Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-04
Opatówek: Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z nauki o jakości w ramach realizowanego projektu Zawsze na właściwym torze - edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku.
Numer ogłoszenia: 64218 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka , ul. Parkowa 1, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 62 761 85 40, faks 62 761 92 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsogrodnik.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z nauki o jakości w ramach realizowanego projektu Zawsze na właściwym torze - edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć pozalekcyjnych z nauki o jakości w placówce oświatowej prowadzącej kształcenie zawodowe na poziomie Technikum. 2.Pozalekcyjne zajęcia będą przeznaczone dla uczniów, którzy chcą zdobyć wiedzę z zakresu nauki o jakości. 3.Zajęcia będą przeprowadzone zgodnie z wytycznymi zawartymi w szczegółowym opisie zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. 4.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań, z których każde stanowi odrębne zamówienie tj.: Zadanie 1 - Pozalekcyjne zajęcia z nauki o jakości a) gr.1 - 23 osoby (52 godziny w 2011) b) gr.1 - 23 osoby (52 godziny w 2012) Zadanie 2 - Pozalekcyjne zajęcia z nauki o jakości a) gr.2 - 23 osoby (52 godziny w 2011) b) gr.2 - 23 osoby (52 godziny w 2012) Zadanie 3 - Pozalekcyjne zajęcia z nauki o jakości a) gr.3 - 23 osoby (52 godziny w 2011) b) gr.3 - 23 osoby (52 godziny w 2012) Zadanie 4 - Pozalekcyjne zajęcia z nauki o jakości a) gr.4 - 23 osoby (52 godziny w 2011) b) gr.4 - 23 osoby (52 godziny w 2012) Zadanie 5 - Pozalekcyjne zajęcia z nauki o jakości a) gr.5 - 23 osoby (52 godziny w 2011) b) gr.5 - 23 osoby (52 godziny w 2012) 3.Zajęcia należy zorganizować i przeprowadzić zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - dla każdego zadania- zawartym w Załączniku nr 7 do niniejszej siwz. 4.Wykonawca zobowiązany jest wydać, wystawione imiennie dla każdego z uczestników zajęć, zaświadczenia o uczestnictwie w danych zajęciach. Kopie zaświadczeń wystawionych uczestnikom zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu po przeprowadzeniu danych zajęć. 5.Szczegółowy sposób realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do siwz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony jeśli Wykonawca wykaże że, posiada doświadczenie we wdrażaniu Systemu Zarządzania Jakością wg norm PN-EN ISO 9001:2009 oraz posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z nauki o jakości. Dla zadań nr 1-5 Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą: 1. kwalifikacje do prowadzenia zajęć z nauki o jakości odpowiadające kwalifikacjom do zajmowania stanowiska nauczyciela zgodnie z § 2 ust.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400) i posiadającą co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego lub 2. osobą będącą nauczycielem akademickim prowadzącym wykłady z nauki o jakości.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do siwz. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, w przypadku gdy nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę, do oferty, jeżeli ofertę wraz z załącznikami lub ofertę podpisuje pełnomocnik. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj czynności, do których upoważniony jest Pełnomocnik.Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Istotne dla stron postanowienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do siwz. 2.Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach : a)Jeżeli zmieni się okres realizacji Projektu to może nastąpić zmiana okresu obowiązywania umowy i wynagrodzenie będzie wypłacone wyłącznie za godziny zajęć przeprowadzone w okresie realizacji Projektu, w którym koszty Projektu mogą być uznane za kwalifikowalne, zgodnie ze zaktualizowanym budżetem Projektu.b)Jeżeli zmianie ulegną wytyczne/dokumenty odnoszące się do realizacji projektu lub Lider Partnerstwa przekaże nowe wytyczne regulujące prowadzenie zajęć w ramach Projektu. c)Kwota wynagrodzenia brutto określona w umowie może ulec zmianie w przypadku zmiany sytuacji Wykonawcy, dotyczącej ubezpieczeń społecznych i Funduszu Pracy, powodującej zmianę stawek, powstanie lub ustanie obowiązku odprowadzania przez Zamawiającego składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy od wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku powstania po stronie Zamawiającego obowiązku odprowadzania składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone o sumę składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy odprowadzonych przez Zamawiającego od wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku ustania obowiązku odprowadzania składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy przez Zamawiającego wynagrodzenie Wykonawcy może zostać powiększone o sumę tych składek.(w przypadku jeżeli powyższe dotyczy) d)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości godzin zajęć do przeprowadzenia w przypadku, gdy stwierdzi, że nie leży to w jego interesie lub nie zgromadził odpowiedniej liczby uczestników chętnych do rozpoczęcia zajęć lub w trakcie realizacji zajęć liczba uczestników zmalała w ten sposób, że może to spowodować nieosiągnięcie założonych rezultatów Projektu. e)Jeżeli zaistnieją jakiekolwiek inne okoliczności, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili podpisywania umowy, a które mogą mieć wpływ na prawidłową realizację Projektu. f)zmiany osoby prowadzącej zajęcia wyłącznie w przypadkach i na zasadach określonych w § 2 umowy. 3.Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić pisemnie, za zgodą obu stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsogrodnik.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka ul. Parkowa 1 62 -860 Opatówek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka ul. Parkowa 1 62 -860 Opatówek - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zawsze na właściwym torze - edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX - rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- Usługa organizacji wycieczek/atrakcji integracyjnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć dla dzieci z Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz SOSW w Kalwarii Zebrzydowskiej.
- USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.