100 osób dorosłych pracujących w województwie dolnośląskim (minimum 63 kobiety) nabędzie nowe kompetencje i ukończy 5-modułowy cykl szkoleniowy z zakresu zarządzania projektami wg metodyki PCM otrzymując certyfikat udziału w projekcie, - zrealizowanie min. 8000 osobogodzin szkoleń z zakresu zarządzania projektami wg metodyki PCM - min. 80 h na 1 osobę x 100 osób, - przynajmniej 63 uczestniczki szkoleń ukończą warsztaty z zakresu motywacji do zarządzania (zapobiegające segregacji pionowej na rynku pracy), - zrealizowanie min. 756 osobogodzin warsztatów wzrostu motywacji do zarządzania - min. 12 h na 1 osobę x 63 osoby. Miękkie: - podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności u co najmniej 80% uczestników/uczestniczek szkoleń (w tym minimum 60% kobiet) w zakresie zarządzania projektami wg metodyki PCM z użyciem aplikacji informatycznej Victoria PM (lub równoważnej), - podniesienie poziomu motywacji do pełnienia funkcji kierowniczych w projektach u minimum 80% beneficjentek, - wzrost poczucia wartości zawodowej i poziomu kompetencji pracowniczych u minimum 80% uczestników/uczestniczek szkoleń Wykonawca dokona pomiaru osiągnięcia przedmiotowych wskaźników: a) twardych: na podstawie bieżącego monitoringu uczestników (uczestniczek (pakietu szkoleniowego i warsztatowego) obejmującego formularz zgłoszeniowy, listę obecności, dziennik zajęć, listę wydanych zaświadczeń, b) miękkich: poprzez przeprowadzenie anonimowego badania oceny efektywności wsparcia z użyciem kwestionariusza obejmującego pomiar w obszarach -reakcja- (zadowolenie, satysfakcja), -wiedza i umiejętności- (realizacja celów szkolenia, warsztatu), -wyników i rezultatów -(wpływu, zmiany zachowań). Efektywność będzie badana w dniu zakończenia wsparcia (wszyscy uczestnicy) oraz 2-6 m-cy po zakończeniu udziału w Projekcie (próba minimum 80% uczestników,uczestniczek); Pomiar w obszarze - wiedza i umiejętności- będzie badany poprzez przeprowadzenie sprawdzianów wiedzy uczestników szkoleń na każdym szkoleniu oraz wewnętrznego egzaminu końcowego po ukończeniu przez uczestników pięciu poziomów szkoleń. Badanie ankietowe uczestników, uczestniczek Projektu zawierało będzie element pomiaru wzrostu wartości zawodowej i poziomu kompetencji w wyniku udziału w Projekcie. Ewaluacja beneficjentek warsztatów motywujących zbada podniesienie poziomu motywacji do pełnienia funkcji kierowniczych w projektach, zawierała będzie również elementy badania sytuacji kobiet na rynku pracy. Wykonawca jest zobowiązany przedstawiać Zamawiającemu raport końcowy zawierający wyniki wszystkich badań ankietowych wraz ze sprawozdaniem końcowym z realizacji szkoleń i warsztatów.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.20.00-2. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank DnB NORD Polska S.A. o Wałbrzych nr 33 1370 1079 0000 1701 4045 0600 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank DnB NORD Polska S.A. o/ Wałbrzych nr 33 1370 1079 0000 1701 4045 0600 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie (wzór oświadczenia znajduje się w treści oferty).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - wykonał co najmniej dwie usługi finansowane ze środków publicznych (Unii Europejskiej lub (i) budżetu państwa) o łącznej wartości minimum 800.000,00 zł brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych brutto) polegające na przeprowadzeniu szkoleń, które obejmowały łącznie: zapewnienie sal szkoleniowych, zapewnienie trenerów, opracowanie/zapewnienie materiałów szkoleniowych, zapewnienie wyżywienia i zakwaterowania oraz; - zrealizował co najmniej 15 szkoleń z zakresu zarządzania projektami wg metodyki Projekt Cycle Management dla minimum 100 osób, przy czym organizacja szkoleń obejmowała łącznie: zapewnienie sal szkoleniowych, zapewnienie trenerów, opracowanie (zapewnienie) materiałów szkoleniowych, zapewnienie wyżywienia i (lub) zakwaterowania. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie (wzór oświadczenia znajduje się w treści oferty).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji usługi Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca powinien wskazać osoby odpowiedzialne ze strony Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy (uczestniczących w wykonywaniu zamówienia), którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą wykonywać zamówienie w zakresie określonym w pkt. 4.1 cz. II Zakresu zadań Wykonawcy (Załącznik nr 7 do SIWZ), posiadające co najmniej wykształcenie średnie, a w przypadku Zarządzającego co najmniej wykształcenie wyższe oraz posiadające (każda osoba) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w realizacji usług finansowanych przez Unię Europejską. Doświadczenie musi odpowiadać zakresowi powierzonych czynności (funkcji) do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia i być udokumentowane wykazem przeprowadzonych przez te osoby usług ze wskazaniem nazwy. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości minimalnej 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający kierując się treścią art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje niżej wymienione zmiany w treści umowy: - zmiany w Zakresie zadań Wykonawcy, - zmiany w Harmonogramie realizacji wsparcia, - zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku zmiany Harmonogramu realizacji projektu, - zmiany w Zasadach obliczania wynagrodzenia Wykonawcy, za wyjątkiem zwiększenia łącznej kwoty wynagrodzenia, przysługującego za realizację przedmiotu umowy, - zmiany w zapisach umowy spowodowane koniecznością dostosowania dokumentacji do zmieniających się wymogów PO KL, do interpretacji i wytycznych Instytucji Wdrażającej (IP II stopnia) oraz do obowiązujących przepisów prawa, - inne zmiany niezbędne do prawidłowej realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.darr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój, (II pietro - sekretariat)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój, (II pietro - sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Dobre zarządzanie, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwa dla przedsiębiorstw..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.