eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Modernizacja zespołu parkowego przy ul. Ogrodowej wraz z odwodnieniem terenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-31

Zielona Góra: Modernizacja zespołu parkowego przy ul. Ogrodowej wraz z odwodnieniem terenu
Numer ogłoszenia: 64057 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja zespołu parkowego przy ul. Ogrodowej wraz z odwodnieniem terenu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie głównego ciągu pieszego łączącego ul. Jaskółczą z ul. Ogrodową: bez bocznych odgałęzień ciągu, które są w dokumentacji - zgodnie z dokumentacją projektową Projekt zagospodarowania terenu Parku Miejskiego znajdującego się przy ul. Jaskółczej i Ogrodowej w Zielonej Górze na działce Nr 92: - rozebranie obrzeży betonowych wzdłuż istniejącego ciągu o ziemnej nawierzchni, - wykonanie ciągu pieszego z kostki betonowej w kolorze beżowym, na podsypce piaskowej gr. 10 cm z obrzeżem betonowym 20 x 6 cm; 2) Wykonanie odwodnienia terenu zgodnie z dokumentacją - bez wykonania nasadzeń; 3) Wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych i 3 egzemplarzy mapy powykonawczej. Termin tymczasowej organizacji ruchu podany w dokumentacji projektowej ulegnie zmianie; w związku z tym - przed przystąpieniem do realizacji zadania - Wykonawca zobowiązany jest do ustalenie nowego terminu tymczasowej organizacji ruchu - zgodnie z harmonogramem robót i uzgodnienia go z Policją oraz do uzyskania w Biurze Zarządzania Drogami zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z nowym terminem ważności. Ławki i koszyczki na odpady znajdujące się w obrębie modernizowanej alejki i placu zabaw, zostaną zdemontowane przez Zamawiającego przed przekazaniem terenu Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. Zamawiający załącza w celach informacyjnych do SIWZ przedmiary robót roboty instalacyjne-odprowadzenie wód opadowych; zagospodarowanie terenu parku miejskiego-wykonanie głównego ciągu pieszego oraz mała architektura i zieleń Przedmiot zamówienia nie obejmuje n/w prac ujętych w załączonej dokumentacji: 1. W Projekcie zagospodarowania a) robót rozbiórkowych (poza obrzeżami wzdłuż głównego pieszego łączącego ul. Jaskółczą z ul. Ogrodową), b) wykonania schodów terenowych, c) zakupu i montażu 40 szt. ławek, d) zakupu i ustawienia koszy na śmieci, e) zakupu i ustawienia koszy na zwierzęce odchody, f) zakupu i ustawienia tablic informacyjnych przy wejściach do parku i na placu zabaw, g) zakupu i montażu 10 szt. latarni, h) wykonania placu zabaw, i) wykonania toalety dla psów, j) nasadzeń drzew, krzewów i wykonania trawników. 2. W Projekcie zabezpieczenia spływu wód opadowych z parku miejskiego na ciąg garaży przy ulicy Ogrodowej w Zielonej Górze (temat: Mała architektura i zieleń): a) sadzenia krzewów liściastych w gazony tworzące murek z gotowych elementów betonowych, b) sadzenia krzewów liściastych dookoła ławek. Wyłoniony Wykonawca winien dostarczyć przed podpisaniem umowy harmonogram realizacji i płatności robót (z podaniem wartości robót dla każdego etapu), który będzie załącznikiem do umowy.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jednej roboty budowlanej o min. wartości 100.000,00 zł brutto w zakresie odpowiadającym rodzajem wykonanych robót przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. polegających na wykonaniu chodników lub ciągów pieszo-jezdnych z kostki betonowej i wykonaniu kanalizacji ogólnospławnej, udokumentowanej że została wykonana należycie (Zamawiający dopuszcza wykonanie kilku zadań o łącznej wartości 100.000,00 zł brutto z rozbiciem na w/w rodzaje robót); 2. Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; 3.Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych w ograniczonym zakresie oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; 4 Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (dodatkowo wyłoniony Wykonawca winien przed podpisaniem umowy przedłożyć polisę OC w zakresie prowadzonej działalności na wartość min. 100 % wartości umowy brutto). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1 (ppkt 5 do 10) SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy, wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego, wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3) Oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 3 do SIWZ; 4) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp, wg załącznika nr 4 do SIWZ; 5) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp, wg załącznika nr 5 do SIWZ; 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 6 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg załącznika nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2., 5.1.3 SIWZ; 9) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2., 5.1.3 SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2, 5.1.3. SIWZ; 10) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.4. SIWZ; 11) Zaakceptowany projekt umowy, wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 12) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 604, z późn. zm.)): §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul.Podgórna 22, pok. 408..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul.Podgórna 22, pok. 408..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.