Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-04
Opatówek: Usługi w zakresie prowadzenia zajęć profilaktycznych, indywidualnego doradztwa psychologiczno - pedagogicznego oraz indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach realizowanego projektu Zawsze na właściwym torze - edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku.
Numer ogłoszenia: 64066 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka , ul. Parkowa 1, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 62 761 85 40, faks 62 761 92 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsogrodnik.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie prowadzenia zajęć profilaktycznych, indywidualnego doradztwa psychologiczno - pedagogicznego oraz indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach realizowanego projektu Zawsze na właściwym torze - edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć profilaktycznych, sprawowanie opieki psychologiczno - pedagogicznej oraz indywidualne doradztwo zawodowe. 2.Pozalekcyjne zajęcia profilaktyczne będą przeznaczone dla uczniów zagrożonych uzależnieniami, narażonymi na patologie społeczne i agresję. Indywidualne doradztwo pedagogiczno - psychologiczne przeznaczone będzie dla wszystkich uczniów, którzy będą chcieli skorzystać z rozmów na problematyczne tematy. Indywidualne doradztwo zawodowe skierowane będzie do uczniów, w celu pomocy w wyborze zawodu, zgodnego z ich upodobaniami i predyspozycjami. 3.Zajęcia lub indywidualne konsultacje będą przeprowadzone zgodnie z wytycznymi zawartymi w szczegółowym opisie zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 a, b, c do siwz. 4.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania, z których każde stanowi odrębne zamówienie tj: Zadanie 1 - Zajęcia profilaktyczne Obejmować będą spotkania dla 13 grup po 2 godziny w całym okresie realizacji projektu - łącznie 52 godziny. Zadanie 2 - Indywidualne doradztwo pedagogiczno - psychologiczne Obejmować będzie dyżury dla uczniów po 2 godziny w tygodniu łącznie 140 godzin w całym okresie realizacji projektu. Zadanie 3 - Indywidualne doradztwo zawodowe Obejmować będzie dyżury dla uczniów po 2 godziny w tygodniu łącznie 140 godzin w całym okresie realizacji projektu. 5.Zajęcia należy zorganizować i przeprowadzić zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - dla każdego zadania - zawartym w Załączniku nr 7 a, b, c do niniejszej siwz. 6.Wykonawca zobowiązany jest wydać, wystawione imiennie dla każdego z uczestników zajęć, zaświadczenia o uczestnictwie w danych zajęciach (jeśli dotyczy). Kopie zaświadczeń wystawionych uczestnikom zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu po przeprowadzeniu danych zajęć. W przypadku indywidualnych porad Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia imiennych kart porad indywidualnych z zakresu doradztwa pedagogiczno - psychologicznego lub zawodowego. 7.Szczegółowy sposób realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do siwz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony jeśli Wykonawca wykaże że, posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć rozumiane jako przeprowadzenie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to co najmniej 30 h zajęć z zakresu zadań zawartych w opisie. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Dla zadania nr 1: Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą: 1. kwalifikacje do prowadzenia zajęć profilaktycznych, odpowiadające kwalifikacjom do zajmowania stanowiska pedagoga szkolnego zgodnie z § 20.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400) i posiadającą co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego Dla zadania nr 2: Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą: 1. kwalifikacje do prowadzenia indywidualnego doradztwa pedagogiczno - psychologicznego, odpowiadające kwalifikacjom do zajmowania stanowiska pedagoga szkolnego zgodnie z § 20.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400) i posiadającą co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego Dla zadania nr 3: Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą: 1. kwalifikacje do prowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego, odpowiadające kwalifikacjom do zajmowania stanowiska nauczyciela - doradcy zawodowego zgodnie z § 22.1 i Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400) i posiadającą co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do siwz. (odpowiednio formularz 1 a i/lub 1 b i/lub 1 c w zależności na które zadanie Wykonawca składa ofertę) Wymagana forma dokumentu - oryginał 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, w przypadku gdy nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę, do oferty, jeżeli ofertę wraz z załącznikami lub ofertę podpisuje pełnomocnik. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj czynności, do których upoważniony jest Pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Istotne dla stron postanowienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do siwz. 2.Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach : a)Jeżeli zmieni się okres realizacji Projektu to może nastąpić zmiana okresu obowiązywania umowy i wynagrodzenie będzie wypłacone wyłącznie za godziny zajęć przeprowadzone w okresie realizacji Projektu, w którym koszty Projektu mogą być uznane za kwalifikowalne, zgodnie ze zaktualizowanym budżetem Projektu. b)Jeżeli zmianie ulegną wytyczne/dokumenty odnoszące się do realizacji projektu lub Lider Partnerstwa przekaże nowe wytyczne regulujące prowadzenie zajęć w ramach Projektu. c)Kwota wynagrodzenia brutto określona w umowie może ulec zmianie w przypadku zmiany sytuacji Wykonawcy, dotyczącej ubezpieczeń społecznych i Funduszu Pracy, powodującej zmianę stawek, powstanie lub ustanie obowiązku odprowadzania przez Zamawiającego składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy od wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku powstania po stronie Zamawiającego obowiązku odprowadzania składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone o sumę składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy odprowadzonych przez Zamawiającego od wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku ustania obowiązku odprowadzania składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy przez Zamawiającego wynagrodzenie Wykonawcy może zostać powiększone o sumę tych składek.(w przypadku jeżeli powyższe dotyczy) d)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości godzin zajęć do przeprowadzenia w przypadku, gdy stwierdzi, że nie leży to w jego interesie lub nie zgromadził odpowiedniej liczby uczestników chętnych do rozpoczęcia zajęć lub w trakcie realizacji zajęć liczba uczestników zmalała w ten sposób, że może to spowodować nieosiągnięcie założonych rezultatów Projektu. e)Jeżeli zaistnieją jakiekolwiek inne okoliczności, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili podpisywania umowy, a które mogą mieć wpływ na prawidłową realizację Projektu.f) zmiany osoby prowadzącej zajęcia wyłącznie w przypadkach i na zasadach określonych w § 2 umowy. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić pisemnie, za zgodą obu stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsogrodnik.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespól Szkół im. Stanisława Mikołajczyka ul. Parkowa 1 62 - 860 Opatówek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespól Szkół im. Stanisława Mikołajczyka ul. Parkowa 1 62 - 860 Opatówek - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zawsze na właściwym torze - edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX - rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie prowadzenia zajęć profilaktycznych w ramach realizowanego projektu: Zawsze na właściwym torze - edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zajęcia profilaktyczne Obejmować będą spotkania dla 13 grup po 2 godziny w całym okresie realizacji projektu - łącznie 52 godziny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie prowadzenia indywidualnego doradztwa psychologiczno - pedagogicznego w ramach realizowanego projektu Zawsze na właściwym torze - edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne doradztwo pedagogiczno - psychologiczne Obejmować będzie dyżury dla uczniów po 2 godziny w tygodniu łącznie 140 godzin w całym okresie realizacji projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi w zakresie prowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach realizowanego projektu Zawsze na właściwym torze - edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne doradztwo zawodowe Obejmować będzie dyżury dla uczniów po 2 godziny w tygodniu łącznie 140 godzin w całym okresie realizacji projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- Świadczenie usługi poradnictwa psychologicznego w ramach projektu pn. Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim"
- Usługa organizacji wycieczek/atrakcji integracyjnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Świadczenie usług psychologa w celu przeprowadzenia pogłębionej diagnozy u dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.