eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiskitki › Zakup usług edukacyjnych - zajęć dodatkowych dla 4 szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wiskitki realizowanych w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwąPodskocz wyżej - Trampolina edukacyjna.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-24

Wiskitki: Zakup usług edukacyjnych - zajęć dodatkowych dla 4 szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wiskitki realizowanych w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Podskocz wyżej - Trampolina edukacyjna.
Numer ogłoszenia: 64124 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wiskitki , ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, tel. 046 8567212, faks 046 8554154.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług edukacyjnych - zajęć dodatkowych dla 4 szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wiskitki realizowanych w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Podskocz wyżej - Trampolina edukacyjna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz dodatkowych zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.:Podskocz wyżej-Trampolina edukacyjna w: Szkole Podstawowej we Franciszkowie, Szkole podstawowej w Guzowie,Szkole Podstawowej w Miedniewicach,Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wiskitkach. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Współfinansowanie: środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Celem dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych jest wyrównanie i uzupełnienie braków programowych uczniów,uczennic mających problemy i zaległości w nauce. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego. Celem zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest podniesienie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych uczniów,uczennic poprzez zapewnienie dostępności usług edukacyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych i zainteresowań. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego. Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. Zamówienie podzielone jest na 26 części. Część 1:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 2:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie.Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 3:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych-koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 4:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 5:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - historia dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 6:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 7:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 8:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 9:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 10:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 11:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 12:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 13:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 14:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 15:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 16:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych-koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 17:Dodatkowe zajęcia wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 18:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 19:Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 20:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 21:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 22:Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Informacje dotyczące 1-22 części zamówienia: 1.Zajęcia należy przeprowadzić z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.) w okresie od podpisania umowy do 15 stycznia 2015 roku. 2.Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić średnio 2 godz. tygodniowo. 3.W okresie od podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2014 r. poszczególne zajęcia należy przeprowadzić zgodnie z HARMONOGRAMEM dołączonym do SIWZ. Podany harmonogram może być modyfikowany przez zamawiającego w następujących przypadkach: zmiana planu zajęć w Szkołach skutkująca koniecznością opracowania nowego harmonogramu, działania siły wyższej, zmiany terminu realizacji projektu. Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu dopasowanego do harmonogramu zajęć szkolnych uczniów przez cały okres realizacji zamówienia. Kolejny harmonogram zajęć zostanie doręczony Wykonawcom w terminie do 5 września 2014 r. 4.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji wykonywanego zadania tj, dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 6.Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 7.Wykonawca zobowiązany jest do kontaktów, opieki i bezpośredniego nadzoru nad uczestnikami zajęć, interwencji w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie. 8.Zakres zajęć ma być dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. 9.Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie programu zajęć, w oparciu, o który będzie realizowane zamówienie. Program wymaga zatwierdzenia przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia. 10.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego w terminie wyznaczonym przez dyrektora szkoły 11.Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 12.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób/naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć. 13.Wykonawca będzie zobowiązany również do brania udziału w rekrutacji uczniów, tj. będzie wchodził w skład komisji rekrutacyjnej. 14.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 15.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. UWAGA Osoby realizujące przedmiot zamówienia muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych oraz muszą być dyspozycyjne w okresie realizacji projektu.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla części od 1 do 22 zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę): 1.kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie do przedmiotu którego będzie nauczał, 2.kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowywania pedagogicznego; 3.dokumenty potwierdzające min. 2 letni staż pracy w zawodzie nauczyciela w szkole podstawowej (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu), 4.oświadczenie osoby realizującej przedmiot zamówienia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Część 23:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej we Franciszkowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów i przekazanie opinii zawodowych uczniom-10 spotkań. Część 24:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Guzowie. Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów i przekazanie opinii zawodowych uczniom-10 spotkań. Część 25:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Miedniewicach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów i przekazanie opinii zawodowych uczniom-10 spotkań. Część 26:Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów i przekazanie opinii zawodowych uczniom-10 spotkań. Informacje dotyczące 23- 26 części zamówienia: Zamówienie dotyczące części 23-26 obejmuje: Przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych poprzez opracowanie narzędzia diagnostycznego w uzgodnieniu z Liderem projektu, oraz przeprowadzenie diagnozy funkcjonowania ucznia w środowisku edukacyjnym pod kątem doradztwa zawodowego. Przeprowadzenie diagnozy pedagogicznej 10 uczniów (tj. w zakresie umiejętności uczenia się występowania specyficznych trudności w uczeniu, stopnia opanowania materiału, motywacji do nauki, określenie potrzeb i możliwości rozwojowych i edukacyjnych ucznia, wyboru poziomu kształcenia w przyszłości), zebranie niezbędnych danych poprzez dokonanie szeregu czynności diagnostycznych. Przekazanie opinii zawodowych uczniom. Przeprowadzenie 10 spotkań z uczniami mające na celu przekazanie indywidualnych opinii zawodowych, zapoznanie ucznia z treścią indywidualnych opinii o predyspozycjach zawodowych ucznia, przeprowadzenie rozmowy na temat wyników diagnozy preferencji zawodowych. Termin przeprowadzenia badań pedagogicznych oraz termin przekazania opinii zawodowych będzie uzgodniony z Liderem projektu, który nadzoruje zadanie Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej, po zakończonych zajęciach lekcyjnych przez uczestników grupy. Zgodnie z projektem wyżej wymienione działania będą przeprowadzone w okresie od podpisani umowy do 30 czerwca 2014 r. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Zamawiający wymaga przeznaczenia na każde spotkanie minimum 1 godziny zegarowej jako czasu niezbędnego na przeprowadzenie spotkania - badania pedagogicznego, diagnostycznego. 2.Zamawiający wymaga przeznaczenia na każde spotkanie minimum 30 minut w celu przekazania opinii zawodowej uczniowi. 3.Prowadzenia dokumentacji wykonywanego zadania. 4.Kontaktów, opieki i bezpośredniego nadzoru nad uczestnikami zajęć, interwencje w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie. 5.Współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 6.Współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób,naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć. Uwaga Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla części 23-26 zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę): 1)kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, 2)kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowywania pedagogicznego; 3)dokumenty potwierdzające min. 2 letni staż pracy w zawodzie nauczyciela w szkole podstawowej (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),4)oświadczenie osoby realizującej przedmiot zamówienia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Wymagania organizacyjne- dotyczy części zamówienia od 1 do 26 1.Miejscem realizacji zamówienia są Szkoła Podstawowa we Franciszkowie, Szkoła Podstawowa w Guzowie, Szkoła Podstawowa w Miedniewicach, Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach 2. Zajęcia będą się odbywały w dni nauki szkolnej w miejscu wskazanym przez dyrektora danej szkoły. Zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć w soboty oraz w ferie zimowe. 3. Zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2013 r., poz.532) godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 minut. 2. Podwykonawstwo 2.1Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, po uprzednim uzyskaniu na to zgody zamawiającego. 2.2 W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 2.3 Wykonawca najpóźniej na 14 dni przed zawarciem umowy z podwykonawcą wystąpi z wnioskiem wraz z kompletem dokumentów o pisemną zgodę zamawiającego na podstawie umowy z zaproponowanym wykonawcą. 2.4 Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana pisemna zgoda zamawiającego. Jeżeli zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania usług określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Oceny spełnienia w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt VI SIWZ - (w formie załącznika nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części od 1 do 26 wykonawca zobowiązany jest: dysponować, co najmniej 1 osobą dla każdej z części, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2013 r., poz.1207) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Dla części od 1 do 26 wymagane jest posiadanie minimum 2 letniego stażu pracy jako nauczyciel w szkole podstawowej. (wg. załącznika nr 7 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt VI SIWZ - (w formie załącznika nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla części od 1 do 26, Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą dla każdej z części, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1207) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Dla części od 1 do 26 wymagane jest posiadanie minimum 2 letniego stażu pracy jako nauczyciel w szkole podstawowej (wg. załącznika nr 7 do SIWZ) Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego Wykazu osób, (wg. załącznika nr 7 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt VI SIWZ - (w formie załącznika nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiskitki.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Współfinansowanie: środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.