Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-20
Zamość: Usługa wykonania materiałów informacyjno-promocyjnych w związku z realizacją przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Zamościu Projektu Kształcimy nowocześnie. Działamy lokalnie. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego PWSZ w Zamościu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 64113 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Zamościu , ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383555, 6383444, faks 084 6383500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszzamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania materiałów informacyjno-promocyjnych w związku z realizacją przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Zamościu Projektu Kształcimy nowocześnie. Działamy lokalnie. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego PWSZ w Zamościu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wykonania materiałów informacyjno-promocyjnych w związku z realizacją przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Projektu Kształcimy nowocześnie. Działamy lokalnie. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego PWSZ w Zamościu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, na który składają się: Zadanie 1. Materiały dla studentów Zadanie 2. Zaproszenia i materiały dla uczestników konferencji Zadanie 3. Materiały informacyjne na targi pracy Zadanie 4. Materiały informacyjne na targi pracy II edycja Zadanie 5. Roll-up - dwie różne wersje Zadanie 6. Tablica informacyjna z PCV Zadanie 7. Tablica reklamowa z PCV na targi pracy Wszystkie materiały muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, uwzględniając uwagi Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.01.00 - 79.82.01.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają pełną zdolność do czynności prawnych (osoby fizyczne) lub prowadzą działalność gospodarczą zgodnie z wymogami ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004, nr 173,poz.1807), posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2.1ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. 2.2.z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 W przypadku przedsiębiorców - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby/ uprawnioną do podpisania oferty). 3.2 Wypełniony i podpisany formularz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy i SIWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, według wzoru stanowiącego załączniknr4 doSIWZ; Ponadto wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 3.3 Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 3.4 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2. Pozostałe wymagania: 2.1 Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87,poz. 605). 2.2 W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), dokumenty określone w pkt 3.1, 3.2 muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Wyżej wymienione dokumenty powinny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby/ uprawnioną do podpisania oferty. 2.3 W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo powinno być pod rygorem nieważności udzielone na piśmie (z oryginalnym podpisem mocodawcy, nie kserokopia pełnomocnictwa). Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszzamosc.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: po złożeniu pisemnego wniosku,
- otrzymać drogą pocztową
- osobiście w siedzibie Zamawiającego, ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość, pok. 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Zamościu, ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość Pokój nr 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kształcimy nowocześnie. Działamy lokalnie. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego PWSZ w Zamościu współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały dla studentów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Długopis z nadrukiem - Ilość: 560 sztuk 2. Blok notatnikowy - Ilość: 560 sztuk 3.Teczki firmowe - 560 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 30.19.21.21-5, 28.81.50.60-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zaproszenia i materiały dla uczestników konferencji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zaproszenia na konferencję - Ilość: 100 szt. 2.Długopis z nadrukiem - Ilość 100 szt. 3.Teczki firmowe - Ilość 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 30.19.21.21-5, 79.82.01.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały informacyjne na targi pracy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu, skład i wydruk materiałów informacyjnych na targi pracy. Pełny kolor. Materiały do wykorzystania przy opracowywaniu projektu materiałów informacyjnych, Zamawiający dostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy. Papier: środek - kreda 150; okładka - karton 300g, klejona, folia mat. Format: 280 x 200 mm (wys./szer.) Liczba stron 1 egzemplarza: 50 Ilość sztuk: 500 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7, 79.82.01.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały informacyjne na targi pracy II edycja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu, skład i wydruk materiałów informacyjnych na targi pracy. Pełny kolor. Materiały do wykorzystania przy opracowywaniu projektu materiałów informacyjnych, Zamawiający dostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy. Papier: środek - kreda 150; okładka - karton 300g, klejona, folia mat. Format: 280 x 200 mm (wys./szer.) Liczba stron 1 egzemplarza: 50 Ilość sztuk: 500 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7, 79.82.01.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Roll-up - dwie różne wersje.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekty nadruku na każdy z dwóch roll-up Zleceniodawca przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy. Wymiary: szerokość: 100 cm, wysokość: 200 cm Aluminiowa konstrukcja, dwie stopki stabilizujące kasetę, torba transportowa. Rozmiar tablicy: A3 Ilość: 3 szt. Nadruk: pełny kolor Ilość: 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Tablica informacyjna z PCV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekty nadruku na tablicach Zleceniodawca przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy. Kolor tablicy (tło): biały; nadruk w pełnym kolorze. Rozmiar tablicy: A3 Ilość: 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.01.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Tablica reklamowa z PCV na targi pracy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekty nadruku na tablicy Zleceniodawca przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy. Projekt nadruku Zleceniodawca przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy. Nadruk słowny na tablicy - wyklejany. Kolor tablicy (tło): biały; nadruk w pełnym kolorze Rozmiar tablicy: 3 x 1,5 m (szer./wys.) Ilość: 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.01.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Modernizacja instalacji klimatyzacji dla Bloku Operacyjnego
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Roboty budowlane w zakresie: Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej przy ul. Szkolnej 2.
- Remont pomieszczeń piwnicy w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul. Orlej 2.
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków w rejonie odpowiedzialności 32 WOG w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie 2 (dwóch) części.
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Zamość
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.27.2024 Przygotowanie do produkcji, w tym przygotowanie wizualizacji z oznaczeniem sposobu znakowania (nadruk/grawer/laser), produkcja i dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK na rok 2024
- Produkcja wraz z dostawą 3000 szt. foliowych peleryn przeciwdeszczowych dla dorosłych, z nadrukiem o treściach edukacyjno-informacyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.