eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Jordanowa



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 6416 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Jordanów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Jordanowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 359312


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa, krajowy numer identyfikacyjny 52399100000, ul. Rynek  1, 34240   Jordanów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 18 26 91 700, faks 18 26 91 719, e-mail miasto@jordanow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jordanow.pl, www.bip.malopolska.pl/umjordanow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Jordanowa

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Miasta Jordanowa, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2016 r., poz. 250 z późn.zm ), zapisami uchwały Nr VII/111/15 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 30 marca 2015r. zmieniająca uchwałę Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012r. w sprawie wykonania "Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego" z dnia 2 lipca 2012 r. - oraz postanowieniami : - Uchwały XXII/194/2016 z dnia 21 listopada 2016 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Jordanowa. - Uchwały XXII/195/2016 z dnia 21 listopada 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: a) zgromadzonych w workach, pojemnikach i kontenerach usytuowanych przy zamieszkałych budynkach mieszkalnych, domkach letniskowych lub innych nieruchomościach wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe: - zmieszanych nie segregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 - segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny) podanych poniżej rodzajów odpadów: 1) odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01, 2) papieru i tektury ( kod 20 01 01, 15 01 01), 3) tworzyw sztucznych ( kody 20 01 39, 15 01 02), 4) opakowań wielomateriałowych ( kod 15 01 05), 5) metalu ( kod 15 01 04, 20 01 40), 6) tekstyliów (kod 20 01 11), 7) szkła ( kod 20 01 02, 15 01 07), b) dostarczonych w określonych odrębnie terminach do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych: 1) odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych (tj. chemikaliów, zużytych baterii i akumulatorów i innych) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 27*, 20 01 29*, 20 01 33*, 2) przeterminowanych leków o kodzie 20 01 33, 3) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36, 4) odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07, 5) opon o kodzie 16 01 03, 6) odpadów komunalnych niewymienionych w innych grupach o kodzie 20 03 99, 7) odpadów budowlanych z remontów niewymagających zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę (w ilości nie większej niż 2 m3 od nieruchomości na rok). 8) innych niewymienionych odpadów komunalnych. 2. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu południowego zgodnie z uchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania "Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego" z późniejszymi zmianami. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3.Właściciele nieruchomości zamieszkałych, domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, od których będą odbierane odpady, mają obowiązek gromadzenia odpadów w następujących typach pojemników (urządzeń do gromadzenia odpadów) : a) pojemniki na odpady o pojemności 80 l, 120 l, 240 l, 1100 l, b) worki o pojemności 60 l, 80 l, 120 l, c) pojemniki "dzwony" o pojemności 1500 l, d) kontenery typu KP 7, w tym: 1.dla domów jednorodzinnych, domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe: - na bioodpady - worki o pojemności: 60 l, 80 l, 120 l lub pojemniki o pojemności: 80 l, 120 l, - na odpady pozostałe - worki o pojemności: 60 l, 80 l, 120 l lub pojemniki o pojemności: 80 l, 120 l, - szkło - worki o pojemności: 60 l, 80 l, 120 l - papier i tektura - worki o pojemności: 60 l, 80 l, 120 l, - tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, metal, tekstylia - worki o pojemności: 60 l, 80 l, 120 l 2.dla bloków mieszkalnych: - pojemniki na pozostałe odpady 120 l, 240 l, 1100 l, - pojemniki na szkło 120 l, 240 l, 1100 l, - pojemniki na papier i tekturę 120 l, 240 l, 1100 l, - pojemniki na tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, metal, tekstylia 120 l, 240 l, 1100 l, - pojemniki "dzwony" przeznaczone do selektywnej zbiórki opakowań ze szkła, papieru i tektury, tworzyw sztucznych, odpadów wielomateriałowych, metalu, tekstyliów o pojemności 1500 l. 4.Odpady komunalne, zbierane przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe będą gromadzone w następujący sposób: a) odpady zbierane w sposób selektywny - w workach/pojemnikach o kolorach: 1) brązowym - odpady ulegające biodegradacji, 2) szarym - odpady pozostałe, niesegregowane, 3) niebieskim - papier i tektura, 4) żółtym - tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, metal, tekstylia, 5) zielonym - szkło (białe i kolorowe). b) odpady zbierane w sposób nieselektywny - w workach/pojemnikach w kolorze: 1)szarym - odpady pozostałe, niesegregowane. 5.Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostarczenia bezpłatnie worków - dla zamieszkałych budynków jednorodzinnych, domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe - (lub pojemników odpłatnie) właścicielom nieruchomości zamieszkałych, domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe. Ponadto w celu rozprowadzania worków tworzy punkty dystrybucji (lub wykorzystuje istniejące placówki, sklepy, teren oczyszczalni ścieków-PSZOK itp.) w Jordanowie. Wykonawca tworzy te punkty dystrybucji po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym (wymagana akceptacja Zamawiającego). Punkty dystrybucji worków muszą zostać uruchomione w terminie do 15.12.2016 r. Dostarczane worki muszą spełniać wymagania założeń załącznika do Uchwały XXII/194/2016 z dnia 21 listopada 2016 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Jordanowa, ponadto czytelnie oznaczone literami drukowanymi jakiej frakcji odpadów dotyczą np.: SZKŁO i koloru (zabarwieniu) zgodnym z przyjętym regulaminem i w/w opisem. Dopuszcza się dodatkowe oznaczenie na workach nazwą Wykonawcy lub Gminy. W ramach zamówienia Wykonawca dostarcza bezpłatnie pojemniki do zbierania odpadów komunalnych w nieruchomościach wielomieszkaniowych oraz zapewnia utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, b) wyposażenia pojazdów odbierających odpady w przenośne czytniki kodów kreskowych aby rejestrować w sposób elektroniczny ilości odbieranych odpadów w workach lub pojemnikach z podziałem na poszczególne frakcje odpadów z danej nieruchomości. Program do obsługi kodów kreskowych czytnika musi być kompatybilny z programem do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi Zamawiającego tj. kompatybilny z systemem ODPADY firmy TENSOFT. Wykonawca podczas zbiórki odpadów będzie prowadził elektroniczny odczyt kodów kreskowych umieszczanych przez właścicieli nieruchomości na workach i/lub pojemnikach. Wykonawca ma obowiązek przekazywać raporty miesięczne Zamawiającemu w formie elektronicznej wg wymogów Zamawiającego, c) korzystania z portalu www Urzędu w szczególności: - przeglądania rejestru punktów adresowych odbioru odpadów, - dodawania odczytów odbiorów odpadów na poszczególnych punktach adresowych (ręcznie lub poprzez pliki xml), - przeglądania i tworzenia tras wywozowych, - przeglądania i tworzenia harmonogramów wywozu odpadów na poszczególnych trasach, - przesyłania sprawozdań wynikających z ustawy. 6. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest posiadać bazę magazynowo-transportową oraz wyposażenie o odpowiednim stanie technicznym, co najmniej 3 pojazdy podlegające ocenie umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - zgodnie Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 122). 7.Zamawiający zaleca zapoznanie się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia - zamawiający będzie wymagał, aby na drogach będących w zarządzie zamawiającego i dojazdach do posesji był użyty właściwy tabor transportowy, nie powodujący niszczenia dróg (część dróg wąska, ze znacznym spadkiem podłużnym, ograniczonymi warunkami manewrowania). 8.Częstotliwość wywozu odpadów, według Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Jordanowa: a) dla budynków jednorodzinnych, wywóz odpadów komunalnych odbywa się w sposób zapewniający właściwy stan sanitarno-porządkowy nieruchomości, zgodnie z następującą częstotliwością: 1)odpady ulegające biodegradacji odbierane nie rzadziej niż: - co 2 tygodnie w sezonie, tj. od 1 kwietnia do 31 października, - co 3 tygodnie poza sezonem, tj. od 1 listopada do 31 marca; 2)odpady pozostałe odbierane nie rzadziej niż: - co 2 tygodnie; 3)papier, tektura, tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, metal i tekstylia odbierane nie rzadziej niż: - 1 raz w miesiącu; 4)szkło odbierane zależnie od zapełnienia razem z workami na papier, tekturę, tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, metal i tekstylia; b) dla domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wywóz odpadów komunalnych odbywa się z częstotliwością taką samą jak dla domów jednorodzinnych; c) dla bloków mieszkalnych wywóz odpadów komunalnych odbywa się w sposób zapewniający właściwy stan sanitarno-porządkowy nieruchomości, zgodnie z następującą częstotliwością: a. odpady pozostałe odbierane nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu; b. papier, tektura, tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, metal i tekstylia opróżniany nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu; c. szkło odbierane nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie; d) odbiór odpadów wielkogabarytowych, opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, baterii i akumulatorów, odpadów problematycznych, odpadów z remontów oraz przeterminowanych leków będzie następował z ogólnodostępnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w momencie zapełnienia pojemników i kontenerów. 9.Do obowiązku wykonawcy należy: a) zorganizowanie i prowadzenie ogólnodostępnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Ogólnodostępny punkt będzie zlokalizowany na terenie oczyszczalni ścieków w Jordanowie będzie czynny minimum dwa razy w tygodniu w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, po rozstrzygnięciu postępowania. b) wyposażenie PSZOK w odpowiednie pojemniki, c)zapewnienie pracownika do obsługi punktu, d) prowadzenie rejestru osób dostarczających odpady. Podstawowe regulacje dotyczące Punktu przedstawia załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 11.Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Jordanowa Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu co miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 12.Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r, poz. 250 z późn. zm.)., Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012 r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012 r. poz. 676). 13.Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Dokumentację wraz z wykazem właścicieli nieprawidłowo segregujących odpady oraz fakturą miesięczną za wykonaną usługę przekaże Zamawiającemu. 14. Wykonawca zobowiązany jest do: a) ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych b) przekazywania odpadów do uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych i uzyskania od niego potwierdzenia odbioru odpadów zebranych z terenu Miasta Jordanowa na karcie przekazania odpadów. c) terminowego zbierania i wywożenia odpadów. d) przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu. e) niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi. f) rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych przepisami dokumentów. g) utrzymania w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy. h) w sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. i) wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 15.Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu raportów zawierających informację o: a) ilość odebranych odpadów w Mg, z podziałem na odpady segregowane i odpady zmieszane niesegregowane. Wykonawca sporządza raport w formie pisemnej uzgodnionej z Zamawiającym - w formie określonej przez Zamawiającego. Wykonawca przesyła raport miesięczny w formie pisemnej do Zamawiającego wraz z fakturą, b)kartę przekazania odpadów sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami (oryginalną lub z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem). 16.Wykonawca sporządza sprawozdanie półroczne, o którym mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz.250 z późn. zm). Sprawozdanie sporządzone w sposób wymagany przez przepisy prawa Wykonawca przekazuje Burmistrzowi Miasta Jordanowa w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy. 17.Wykonawca prowadzący punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych sporządza sprawozdanie roczne, o którym mowa w art. 9na ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r, poz. 250 z późn. zm.). Sprawozdanie sporządzone w sposób wymagany przez przepisy prawa Wykonawca przekazuje Burmistrzowi Miasta Jordanowa w terminie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy. 18.Wykonawca przekazuje Zamawiającemu bieżące informacje o adresach nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy i powstają odpady komunalne, a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. 19.Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania niezwłocznie Zamawiającemu informacji o adresach nieruchomości gdzie odpady komunalne zbierane są w sposób nieselektywny - niesegregowane zgodnie z regulaminem. Informację tę Wykonawca sporządza w formie pisemnej, określającej adres nieruchomości, opis stwierdzonych niezgodności w sposobie segregacji odpadów, osobę stwierdzającą osobiście niezgodność w imieniu Wykonawcy, dokumentację zdjęciową obrazującą stwierdzoną niezgodność w segregacji odpadów. Wykonawca przesyła tę informację do Zamawiającego w terminie 14 dni od zakończenia miesiąca, w którym stwierdzono nieprawidłowość. 20.Ilość odebranych odpadów w każdorazowej zbiórce Zamawiający będzie mógł sprawdzić poprzez zważenie na udostępnionej wadze na terenie Jordanowa - na koszt Wykonawcy. 21.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 22.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 23.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 24.Zamawiający nie przewiduje możliwośći udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy. 3. SZCZEGÓŁOWE DANE CHARAKTERYZUJĄCE WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA 1) liczba gospodarstw w budynkach jednorodzinnych - 1159, 2) liczba budynków wielorodzinnych - 17, 3) przewidywana roczna ilość odpadów odebranych od mieszkańców - 912 Mg / rok. 4) ilość odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Mieście Jordanowie: - w 2013 r. - 874,11 Mg - w 2014 r. - 870,30 Mg - w 2015 r. - 1 030,70 Mg - w okresie od stycznia do września 2016 r. - 653,93 Mg co w przeliczeniu na rok daje 871,94 Mg Średnia roczna ilość odpadów za okres czterech lat - 912 Mg. 5)odpady zebrane w PSZOK w okresie I -III kwartału 2016 r.: około 76,2 Mg. 4.WSPÓLNE OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO I WYKONAWCY 1.Zamawiający i wykonawca poprowadzą wspólną kampanie informacyjną na terenie Miasta Jordanowa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów. 2.Na 15 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów oraz miejsc do gromadzenia odpadów. 3.Worki i pojemniki odbierane muszą być oznaczone naklejonymi unikalnymi kodami kreskowymi umożliwiającymi identyfikację adresu nieruchomości, z którego został odebrany worek oraz rodzaj frakcji. Zamawiający prowadzi dystrybucję kodów kreskowych przypisanych do danej nieruchomości, natomiast Wykonawca będzie zobowiązany do elektronicznego odczytu kodów podczas zbiórki - zgodnie z programem informatycznym posiadanym przez Zamawiającego. 4.Zamawiający, na podstawie art.36 a ust 2 ustawy nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualnym na dzień składania ofert (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 a do SIWZ), 5.Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, pięciu osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od mieszkańców, b) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), c) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, d) nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie punktem c) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną, e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 6.Wykonawca i Zamawiający opracują wspólnie harmonogram odbioru odpadów dla nieruchomości zabudowanych z terenu Miasta Jordanowa, celem rozpropagowania i skutecznego przygotowania realizacji umowy. 7.Zamawiający na stronie internetowej Miasta będzie publikował wszelkie informacje związane z systemem gospodarki odpadami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90514000-3, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT337962.96
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowo Handlowa KOMBUD Franciszek Kowalczyk,  ,  34-242 Łętownia 378,  34-242,  Łętownia ,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 337962.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 337962.96
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 380000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.