eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do budynków w miejscowości Trękusek z podłączeniem do gminnej sieci wodociągowej w miejscowości Werandy oraz modernizację Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Marcinkowo, gmina Purda

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-20

Olsztyn: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do budynków w miejscowości Trękusek z podłączeniem do gminnej sieci wodociągowej w miejscowości Werandy oraz modernizację Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Marcinkowo, gmina Purda
Numer ogłoszenia: 64167 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie , ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5248800, faks 89 5248802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do budynków w miejscowości Trękusek z podłączeniem do gminnej sieci wodociągowej w miejscowości Werandy oraz modernizację Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Marcinkowo, gmina Purda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej o długości 4195,0 mb z przyłączami do budynków w miejscowości Trękusek z włączeniem do istniejącej gminnej sieci wodociągowej Marcinkowo - Werandy w miejscowości Werandy oraz modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Marcinkowo, gmina Purda. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduję się następujące roboty do wykonania: 1) Sieć wodociągowa - metodą wykopów otwartych, z rur PE 100, SDR 17,6 o średnicach zewnętrznych 160 - 90 - 63 - 50 mm na ciśnienie robocze 10 bar na połączenia zgrzewane czołowo lub przez stosowanie elektrozłączek. Należy stosować rury wyłącznie z aktualnym atestem. 2) Włączenie projektowanej sieci wodociągowej do istniejącej sieci gminnej O 110 w miejscowości Werandy należy wykonać za pomocą trójnika siodłowego z zasuwą na złączki ISO z uszczelnieniem miękkim, z trzpieniem i skrzynką uliczną. 3) Przyłącza wodociągowe - z włączeniem do istniejącej instalacji wodociągowej z rur poliuretanowych łączonych na złączki zaciskowe typu POLYRAC lub elektrozłaczki o średnicy 63 - 50 - 40 mm. Przełączenia istniejących przyłączy należy wykonać za pomocą trójników siodłowych z zasuwami na złączki ISO z uszczelnieniem miękkim, z trzpieniem i skrzynką uliczną. 4) Przyłącze wodociągowe do fermy drobiu zakończone studnią wodomierzową DN 1400 z wodomierzem DN65 i zaworem antyskażeniowym z włączeniem do sieci wewnętrznej zakładu. 5) Przejście wodociągu pod drogę krajową NR 53 relacji Olsztyn Ostrołęka należy wykonać przewiertem w rurze osłonowej na całej długości pasa drogowego z rury PE100 O 250. Rurę przewodową wprowadzić do rury osłonowej na płozach polietylenowych INTEGRA, RACI lub równoważnych. 6) Przy prowadzeniu robót wodociągowych zachować szczególną ostrożność z uwagi na utrzymanie ruchu kołowego i pieszego. Sieci wykonywać odcinkami umożliwiającymi maksymalny dojazd i dojście do budynków. 7) Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Marcinkowo stanowiącej własność Gminy Purda polegać będzie na zwiększeniu wydajności do 21,6 m3/h poprzez zmianę układu technologicznego. Woda surowa będzie poddawana procesowi napowietrzania w inżektorowo-kaskadowym bloku aeracyjnym, następnie poddawana będzie dwustopniowej filtracji na filtrach ciśnieniowych dwustopniowej filtracji. Po przejściu uzdatniania woda tłoczona będzie do projektowanego zewnętrznego zbiornika wody V=100 m3, Ze zbiornika uzdatniona woda będzie podawana na sieć poprzez zestaw podnoszenia ciśnienia wody. Na potrzeby nowej technologii przewidziano także przebudowę instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i chemicznej, systemu wentylacji oraz instalacji elektrycznej. 3. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiący załącznik Nr 7 do specyfikacji. 4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik Nr 8 do specyfikacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium. 2. Wysokość wadium ustala się w kwocie 67 670 PLN. słownie: sześćdziesiąt siedem tysięcy sześćset siedemdziesiąt PLN. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGK O/Olsztyn Nr 96 1130 1189 0025 0131 8420 0002, z dopiskiem wadium na budowę sieci wodociągowej z przyłączami w m. Trękusek z podłączeniem do gminnej sieci wodociągowej w m. Werandy oraz modernizację Stacji Uzdatniania Wody w m. Marcinkowo, gm. Purda, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust, 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub wymianie sieci wodociągowej o długości nie mniejszej niż 1000 mb z przyłączami oraz jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub modernizacji Stacji Uzdatniania Wody

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, c) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Wraz z ofertą należy złożyć kosztorys ofertowy. Warunki oraz sposób jego sporządzenia określone są w rozdziale 12 pn. Opis sposobu obliczenia ceny. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych dokumentów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Termin wykonania zamówienia ustalony w umowie może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; 2) działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowej ), mającej bezpośredni wpływ na termin wykonywania robót; 3) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót ze względów technologicznych - udokumentowanych wpisem do dziennika budowy, potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego; 4) konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających, których wykonanie będzie miało wpływ na termin wykonania niniejszej umowy; 5) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. Przyczyny opóźnień, o których mowa wyżej winny być udokumentowane przez strony umowy. 3. W sytuacji, o której mowa w ust. 1, strony ustalą nowe terminy zakończenia zadania, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia nie może przekroczyć udokumentowanego okresu przerwy lub przestoju

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6 - pokój 211 - odpłatnie - koszt 200 zł + koszty wysyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 08:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, w sekretariacie pok. Nr 103, (I piętro), codziennie w dni pracy Agencji, w godz. 8:00 - 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.