eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Dostawa sprzętu laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-31

Rumia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 64128 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1903, Dębogórze, 84-232 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6267844.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na niżej wymienione części: Część 1: Aparat do destylacji normalnej - automat - 1 szt. Część 2: Półautomatyczny aparat do oznaczania temperatury zapłonu w tyglu zamkniętym metodą Matrens-Pensky - 1 szt. Część 3: Łaźnia wiskozymetryczna z osprzętem do oznaczania lepkości kinematycznej produktów naftowych - 1 szt. Część 4: Dygestorium - wyciąg chemiczny - 1 szt. Część 5: Elektroniczna waga analityczna - 1 szt. Część 6: Automatyczna, przenośna minidestylarka PMD 100 - 1 szt. Część 7; Przenośny zestaw do kontroli czystości i zawodnienia paliw do turbinowych silników lotniczych - 1 szt.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.20.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Kod CPV wg słownika 2008: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: część 1: 1 800,00 zł część 2: 500,00 zł część 3: 200,00 zł część 4: 300,00 zł część 5: 100,00 zł część 6: 2 600,00 zł część 7: 500,00 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu przez ocenę złożonych w ofercie dokumentów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu przez ocenę złożonych w ofercie dokumentów. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wymagane jest złożenie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie. 6) Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych (ze wskazaniem kwoty) lub zdolność kredytową Wykonawcy (ze wskazaniem kwoty) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Dokumentacje techniczne aparatów i urządzeń w języku polskim, zawierające wykaz części składowych, potwierdzające spełnianie wymogów. 8) Potwierdzenie (oświadczenie) producenta oferowanego sprzętu o spełnianiu wymagań odpowiednich norm przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia. 9) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza Terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy aktualności dokumentów stosuje się takie same jak dla dokumentów wymaganych od Wykonawców mających siedzibę lub zamieszkałych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wszystkie dokumenty są składane w formie oryginału, odpisu wpisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1903 Dębogórze 84-232 Rumia 4.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1903 Dębogórze 84-232 Rumia 4 Kancelaria jawna pok. nr 104.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat do destylacji normalnej - automat.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do destylacji normalnej - automat - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. Okres gwarancji - 10

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Półautomatyczny aparat do oznaczania temperatury zapłonu w tyglu zamkniętym metodą Martens-Pensky.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półautomatyczny aparat do oznaczania temperatury zapłonu w tyglu zamkniętym metodą Martens-Pensky - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. Okres gwarancji - 10

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Łaźnia wiskozymetryczna z osprzętem do oznaczania lepkości kinematycznej produktów naftowych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łaźnia wiskozymetryczna z osprzętem do oznaczania lepkości kinematycznej produktów naftowych - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. Okres gwwarancji - 10

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dygestorium - wyciąg chemiczny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dygestorium - wyciąg chemiczny - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. Okres gwarancji - 10

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Elektroniczna waga analityczna.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroniczna waga analityczna - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. Okres gwarancji - 10

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Automatyczna, przenośna minidestylarka PMD 100.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automatyczna, przenośna minidestylarka PMD 100 - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. Okres gwarancji - 10

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przenośny zestaw do kontroli czystości i zawodnienia paliw do turbinowych silników lotniczych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przenośny zestaw do kontroli czystości i zawodnienia paliw do turbinowych silników lotniczych - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. Okres gwarancji - 10

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.