eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawy endoprotez

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-26

Przemyśl: Dostawy endoprotez
Numer ogłoszenia: 64083 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Przemyślu , ul. Juliusza Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6771500, 6771511, 6771513, faks 16 6784971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy endoprotez.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy endoprotez. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet Nr I. Endoprotezy bezcementowe, cementowe i bipolarne stawu biodrowego, Pakiet Nr II. Płyty i gwoździe do osteosyntezy, Pakiet Nr III. Implanty ortopedyczne , Pakiet Nr IV. Gwoździe, płytki i śruby do osteosyntezy , Pakiet Nr V. Płyty i śruby do osteosyntezy, Pakiet Nr VI. Płyty, śruby i gwoździe do osteosyntezy, Pakiet Nr VII. Gwoździe udowe, Pakiet Nr VIII. Endoproteza bezcementowa przynasadkowa stawu biodrowego w artykulacji metal/polietylen), Pakiet Nr IX. Osoczopochodne czynniki wzrostu - zestawy do pozyskiwania krwi, Pakiet Nr X. Gąbki z garamycyną. Zestawienie asortymentowo-ilościowe przedstawia Załącznik Nr 3 (odpowiednio 3.1-3.10) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Wielkość przedmiotu zamówienia może ulec wahaniom w wyniku zmniejszenia się zapotrzebowania. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 20% całkowitej wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 20% ilości danej pozycji asortymentowej oraz w ramach ogólnej wartości zamówienia i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe, w ramach poszczególnych pakietów. WARUNKI BEZWZGLĘDNIE WYMAGANE DLA PAKIETU I: 1. Wszystkie, zaoferowane przez Wykonawcę elementy, będące przedmiotem zamówienia w zakresie Pakietu I, muszą być ze sobą kompatybilne, z możliwością wymiennego stosowania. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wypożyczenia Zamawiającemu niezbędnego instrumentarium do zakładania endoprotez na czas obowiązywania umowy. Po wygaśnięciu umowy, instrumentarium zostanie zwrócone Wykonawcy. 3. W przypadku zaoferowania nowego instrumentarium, Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego, w terminie uzgodnionym przez obie strony, przeprowadzić szkolenie dla personelu Zamawiającego w zakresie obsługi wypożyczonego instrumentarium, w wymiarze niezbędnym dla zapewnienia płynnej pracy. Szkolenie, o którym mowa odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 4. Wykonawca zaoferuje materiały stanowiące przedmiot postępowania w zakresie Pakietu, o terminie ważności nie krótszym niż 5 lat w wyłączeniem pozycji 8, 9, 10 - dla których termin ważności będzie nie krótszy niż 1 rok. WARUNKI BEZWZGLĘDNIE WYMAGANE DLA PAKIETU II: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wypożyczenia Zamawiającemu instrumentarium niezbędnego do zakładania endoprotez na czas obowiązywania umowy. Po wygaśnięciu umowy, instrumentarium zostanie zwrócone Wykonawcy. 2. W przypadku zaoferowania nowego instrumentarium, Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego, w terminie uzgodnionym przez obie strony, przeprowadzić szkolenie dla personelu Zamawiającego w zakresie obsługi wypożyczonego instrumentarium, w wymiarze niezbędnym dla zapewnienia płynnej pracy. Szkolenie, o którym mowa odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 3. Wykonawca zaoferuje materiały stanowiące przedmiot postępowania w zakresie Pakietu II, o terminie ważności nie krótszym niż 5 lat. WARUNKI BEZWZGLĘDNIE WYMAGANE DLA PAKIETU III:1. Wykonawca zobowiązuje się do wypożyczenia Zamawiającemu niezbędnego instrumentarium na czas obowiązywania umowy, a to: - uniwersalnego instrumentarium do wszczepiania wymienionych w pakiecie gwoździ śródszpikowych blokowanych wraz z instrumentarium przeziernym do gwoździ Gamma i gwoździ wielopłaszczyznowych, - instrumentarium do usuwania złamanych gwoździ metodą małoinwazyjną, zapewniające usunięcie całego złamanego gwoździa za jednym mocowaniem, - instrumentarium kompletnego do Dynamicznych Stabilizatorów Biodrowych i Kłykciowych (DSH/DCS). Po wygaśnięciu umowy instrumentarium zostanie zwrócone Wykonawcy. 2. W przypadku zaoferowania nowego instrumentarium, Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego, w terminie uzgodnionym przez obie strony, przeprowadzić szkolenie dla personelu Zamawiającego w zakresie obsługi wypożyczonego instrumentarium, w wymiarze niezbędnym dla zapewnienia płynnej pracy. Szkolenie, o którym mowa odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 3. Wykonawca zapewni gwoździe śródszpikowe blokowane w wersji kaniulowanej i litej oraz wkręty, śruby i stabilizatory dynamiczne - wykonane z wysokogatunkowej stali. 4. Wykonawca zapewni wszystkie rodzaje gwoździ występujące w pakiecie, pokryte antyalergiczną warstwą nanokrystalicznego diamentu. 5. Wykonawca zaoferuje materiały stanowiące przedmiot postępowania w zakresie Pakietu III, o terminie ważności nie krótszym niż 5 lat. WARUNKI BEZWZGLĘDNIE WYMAGANE DLA PAKIETU IV-VIII: 1. Wszystkie, zaoferowane przez Wykonawcę elementy, będące przedmiotem zamówienia w zakresie Pakietu IV-VIII, muszą być ze sobą kompatybilne, z możliwością wymiennego stosowania. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wypożyczenia Zamawiającemu instrumentarium niezbędnego do zakładania endoprotez na czas obowiązywania umowy. Po wygaśnięciu umowy, instrumentarium zostanie zwrócone Wykonawcy. 3. W przypadku zaoferowania nowego instrumentarium, Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego, w terminie uzgodnionym przez obie strony, przeprowadzić szkolenie dla personelu Zamawiającego w zakresie obsługi wypożyczonego instrumentarium, w wymiarze niezbędnym dla zapewnienia płynnej pracy. Szkolenie, o którym mowa odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 4. Wykonawca zaoferuje materiały stanowiące przedmiot postępowania w zakresie Pakietu IV-VIII o terminie ważności nie krótszym niż 5 lat.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że materiały medyczne, zaoferowane do wykonania przedmiotu umowy, odpowiadają, co do jakości wymogom wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 ze zm.) - załącznik nr do 4 SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie elementy Pakietu Nr I są ze sobą kompatybilne, z możliwością wymiennego stosowania - załącznik nr 5.1 do SIWZ (dotyczy Pakietu Nr I). 3. Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie elementy Pakietu Nr IV-VIII są ze sobą kompatybilne, z możliwością wymiennego stosowania - załącznik nr 5.2 do SIWZ (dotyczy Pakietu Nr IV-VIII)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, ze zm.) - Załącznik Nr 2.3 SIWZ. (w przypadku składania oferty przez wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę). 2. Ponadto, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, oferta musi zawierać w odniesieniu do tych podmiotów następujące oświadczenia i dokumenty: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2.2 SIWZ oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając mu w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne warunki zmian umowy zostały opisane w § 14 z zastrzeżeniem § 20 Projektu umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Przemyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego: Szpital Miejski w Przemyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, Budynek Nr 1, Piętro II, Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Endoprotezy bezcementowe, cementowe i bipolarne stawu biodrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy endoprotez bezcementowych, cementowych i bipolarnego stawu biodrowego. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 380000,00-390000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Płyty i gwoździe do osteosyntezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy płyt i gwoździ do osteosyntezy. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 58000,00-59500,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Implanty ortopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy implantów ortopedycznych. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 28500,00-30000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gwoździe, płytki i śruby do osteosyntezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy gwoździ, płytek i śrub do osteosyntezy. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 18000,00-19500,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Płyty i śruby do osteosyntezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy płyt i śrub do osteosyntezy. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 65000,00-67000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Płyty, śruby i gwoździe do osteosyntezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy płyt, śrub i gwoździ do osteosyntezy. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 17000,00-19000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Gwoździe udowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy gwoździ udowych. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 22000,00-23500,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Endoproteza bezcementowa przynasadkowa stawu biodrowego w artykulacji metal/polietylen.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy endoprotezy bezcementowej przynasadkowej stawu biodrowego w artykulacji metal/polietylen. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 11500,00-13000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Osoczopochodne czynniki wzrostu - zestawy do pozyskiwania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy osoczopochodnych czynników wzrostu - zestawów do pozyskiwania krwi. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 11500,00-13000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Gąbki z garamycyną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy gąbek z garamycyną. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 3000,00-4200,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.