eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Remonty cząstkowe dróg i ulic gminnych na terenie Miasta i Gminy Pleszew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-31

Pleszew: Remonty cząstkowe dróg i ulic gminnych na terenie Miasta i Gminy Pleszew
Numer ogłoszenia: 64100 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Pleszew, Rynek 1, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. (062) 74 28 300, fax (062) 74 28 301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe dróg i ulic gminnych na terenie Miasta i Gminy Pleszew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych (zadanie nr 1), - remonty cząstkowe nawierzchni z trylinki (zadanie nr 2), - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie dróg gruntowych (zadanie nr 3), - regulację pionową studzienek urządzeń podziemnych (zadanie nr 4), - remonty cząstkowe chodników (zadanie nr 5), - ścinkę poboczy (zadanie nr 6), - wykaszanie traw z poboczy dróg (zadanie nr 7).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy oraz niżej wymienione warunki szczególne : 1) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty polegające na budowie lub remoncie dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości co najmniej 100.000,- zł (każda) - dotyczy zadania nr 1; 2) dysponują pracownikiem, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - dotyczy zadania nr 1; 3) dysponują niżej wymienionym sprzętem : a) na zadanie częściowe nr 1 : walec statyczny samojezdny 10 t, piła do cięcia betonu asfaltowego, układarka do mas bitumicznych o szer. 4,0 m, samochód ciężarowy samowyładowczy (5-10 t), płyta wibracyjna, walec ogumiony 10 t; b) na zadanie częściowe nr 2, 4 lub 5 : piła do cięcia betonu, samochód ciężarowy samowyładowczy (5 t), płyta wibracyjna, walec chodnikowy; c) na zadanie częściowe nr 3 : walec statyczny samojezdny 10 t, równiarka, walec ogumiony 10 t; d) na zadanie częściowe nr 6 : ścinarka do poboczy z transporterem, równiarka, płyta wibracyjna, samochód ciężarowy samowyładowczy 5-10 ton, e) na zadanie częściowe nr 7 : ciągnik rolniczy min. 35 KM, kosiarka rotacyjna, kosiarka żyłkowa spalinowa. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 2 do SIWZ). 2) Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 3 do SIWZ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny Zamawiający uzna dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert musi zostać opatrzone przez właściwy urząd gminy adnotacją o aktualności danych zawartych w zaświadczeniu i datą.) 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 4 do SIWZ) - tylko w przypadku oferty na zadanie nr 1. 5) Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje) - tylko w przypadku oferty na zadanie nr 1. 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 5 do SIWZ) - tylko w przypadku oferty na zadanie nr 1. 7) Aktualne zaświadczenia o posiadaniu przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia niezbędnych uprawnień oraz o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - tylko w przypadku oferty na zadanie nr 1. 8) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jakim dysponuje Wykonawca (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 6 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pleszew.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Pleszew, Rynek 1, 63-300 Pleszew, pokój nr 213 B (cena SIWZ w wersji drukowanej 20 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Pleszew, Rynek 1, 63-300 Pleszew, pokój nr 103 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej (do 5 m2 pow. łaty) mieszankami mineralno - bitumicznymi - grysowymi o strukturze zamkniętej bez obcinania krawędzi - zakres do 50,0 Mg, - mechaniczne wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 3 cm - zakres do 1.000,0 m2, - mechaniczne wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4 cm - zakres do 700,0 m2, - ręczne wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4 cm - zakres do 855,0 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2 - Remonty cząstkowe nawierzchni z trylinki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych gr. 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - zakres do 400,0 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3 - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie dróg gruntowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - mechaniczne profilowanie nawierzchni polegające na wyrównaniu podłużnym i poprzecznym drogi z nadaniem jezdni prawidłowego spadku oraz mechaniczne zagęszczenie gruntu - zakres do 124.513,0 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie częściowe nr 4 - regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - kratki ściekowe - zakres do 23 szt., - włazy kanałowe - zakres do 20 szt., - zawory wodociągowo - gazowe - zakres do 20 szt., - studzienki telekomunikacyjne - zakres do 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie częściowe nr 5 - remonty cząstkowe chodników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - z płyt betonowych - zakres do 650,0 m2, - z kostki betonowej - zakres do 500,0 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie częściowe nr 6 - ścinka poboczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ścinka poboczy o grubości 10 cm - zakres 17.880,0 m2, - ścinka poboczy o grubości 15 cm - zakres 2.979,0 m2,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie częściowe nr 7 - wykaszanie traw z poboczy dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - mechaniczne wykaszanie traw z poboczy dróg, ulic - zakres do 365.925,0 m2,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.