eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie nowej siedziby schroniska dla zwierząt bezdomnych w Sopocie przy ul Malczewskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-11

Ogłoszenie nr 63998 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.

Sopot: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie nowej siedziby schroniska dla zwierząt bezdomnych w Sopocie przy ul Malczewskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 19705-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sopotu, krajowy numer identyfikacyjny 598492000000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki  , 81704   Sopot, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 585 213 750, faks 585 510 133, e-mail przetargi@sopot.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sopot.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie nowej siedziby schroniska dla zwierząt bezdomnych w Sopocie przy ul Malczewskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/272/2/IN/2017/BC

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie nowej siedziby schroniska dla bezdomnych zwierząt wraz z zagospodarowaniem terenu, położonego przy ul. Malczewskiego w Sopocie na działce nr 1/4, ark. mapy 12. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: 1) mechanicznego karczowania pni oraz uporządkowania terenu wraz z wywozem i utylizacją karpiny; 2) budynków o łącznej kubaturze 2.693,66 m3, w tym: a) budynek administracyjny o kubaturze 313,59 m3, b) budynek zaplecza techniczno-gospodarczego o kubaturze 310,05 m3, c) budynek opieki weterynaryjnej o kubaturze 726,87 m3, d) budynek zaplecza dla obsługi schroniska o kubaturze 102,71 m3, e) budynek zespołu boksów dla psów z wybiegami o kubaturze 349,76 m3, f) budynek zespołu boksów dla kotów z wybiegami o kubaturze 619,85 m3, g) budynek zespołu boksów dla psów z wybiegami o kubaturze 270,83 m3; 3) woliery dla ptaków; 4) instalacji oraz dostawy i montażu urządzeń występujących w budynkach, w tym: a) wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, b) kanalizacji deszczowej, c) centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, w tym wyposażenie kotłowni gazowej, d) elektrycznej, odgromowej, przeciwprzepięciowej, zasilania, e) systemu okablowania strukturalnego (SOS), f) systemu monitoringu wizyjnego (CCTV), g) gazowej, h) wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej oraz klimatyzacji; 5) sieci i przyłączy, w tym: a) wodociągowej, b) kanalizacji sanitarnej, c) odwodnienia terenu, d) elektroenergetycznej (od złącza kablowego do rozdzielnicy głównej oraz do poszczególnych rozdzielnic budynków), e) oświetlenia terenu, f) teletechnicznej, g) gazowej; 6) urządzeń terenu, w tym: a) mury oporowe, b) drogi, c) chodniki, schody zewnętrzne, rampy, d) miejsca postojowe, e) śmietnik, f) oświetlenie terenu, g) ogrodzenie terenu, w tym brama wjazdowa, furtka oraz ogrodzenie wybiegów dla psów, h) zieleń oraz elementy małej architektury; 7) innych robót i czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu Zamówienia, w tym, o ile zajdzie potrzeba, wykonanie projektów montażowych i warsztatowych, które Wykonawca wykona własnym staraniem i na własny koszt oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje: a) wykonania robót budowlanych II Etapu inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową; b) dostawy i montażu komory chłodniczej na zwłoki zwierząt; c) dostawy i montażu kuchni gazowej; d) dostawy i montażu wyposażenia ruchomego w zakresie mebli. 4. Podstawowe dane dotyczące zagospodarowania terenu i budynków, zgodnie z dokumentacją projektową: a) Powierzchnia terenu pod zabudowę (dz. nr 1/4, ark. mapy 12) 7777 m2, b) Powierzchnia zabudowy 1.053,23 m2, c) Powierzchnia działki biologicznie czynna na terenie 4.991,00 m2, d) Powierzchnia pomieszczeń 842,62 m2, e) Kubatura budynków 2.693,66 m3, f) Ilość kondygnacji naziemnych 1, g) Liczba miejsc postojowych na terenie 10.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45212412-7
Dodatkowe kody CPV: 45223600-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4400000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane EKOBUD Kazimierz Kisiel,  kazimierz.kisiel@wp.pl,  ul. Biegańskiego 10/9,  80-807,  Gdańsk,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4400000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4400000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5999898.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.