eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i tonerów dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-24

Warszawa: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i tonerów dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju
Numer ogłoszenia: 64085 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju , ul. Nowogrodzka 47a, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 24 42 858, faks (+48 22) 20 13 408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncbir.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i tonerów dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz tonerów, których wykaz określający opis i ilość zawiera załącznik nr 1, do siedziby Zamawiającego przez okres 12 miesięcy. Niniejsze zamówienie będzie realizowane zgodnie z następującym podziałem na części: CZĘŚĆ 1 -dostawa artykułów biurowych (zgodnie z zał.1 od punktu 1 do 87 w części 1) CZĘŚĆ 2 -dostawa tonerów (zgodnie z zał.1 punkt 1 do 19 w części 2). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, przy czym produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym, poddanym procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów. Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w niniejszym SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest to materiał o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż produkt oryginalny oraz spełnia te same warunki użytkowe i funkcjonalne. Przy zawieraniu Umowy Zamawiający zastrzega możliwość za swoją wiedzą i pisemną zgodą, wprowadzenia przez Wykonawcę nieznacznych odstępstw od szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w ramach zaoferowanej przez Wykonawcę ceny. W sytuacji zaoferowania przez Wykonawcę w swojej ofercie produktu równoważnego, jest on zobowiązany do podania jego nazwy oraz opisu. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych artykułów biurowych, oraz tonerów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby: 1)oferowane artykuły biurowe oraz tonery były fabrycznie nowe, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku. Zamawiający nie dopuszcza artykułów regenerowanych. Artykuły mają być opakowane oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności: znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. 2)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych artykułów biurowych i tonerów do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego w jego siedzibie, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 3)Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen jednostkowych nie wyższych niż podane w ofercie przez cały okres trwania umowy. 4)Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości każdego z zamawianych artykułów biurowych oraz tonerów w granicach 30% bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy oraz zamiany w ramach asortymentu wymienionego w ofercie ilości poszczególnych artykułów biurowych i tonerów (zwiększenie ilości danego artykułu z jednoczesnym zmniejszeniem ilości artykułu, którego zapotrzebowanie zmalało). W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania cen jednostkowych artykułów biurowych i tonerów podanych w ofercie. Zmiany, o których mowa powyżej nie przekroczą wartości, na którą zostanie zawarta umowa. Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie zgodnie z zamówieniami Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze licząc od dnia następnego po otrzymaniu od Zamawiającego zamówienia faksem. W przypadku niezgodności dostawy (ilości) ze złożonym zapotrzebowaniem, Zamawiający prześle reklamację na podany przez Wykonawcę numer faksu lub adres e-mail nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia dostawy. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić reklamację najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od dnia jej otrzymania. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca, zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. Wielkość każdej dostawy artykułów biurowych i tonerów oraz ich rodzaj będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy po stronie Zamawiającego, przesłanej Wykonawcy faksem. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną zmianie w trakcie realizacji niniejszej umowy. Przy odbiorze dostawy uczestniczyć będzie każdorazowo pracownik Wykonawcy ( lub inna osoba wskazana przez Wykonawcę ) oraz pracownik Zamawiającego w celu stwierdzenia zgodności bądź niezgodności ze złożonym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem. Strony każdorazowo sporządzą protokół zdawczo-odbiorczy, a jego kopię podpisaną przez pracownika Wykonawcy i Zamawiającego, Wykonawca prześle do siedziby Zamawiającego wraz z fakturą VAT za dostarczony towar.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie zobowiązany jest do wniesienia wadium, w wysokości: 1) część 1 - 700,00 zł (siedemset złotych 00/100) na dostawę artykułów biurowych 2) część 2 - 500,00 zł (pięćset złotych 00/100) na dostawę tonerów Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: złoży oświadczenie (wskazane w pkt 6.1.1. SIWZ) potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - w zakresie pkt. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: - złoży oświadczenie (wskazane w pkt 6.1.1. SIWZ) potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - w zakresie pkt 2; -wykaże się należycie wykonanymi lub wykonywanymi, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługami w zakresie sprzedaży i dostawy artykułów biurowych i tonerów, w ramach 2 osobnych stosunków zobowiązaniowych, o łącznej wartości co najmniej: - dla części 1- dostawa artykułów biurowych, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda (słownie złotych: trzydzieści tysięcy), - dla części 2- dostawa tonerów, o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda (słownie złotych: piętnaście tysięcy) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru, który stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich np.: referencje. W przypadku składania oferty dla obu części należy przyjąć sumę ww kwot (Wykonawca składający ofertę we wszystkich częściach musi wykazać realizację dostawy na kwotę nie mniejszą niż 45 000,00 zł.). Każda podana usługa musi dotyczyć jednego wykonanego kontraktu, tzn. musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem, wykonanej w całości przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Wykazane usługi nie będą brane przez Zamawiającego pod uwagę bez załączonych dokumentów stwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: - złoży oświadczenie (wskazane w pkt 6.1.1. SIWZ) potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - w zakresie pkt. 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: - złoży oświadczenie (wskazane w pkt 6.1.1. SIWZ) potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - w zakresie pkt. 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: - złoży oświadczenie (wskazane w pkt 6.1.1. SIWZ) potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - w zakresie pkt. 4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 2.pełnomocnictwo - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik -określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 3.pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy; 6.3.4.aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej-dokument ten składają tylko Wykonawcy będący osobami fizycznymi; 5.dokument potwierdzający wniesienie wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ncbir.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ul. Nowogrodzka 47a; 00-695 Warszawa pokój 325.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w kancelarii, pokój nr 204 piętro 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.