eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa kserokopiarek dla MOPS w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-20

Kraków: Dostawa kserokopiarek dla MOPS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 6402 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262184 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kserokopiarek dla MOPS w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i konserwacja urządzeń wielofunkcyjnych w zakresie określonym w załączniku nr 1 i 2 do siwz oraz zgodnie z poniższymi warunkami: 1) W przypadku gdy Wykonawca będzie świadczył usługi serwisowe przy użyciu części eksploatacyjnych o krótszej żywotności, niż założono w kalkulacji kosztów konserwacji urządzeń w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do zwiększenia ilości przewidywanych do wymiany części eksploatacyjnych. Wszystkie ilości materiałów mają być zaokrąglane do liczb całkowitych w górę. 2) Wykonawca na wystawionej fakturze będzie zobowiązany napisać stan licznika kopii na maszynie będącej przedmiotem usługi serwisowej. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania pisemnego potwierdzenia wykonania usługi serwisowej od przedstawiciela komórki organizacyjnej MOPS, w której ta usługa została wykonana. Potwierdzenie to ma być dołączone do faktury. 4) Wykonawca w dniu stwierdzenia niewłaściwej eksploatacji przez użytkownika kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych powiadomi o w/w fakcie Dział Obsługi Gospodarczej Zamawiającego 5) Podane w załączniku nr 2 do siwz ilości wykonywanych konserwacji są wartościami minimalnymi. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wykonywanych usług serwisowych w obrębie usług wymienionych w załączniku nr 2 do siwz, w tym również do realizacji usług, których wykonanie nie zostało przewidziane w danym roku. 7) Termin wykonania konserwacji/naprawy: do 24 godzin od daty momentu przekazania Wykonawcy zlecenia. W szczególnych przypadkach termin wykonania usługi serwisowej może być dłuższy (jednak nie dłuższy niż 7 dni), jeżeli zakres prac wymaga zabrania urządzenia do serwisu. Wykonawca określi na piśmie czas realizacji naprawy. Przedłużenie terminu realizacji usługi jest możliwe wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy 8) Zlecenia będą udzielane w formie faksu lub e-maila. 9) W przypadku gdy Wykonawca nie będzie wykonywał napraw/konserwacji w terminach zgodnych z umową co będzie utrudniało pracę Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10) W przypadku, gdy po naprawie/konserwacji urządzenie nie będzie nadawało się do eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem i właściwościami lub ulegnie awarii w ciągu 7 dni od daty naprawy/konserwacji, Wykonawca ponownie dokona naprawy na własny koszt. Nie dotyczy to sytuacji gdy urządzenie zostanie uszkodzone z winy użytkownika lub będzie wymagało wymiany części eksploatacyjnych. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w przypadku gdy dwie kolejne naprawy/konserwacje o których mowa w pkt. 10 nie pozwolą na użytkowanie urządzenia zgodnie z przeznaczeniem i właściwościami 12) W przypadku gdy urządzenie jest wyeksploatowane i jego zużycie wskazuje, że dalsze naprawy są ekonomicznie nieuzasadnione, Wykonawca ma obowiązek powiadomić o tym Zamawiającego i dostarczyć ekspertyzę w ciągu 2 dni od daty udzielenia zlecenia 13) W przypadku gdy Zamawiający zapłaci za wykonaną naprawę/konserwację, a Wykonawca w ciągu miesiąca od dnia naprawy wystawi ekspertyzę, że urządzenie nie nadaje się do dalszego użytku, Zamawiającemu przysługuje zwrot wynagrodzenia za naprawę. Wymieniona wyżej kwota może zostać potrącona z wynagrodzenia Wykonawcy. Nie dotyczy to sytuacji kiedy dalsza eksploatacja urządzenia jest niemożliwa z powodu niewłaściwego użytkowania urządzenia. 14) Konserwacje/naprawy mają być wykonywane w lokalach o których mowa w pkt 16, w godzinach pracy Zamawiającego tj.: poniedziałek 9.00-17.00, wtorek - piątek 7.30-15.30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza odbiór urządzenia i wykonanie naprawy poza siedzibą Zamawiającego. 15) Wykonanie napraw z poza zakresu określonego w załączniku nr 2 do siwz, wynikających z winy użytkownika, Zamawiający zleci w postaci odrębnego pisemnego zamówienia na podstawie ekspertyzy sporządzonej przez Wykonawcę. 16) Miejsce dostawy i realizacji usług serwisowych: a. Filia nr 3 MOPS, ul. Powstańców Wielkopolskich 3, b. Filia nr 9 MOPS, os. Teatralne 24 17) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność 18) Do dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączy instrukcje w języku polskim. 19) Minimalny okres gwarancji na każde urządzenie min. 2 lata od dnia dostarczenia urządzenia do Zamawiającego 20) Wszystkie urządzenia mają być dostarczone z materiałami eksploatacyjnymi o pełnej wydajności i być gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem do jakiej zostały zakupione, bez konieczności dokupowania przez Zamawiającego dodatkowych części i elementów 21) Dokumenty gwarancyjne będą przechowywane przez Wykonawcę. Podstawą do realizacji usług gwarancyjnych jest zgłoszenie awarii przez Zamawiającego 22) Wszystkie urządzenia po dostarczeniu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego mają zostać wypoziomowane aby zapewnić bezawaryjną pracę urządzenia 23) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od dostawy wad w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia. 24) W przypadku, gdy w oferowanym urządzeniu w okresie gwarancyjnym istnieje konieczność wymiany jakichkolwiek innych elementów eksploatacyjnych, niż wyżej wymienione, należy je uwzględnić w kalkulacji kosztów usług serwisowych. W przypadku nie wyszczególnienia tych elementów Zamawiający przyjmuje, że w razie awarii będą one wymieniane bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji, chyba że urządzenia wykonają więcej kopii, niż przewiduje Zamawiający i elementy te ulegną zużyciu. 25) W przypadku gdy wydajność mat. eksploatacyjnych jest inna niż założył Zamawiający należy proporcjonalnie skorygować ilości powyższych materiałów. Wszystkie ilości materiałów mają być zaokrąglane do liczb całkowitych w górę. 26) W kosztach naprawy i konserwacji należy uwzględnić koszty dojazdu. 2. Ustalenia dodatkowe 1) Warunki płatności - wykonanie usługi konserwacji/naprawy: w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego wraz z potwierdzeniem wykonana usługi 2) Warunki płatności - dostawa urządzeń: do dnia 31.12.2008 r. na podstawie faktury oraz protokołu odbioru. 3) Wszelkie kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 18441.31 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Expert Poland Sp. z o. o., ul. Szlak 24, 31-153 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 18441,31
  • Oferta z najniższą ceną: 18441,31 oferta z najwyższą ceną: 18441,31
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.