eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › dostawa tablic rejestracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-20

POZYCJA 64085

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Otwock: dostawa tablic rejestracyjnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Powiatu Otwockiego, do kontaktów: Erazm Bodalski, Teresa Kowalska, ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793295 w. 331, 022 7793295 w. 347, fax 022 7793295, e-mail: przetargi@powiat-otwocki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-otwocki.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.powiat-otwocki.pl/bip/przetargi-profilnabywcy Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Starostwo Powiatowe, Erazm Bodalski, Teresa Kowalska, ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793295 w. 331, 022 7793295 w. 347. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa tablic rejestracyjnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Starostwo Powiatowe w Otwocku, 05-400 Otwock, ul. Górna 13. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa tablic do rejestracji pojazdów: Stałe: 1. Samochodowe - 15 500 szt. 2. Motocyklowe - 500 szt. 3. Motorowerowe - 500 szt. 4. Na przyczepy i naczepy - 500 szt. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionych tablic do 30%. Dostawca tablic powinien zapewnić następujące warunki dostawy: 1. Dostawa bezpośrednio do Starostwa Powiatowego w Otwocku (koszty dostawy wliczone w cenę tablicy) 2. Tablice dostarczone powinny być w opakowaniu gwarantującym prawidłowy transport i przechowywanie 3. Nieodpłatne utylizowanie wyzłomowanych tablic 4. Mycie i odklejanie znaków 5. W razie zmiany przepisów dotyczących wzorów tablic, w czasie trwania umowy, dostawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostosowania produkcji tablic do wymogów określonych przepisami. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.00.00 - Wyroby metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.91.36.00 - Śruby napędowe do statków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa tablic do rejestracji pojazdów: Stałe: 1.Samochodowe - 15.500 szt. 2.Motocyklowe - 500 szt. 3.Motorowerowe - 500 szt. 4.Na przyczepy i naczepy - 500 szt. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości zamówionych tablic do 30% 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają zezwolenie właściwego Marszałka na wykonywanie tablic 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) dysponują osobami, które posiadają uprawnienia: b) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: - wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia dotyczące dostaw tablic rejestracyjnych do Wydziałów (Referatów) Komunikacji w jednostkach samorządu terytorialnego i wartości jak w niniejszym postępowaniu (jako 1 zamówienie uważana będzie umowa zawarta minimum na 1 rok), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2006 r. Dz.U. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu dla każdego wykonawcy na podstawie informacji zawartych w dokumentach przedstawionych w ofercie. Ocena spełnienia przedstawionych warunków zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy P.z.p., określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej dokumentacji 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz prac zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie (zamówienia dotyczące dostaw tablic rejestracyjnych do Wydziałów ( Referatów) Komunikacji w jednostkach samorządu terytorialnego i wartości jak w niniejszym postępowaniu (jako 1 zamówienie uważana będzie umowa zawarta minimum na 1 rok): - minimum 2 prace z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 1.5 Zezwolenie na wykonywanie tablic rejestracyjnych wydane przez właściwego marszałka.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-otwock.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.01.2007, godzina 10:30, Starostwo Powiatowe w Otwocku, ul. Górna 13 - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.