Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-31
Łabowa: ODTWORZENIE STANU TECHNICZNEGO DROGI GMINNEJ ŁABOWA-UHRYŃ ZNISZCZONEJ PODCZAS POWODZI -czerwiec 2006
Numer ogłoszenia: 64026 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łabowa, Łabowa 38, 33-336 Łabowa, woj. małopolskie, tel. 018 4711284, fax 018 4711266.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODTWORZENIE STANU TECHNICZNEGO DROGI GMINNEJ ŁABOWA-UHRYŃ ZNISZCZONEJ PODCZAS POWODZI -czerwiec 2006.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remontowi podlegać będzie zniszczona, podczas powodzi, nawierzchnia asfaltowa drogi w : km 2+700 - 3+230; km 4+080 - 4+530; km 4+570 - 4+820; km 5+120 - 5+190; km 6+100 - 6+400 wraz z poboczami przy remontowanych odcinkach. Łączna długość remontowanych odcinków - 1600 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie dokumentu: - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z którego to dokumentu wynika ,że Wykonawca prowadzi działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi kwalifikacje w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (Dz. U. z 2003r Nr 207, poz.2016 z późn. zm.)- osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z zakresu robót drogowych oraz legitymującą się przynależnością do właściwej izby zawodowej. Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie dokumentów: - uprawnienia budowlane - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby zawodowej 3) posiadają doświadczenie w realizacji robót drogowych rozumiane jako wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 zamówienia w zakres którego wchodziły roboty drogowe polegające na wykonywaniu nawierzchni dróg mieszanką mineralno - asfaltową, poboczy) a wartość zamówienia nie była mniejsza niż kwota 250 000 zł Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie : - złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych robót - potwierdzeń od Zamawiających, z których wynika, że roboty zostały wykonane należycie. 2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 niniejszego rozdziału. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych należy przedstawić w ofercie niżej wymienione dokumenty wraz z oświadczeniem : a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; c. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łabowa Łabowa 38 33-336 Łabowa pokój nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Łabowa Łabowa 38 33-336 Łabowa pokój nr 2 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ŁABOWA
więcej: przetargi ŁABOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
- Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie gminy Stare Czarnowo w 2024 roku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2405D - ul. Łużycka w miejscowości Ruszów - ETAP 1 od km 1+660,00 do km 2+750,00
- Prace modernizacyjne na drogach gminy Wojnicz
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie remontów nawierzchni jezdni: remont mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco - ul. Parkowa w Czerwionce-Leszczynach
- Renowacja nawierzchni drogi ul. Plac Wolności w Kraśniku
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.